چرا جلب رضایت مشتری ناراضی اهمیت دارد؟ همراه با راهکارهای جلب رضایت مشتری

چرا جلب رضایت مشتری ناراضی اهمیت دارد؟ همراه با راهکارهای جلب رضایت مشتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پیمان
یکی از مشتری های مهم شما بدون قرار قبلی به شرکتتان می آید و تقاضای دیدار با شما را دارد. شما موافقت می کنید و هنگامی که مشتری وارد می شود، با لبخند از جای خود برخاسته و سلام می کنید.

در مقابل، مشتری شما مثل یک آتشفشان فوران کرده و لبخند شما را می خشکاند. سازمان شما نتوانسته محصول را در وقت معین شده تحویل دهد. به خاطر بدقولی شما، مشتری نتوانسته یک محصول بسیار مهمش را به یک مشتری بسیار بزرگ ارائه دهد، و یک قرارداد حیاتی را از دست داده است.

شما تمام تلاش خود را می کنید که منطقی با مشتری صحبت کنید، اما مشتری فقط عصبانی تر می شود. تمام تلاش های شما با فریادهای ناراضی مشتری خاموش می شود. در آخر هم پس از چند دقیقه مشتری تهدیدکنان و با مشت گره کرده از سازمان شما می رود.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gEqD
نظرتان را بنویسید