ثبت نام طرح مامایی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مامایی یکی از رشته های دارای طرح اختیاری نیروی انسانی بوده و دانش آموختگان آن می توانند برای فراگیری مهارت های عملی بیشتر با مراجعه به سایت تامین و توزیع نیروی انسانی در این طرح ثبت نام نموده تا از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان ها و مراکز درمانی اعزام شوند .




رشته های پزشکی و پیراپزشکی وزارت بهداشت از جمله رشته هایی هستند که دارای طرح خدمت اجباری و اختیاری پس از فارغ التحصیلی می باشند . رشته مامایی جزو رشته های دارای طرح خدمت اختیاری بوده و متقاضیان پس از فارغ التحصیلی می توانند در طرح مامایی ثبت نام کرده و تقریبا تا 2 سال در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان های کشور خدمت کنند .

دانشگاه های علوم پزشکی علاوه بر آموزش دانش تخصصی ، باید کاربرد این دانش ها را در موقعیت های واقعی به دانشجویان آموزش دهند . بنابراین گذراندن طرح های نیروی انسانی می تواند به عنوان یکی از بهترین دوره های کسب تجربه برای دانش آموختگان محسوب شود . برای راهنمایی بیشتر داوطلبان ، در ادامه به بررسی زمان و نحوه ثبت نام طرح مامایی می پردازیم .



زمان ثبت نام طرح مامایی
رشته هایی که دارای طرح اجباری نیروی انسانی هستند دارای فرصت محدودی برای ثبت نام بوده که معمولا تا 3 ماه پس از فارغ التحصیلی این مدت به اتمام می رسد . اما برای ثبت نام طرح های غیر پزشکی و غیر دندانپزشکی نظیر رشته مامایی که دارای طرح اختیاری است ، زمان مشخصی جهت ثبت نام در نظر گرفته نشده است ، بلکه داوطلبان می توانند در هر زمان با توجه به تاریخ فارغ التحصیلی خود اقدام به ثبت نام در طرح نیروی انسانی نمایند .

 در مقاله زیر ثبت نام طرح نیروی انسانی برای راهنمایی بیشتر داوطلبان به طور کامل توضیح داده شده است . همچنین به متقاضیان طرح نیروی انسانی پیشنهاد می شود برای دریافت اطلاعیه های مرتبط علوم پزشکی در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا عضو شده و اخبار را دنبال نمایند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام طرح نیروی انسانی









نحوه ثبت نام طرح مامایی
متقاضیان طرح مامایی پس از مطالعه شرایط ثبت نام باید به tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و بر روی گزینه اول با عنوان ثبت نام مشمولین غیر پزشک و غیر دندانپزشک که در راهنمای تصویری زیر نیز مشخص شده است ، کلیک نمایند .







در این قسمت وارد صفحه جدیدی می شوید که توضیحاتی را درباره روند ثبت نام طرح و فرآیند های مربوط به آن توضیح داده است . پس از مطالعه دقیق آن ، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید .







برای ورود به صفحه اصلی ثبت نام طرح مامایی ، ابتدا باید اطلاعات خواسته شده که شامل کد ملی ، تاریخ تولد و طرح انتخابی متقاضی است را وارد نموده و بر روی گزینه شروع ثبت نام کلیک کنید .







پس از اتمام فرآیند ثبت نام و بارگذاری مدارک مربوطه ، کد رهگیری به داوطلب داده می شود که باید آن را نزد خود نگه داشته تا در زمان اعلام نتیجه با وارد کردن این کد در قسمت پیگیری وضعیت بتواند از نتیجه طرح نیروی انسانی و پذیرش یا عدم پذیرش خود آگاه شود . اگر متقاضی در هیچ یک از مراکز قبول نشده بود می تواند مجددا ثبت نام نموده و در انتخاب الویت های خود تجدید نظر کند .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند به متقاضیان در فرآیند ثبت نام طرح مامایی کمک کرده و دستورالعمل های ثبت نام را در هر زمان از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به اطلاع متقاضیان گرامی برسانند .

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی











سوالات متداول


1- ثبت نام طرح مامایی از چه زمانی آغاز می شود ؟
زمان ثبت نام طرح مامایی پس از فارغ التحصیلی داوطلبان است که اطلاعات بیشتر آن در متن مقاله توضیح داده شده است .




2- نحوه ثبت نام طرح مامایی چگونه است ؟
ابتدا وارد سایت رشد یا همان توزیع نیروی انسانی شده و سپس طبق راهنمای تصویری داخل متن مقاله فرآیند ثبت نام را آغاز نمایید .




3- ثبت نام طرح مامایی در چه سایتی انجام می شود ؟
ثبت نام طرح مامایی در سامانه طرح نیروی انسانی که لینک آن در متن مقاله موجود است صورت می گیرد .

منبع : ثبت نام طرح مامایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YK99
نظرتان را بنویسید