معرفی وسایل تفریح و سرگرمی در تابستان + از تعطیلات تابستان برای شادی کردن استفاده کنید

معرفی وسایل تفریح و سرگرمی در تابستان + از تعطیلات تابستان برای شادی کردن استفاده کنید
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
یاسر
معرفی وسایل تفریح و سرگرمی در تابستان + از تعطیلات تابستان برای شادی کردن استفاده کنید :

این یک حقیقته که تعطیلات تابستانی به سرعت شروع میشه و خیلی زود هم تموم میشه بهتر نیست از این تعطیلات خوب استفاده کنیم؟

در این مطلب ما فهرست نه چندان کامل همه تفریحات تابستونی را به شما معرفی می کنیم . بازی ها و تفریحات دسته جمعی و پرهیجان . که البته از شهری به شهر دیگر فرق می کنه.



1- بانجی جامپینگ
یعنی حس عجیب پرش از ارتفاع 40 متری ، سقوط آزاد و معلق بودن در هوا برای سه دقیقه . اگر می خوهید هیجان یکسالتان را تامین کنید توصیه میشد بانجی جامپینگ را امتحان کنید .البته اگر دل شیر دارید به ارتفاعات توچال که می روید یک طناب خیلی محکم به شما می بندند و شما را از آن بالا پرت می کنند پایین!بانجی جامپینگ را باید دسته جمعمی رفت تا بعد از سقوط ، کسی باشد که شما را احیا کند .

هزینه : 55000 تومان


2- پینت بال
همان تیراندازی با توپ ها رنگی است با پوشیدن لباس های کماندویی و در دست گرفتن تفنگ ها یک میدان جنگ واقعی را رقم می زنید در این بازی نه تنها به مقدار زیادی هیجان طرفید بلکه شادی را هم تجربه می کنید با اینکه اصابت گلوله ها دردناک است ولی این درد به آن هیجان در! اصلا فکر کنید می توانید به تنهایی می توانید به این بازی بروید و با در دیوار بازی کنید این یک بازی جمعی است برای گروه های 8 الی 16 نفره

هزینه :10000 تومان

3- گیم نت
بازی های که در گیم نت ها استفاده می شوند همه گروهی اند مثل همان خاله بازی های دوران بیشتر هم مورد استفاده ی نوجوان ها قرار میگیرند ولی از بازدی های به خاطر فضای تخیلی ای که دارند ممکن است شما را جوگیر کنند و بعد از مدتی فرد را دچار خود قهرمان بینی کند ! ولی به بمیزان زیادی میتوانید هیجان تجربه کنید و جیغ و داد بکشید دیگر این همه تعریف ندارد گیم نت!

هزینه : ساعتی 3000 تومان

4- استخر ، پارک آبی
استخر که معرف حضور هست ؟ یکی از در دسترس ترین وپرطرفدارترین ورزش ها و تفریحات است ولی ماجرا در مورد پارک آبی کمی متفاوت است تجربه قایق سواری در رودخانه های آرام با حرکت در میان موج های متلاطم ، سقوط از آبشار ، نشان و هیجان ناشی از پریدن و سرخوردن در سرسره های آبی پر پیج و خم ، همه اش قسمتهایی از هیجانی است که در پارک آبی میتوان تجربه کرد.

هزینه استخر : متوسط 15000 تومان

هزینه پارک آبی : 35000 تومان

5- سینما
یکی از تفریحات دسته جمعی مخصوصا برای آخر هفته هاست ولی انتظار تجربه انچنانی هیجان از سینما نداشته باشید چون فیلم های اکران شده سینمای ما ، اکشن نیستند و خیلی هنرکنند وسط فیلم خواب شما را نبرد یا نهایتش این است که بعضی از فیلمهای با محتوای خاصشان کاری می کنند شما برای چند دقیقه بطور کاذب بخندید و یا متنبه شوید ! بالاخره بستگی به خودتان دارد .


هزینه : 10000 تومان


6- شهر بازی
یکی از شادترین ، هیجان انگیز ترین و شاید ارزان ترین تفریحات دسته جمعی باشد شاید نتوانید از بانجی جامپینگ بپرید ولی شاید بتوانید با هزینه به مراتب کمتر همان حس سقوط را تجربه کنید. دستگاههای شادی موجود در شهربازی هم هیجانتان را تخلیه و هم شادتان می کنند . البته اگر به فکرخورد و خوراک بیفتید شاید جیبتان را خالی کند ! شهربازی هم در کنار خانواده هم با جمعی از دوستان خیلی مزه می دهد .

هزینه: متوسط 10000تومان هر بازی

7- کارتینگ
نوعی ورزش موتوری با خودروهای چهار چرخ کوچک و چرخباز است . بازی با این ماشین ها پیست های مخصوص می طلبد . زمان بازی خیلی زیاد نیست ولی برای چند دقیقه ، سرعت ، هیجان و شادی زیادی را تجربه می کنید . قطعا نمی شود تنها به پیست رفت ، بالاخره یک مسابقه اتومبیل رانی بدون هوادار و رقیب درست و درمان که نمی شود .

هزینه : 15000 تومان

8- موزه
یکی از در دسترس ترین تفریحات است هم ارزان است هم در طول سال آماده بازدید درست است که بازدید از موزه هیجانی ندارد ولی موزه میتواند مقدار زیادی تاریخ ، فرهنگ کهن ، علم قدیم و دید و بسیاری از کشفیات را بخورد شما دهد . اگراهل عل اندوزی هستید و حوصله تان از ی گشت تقریبا صامت سر نمی رود . می توانید وقت تان را موزه رفتن دسته جمعی بگذارنید . کاچی به ز هیچی !

هزینه : 20000 تومان

9- کافه نشینی
یکی از تفریحات دسته جمعی بسیاری از جوانان ، کافه نشینی است البته از زور نبود ، تفریحات دیگر!اگر به کافه های شهر یک سری بزنید حتما از خیلی ها می شنوید که اینجا پاتوق ما و رفقاست ! یکی از دور هم نشینی مفرح که البته اندکی هم هیجان دارد . قبل از فتن به کافه حتما به جیبتان یک نگاهی بی اندازید مخصوصا اگر می خواهید مادر خرج باشید و مثلا مرام بگذارید و دوستان را مهمان کنید!

هزینه : بستگی به جیب تون داره

10- پارک رفتن

یک تفریح جمعی است . اینکه اکیپ دوستان را جمع کنی و برای چند ساعت دور هم بودن و گپ وگفت و گو های دوستانه در پارک جمع شوید .توی سروکله هم بزنید و حسابی با هم خوش باشید . حتی اگر با دوستانتان پیاده روی یا خرید هم می روید آخرش هم ختم می شود به همین پارک نشینی ها

هزینه : ندارد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y7qO
نظرتان را بنویسید