معرفی و بررسی کمپرسی بنز 1924

معرفی و بررسی کمپرسی بنز 1924
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
pedram

کمپرسی بنز 1924 دارای یک موتور 6 سیلندر است که به وسیله یک جعبه دنده دستی کنترل می شود. این خودرو به دلیل طراحی بسیار زیبا و نوآورانه‌اش، به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار و برجسته در دهه 1920 میلادی شناخته شد. اگرچه کمپرسی بنز 1924 امروزه به دلیل قدمتش در دیگر کشورها تولید نمی‌شود، اما موجودیت آن به عنوان یکی از خودروهای معروف تاریخی، همچنان برای علاقه‌مندان به خودروهای قدیمی جذابیت دارد.

اتاق کمپرسی

اتاق خودروی کمپرسی بنز 1924 برای آن زمان، به شکلی بسیار پایه و ساده بود. این خودرو دارای یک اتاق بزرگ و پهن بود که برای جابجایی راننده و مسافران به کار می‌رفت. درب‌های خودرو از جنس فلز بودند و با دستگیره‌های ساده‌ای که در درون و بیرون آن قرار داشت، قابل باز و بسته کردن بودند.
در داخل اتاق خودرو، یک صندلی بزرگ برای راننده و یک صندلی دیگر برای مسافر در نظر گرفته شده بود. صندلی‌ها با پوشش چرم مبله شده بودند و به داخل اتاق خودرو برای آسایش بیشتر نصب شده بودند. سیستم گرمایش و سرمایش در خودروی کمپرسی بنز 1924 وجود نداشت، و برای تهویه هوا یک پنجره قابل باز شدن در درب خودرو نصب شده بود.

قیمت کمپرسی بنز 1924 در ایران

قیمت کمپرسی بنز 1924 در ایران بستگی به شرایط بازار دلار و نوع مدل خودرو داشته است و بدلیل دقیق نبودن اطلاعات در دسترس، نمی‌توان به طور دقیقی قیمت آن را تعیین کرد. در حال حاضر قیمت مدل 1401 تا 4 میلیارد تومان برآورد می شود. البته قیمت کمپرسی کارکرده بین 1/5 تا 3 میلیارد تومان نرخ گذاری شده است.

چرخ های کمپرسی 

چرخ‌های خودروی کمپرسی بنز سال 1924، از نوع جامپری (Wire-spoke) بودند. این چرخ‌ها از یک شاسی بسیار قوی و پرس شده ساخته شده بودند که به دو دسته اصلی تقسیم می‌شدند: جلوی خودرو دارای تعلیق نوع I-beam بود و پشت خودرو دارای تعلیق جامپری بود.
چرخ‌های جامپری به دلیل ظاهر زیبا و پرکاربرد بودن در خودروهای ورزشی و لوکس بسیار محبوب بودند. این نوع چرخ‌ها از یک رینگ فلزی با دایره‌ای بسیار بزرگ و توری فلزی (وایر اسپوک) ساخته شده بودند که در آن تایر خودرو نصب می‌شد. این نوع چرخ‌ها به دلیل ساختار متشکل از توری فلزی، در مقایسه با چرخ‌های فولادی، سبک‌تر و بیشتر منعطف بودند که باعث بهبود کنترل و پایداری خودرو می‌شد.
چرخ‌های کمپرسی بنز سال 1924 همچنین دارای ترمز‌های با قرص بودند که این نوع ترمز‌ها در آن زمان بسیار پیشرفته بودند و به خوبی کار می‌کردند.

وزن کمپرسی

وزن کمپرسی بسته به مدل و نوع بدنه مختلف می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی، وزن خودروهای کمپرسی بنز در این دوره در محدوده 6350 کیلوگرم بود.

منبع: سایت آذین بلاگ
 



 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kzKN
نظرتان را بنویسید