تعمیر داکت اسپلیت دایکین

تعمیر داکت اسپلیت دایکین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

,سرویس داکت اسپلیت دایکین,شارژ گاز داکت اسپلیت دایکین در تهران توسط متخصص ترین تعمیرکار داکت اسپلیت دایکین به صورت فوق تخصصی در کمترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ها انجام می شود . تهران سرویس آنلاین همواره پشتیبان شما می باشد.

https://www.tehranservic.com/daikin-split-duct-repair/

تعمیر داکت اسپلیت دایکین، Daikin جهت تامین سرمایش و گرمایش سرتاسر منزل یا محل کار شما ایده آل بوده و در دو مدل با تکنولوژی، امکانات و محدوده قیمت متفاوت عرضه می شوند. داکت اسپلیت ها از نظر میزان مصرف انرژی شامل مدل های کم مصرف (اینورتر) و معمولی می شوند که برای دانستن این ویژگی باید به برچسب انرژی در آنها توجه نمود.

داکت اسپلیت دایکین شامل یک بخش داخلی که به آن هواساز گفته شده و یک بخش خارجی که به آن کندانسور گفته می شود، می باشد.

این دو قسمت بوسیله لوله مسی و کابل برق با یکدیگر ارتباط دارند. هواساز در داکت اسپلیت ها بصورت سقفی توکار بوده و از دید ناظر پنهان می باشد که این امر، یک ویژگی مهم در تطبیق آن با هر نوع دکوراسیون داخلی می باشد. انواع دریچه های خروجی هوا را نسبت به سبک معماری ساختمان میتوان برای دستگاه های داکت اسپلیت نصب نمود. واحد کنترل در این سیستم، یک ترموستات دیواری بوده که وظیفه تنظیم دما در حالت سرمایش و گرمایش را بر عهده داشته و قابلیت هایی همچون تنظیم دور فن وتایمر قابل برنامه ریزی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

(به ژاپنی: ダイキン工業) شرکت دایکین الکترونیک ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های اچ‌وی‌ای‌سی، تولید مواد شیمیایی، نیم‌رساناها، همچنین ارائه خدمات ترابری و خدمات پس از فروش فعالیت می‌کند.

تمامی برند های داکت اسپلیت نیاز به نگهداری و سرویس دارند.

زمانی که شما دستگاه خود را به موقع سرویس انجام نمی دهید به تمامی قطعات داکت اسپلیت فشار وارد میگردد که نتیجه آن از بین رفتن دستگاه شماست.
تخصصی ترین مرکز شارژ گاز، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در تهران

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره‌­های داکت اسپلیت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت کولر مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

تعمیر داکت اسپلیت دایکین امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپلیت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.
تعمیر داکت اسپلیت دایکین بصرفه است یا خرید آن؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا داکت اسپیلت ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان تهران سرویس آنلاین با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر داکت اسپلیت دایکین شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر داکت اسپیلت ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه کولر نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض داکت بصرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین قادر به ارائه انواع سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت DAIKIN و همچنین تعمیرات کولر گازی این مدل هستند. بنابراین امکان تعمیر داکت شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض کولر گازی و خرید دستگاه جدید نمی باشد.
هزینه تعمیر داکت اسپلیت دایکین چقدر هست؟

اعلام هزینه تعمیر داکت اسپلیت DAIKIN بهتر است که توسط بازدید یک کارشناس انجام شود تا دستگاه شما به طور کامل عیب یابی شود و سپس توسط کارشناس هزینه تعمیر یا تعویض قطعات و… را برای شما براورد قیمت کنند . تیم فنی تهران سرویس آنلاین نیز در ابتدا از داکت کولر شما بازدید می‌کنند و در ابتدا اعلام هزینه می کنند سپس اقدام به تعمیرات داکت کولر شما می کنند.
سرویس داکت اسپیلت دایکین شامل
الف – سرویس پنل داخلی داکت اسپلیت دایکین

شستشوی فیلترها داکت
تمیز کردن بلوور داکت
سرویسسنسور ها داکت
سرویس فین ها یا کویل داکت
بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)

ب – سرویس پنل خارجی داکت اسپلیت دایکین

سرویس پنل خارجی داکت کولر یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب تهران سرویس آنلاین بسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب(واتر جت) انجام می‌دهند.
در چه مواقعی داکت اسپلیت دایکین نیاز به شارژ گاز دارد:

به طور کلی داکت کولر شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد:

کولر تازه نصب‌شده و نو است.
سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

اگر به طور کامل منبع داکت اسپیلت شما خالی از هر گونه گاز باشد نیاز به شارژ گاز کامل دارید یعنی به یک کپسول کامل شارژ گاز نیاز دارید اما اگر مقداری از قبل در درون مخزن گاز موجود باشد شما برحسب مقدار گاز خالی شده نیاز به شارژ گاز دارید که شارژ گاز تکمیلی گویند در این حالت تعمیرکاران داکت اسپیلت با دستگاه گیج مقدار گاز باقی مانده را اندازه گیری می کنند و برای مابقی تخلیه شده شارژ گاز انجام می شود.

گاهی وجود نشتی های بسیار کم به مرور زمان منجر به کم شدن میزان گاز می شود. وقتی چنین اتفاقی می افتد بهتر است ابتدا بررسی کنید که چرا کمبود گاز در داکت اسپیلت اتفاق افتاده است (بر اثر وجود نشتی یا دلایل دیگر) و ابتدا این مشکل را برطرف کنید و بعد اقدام به شارژ گاز داکت اسپلیت دایکین کنید. شارژ داکت اسپلیت دایکین می تواند فقط در مواقع مورد نیاز و زمانی که لزومش هست انجام شود اما خیلی وقتها در هر بار سرویس سالیانه این شارژ انجام می شود
علائم کمبود شارژ گاز داکت اسپلیت دایکین

کم شدن مقدار گاز داکت کولر خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

عیب یابی داکت اسپلیت دایکین



برای عیب یابی داکت اسپلیت دایکین به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید. در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

از زمان تماس شما با شرکت در کوتاهترین زمان ممکن تکنسین شرکت به محل شما اعزام می شود. معمولا سیستم به این صورت است که تعمیرکار شرکت پس از بررسی دستگاه و پیدا کردن عیوب داکت اسپلیت دایکین هزینه حدودی دستگاه را اعلام میکند و با توافق طرفین کار انجام می پذیرد. برخی مشتریان برای کمتر کردن هزینه تعمیرات خود با تعمیرگاه های ناشناس و یا افراد سیار تماس گرفته و اقدام به تعمیر دستگاه میکنند که این کار جز آسیب به دستگاه فایده دیگری را به همراه ندارد.
سرویس داکت اسپلیت دایکین



سرویس داکت اسپلیت به طور سطحی به این صورت بوده که ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و سپس با آب فشار قوی اقدام به سرویس و شستشوکندانسور دستگاه کنید در قسمت سرویس دستگاه آمپر دستگاه شارژ گاز دستگاه و نحوه کارکرد دستگاه توسط تعمیرکار چک میگردد. هیچ گاه سرویس دستگاه را خودتان انجام ندهید زیرا احتمال آسیب زدن به دستگاه توسط خودتان وجود دارد. یک آب ساده می تواند به سیستم برق رسانی داکت اسپلیت دایکین آسیب وارد کند بنابراین با شرکت تماس گرفته و به ما اعتماد کنید.
تعویض خازن داکت اسپلیت دایکین



خازن داکت اسپلیت دایکین یکی از قطعات اصلی داکت اسپلیت بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه تعمیرکاران مبتدی و ناوارد به علت ندانستن ظرفیت دقیقی از دستگاه اقدام به تعویض خازن داکت اسپلیت دایکین نموده و خسارت های جبران ناپذیری به دستگاه وارد می کنند. شرکت تهران سرویس آنلاین فقط از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می نماید.
راه اندازی داکت اسپلیت دایکین در تابستان



برای راه اندازی داکت اسپلیت دایکین در فصل تابستان کافیست با دکمه mode که بر روی ترموستات داکت اسپلیت دایکین قرار دارد حالت تابستانه را انتخاب کنید و دور فن را معمولا روی حالت med بگذارید تا فشار زیادی به فن وارد نگردد. 
راه اندازی داکت اسپلیت دایکین در زمستان



گرمای خروجی از دهنه داکت اسپلیت در فصل زمستان مربوط به پکیج گرمایشی و یا موتور خانه می باشد. بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت دایکین در حالت زمستان و تنظیم دما بر روی پکیج می توانید گرمای خروجی از دهانه را تنظیم نمایید.
تعویض کمپرسور داکت اسپلیت دایکین



کمپرسور های نصب شده بر روی داکت اسپلیت دایکین برند خود دایکین بوده در اکثر موارد ولی در برخی موارد شاهد نصب شدن کمپرسور سانیو نیز بوده ایم.برای تعویض کمپرسور داکت اسپلیت دایکین از نوع اسکرال کوپلند که بهترین جنس حال حاضر در بازار ایران می توان استفاده نمود.
شارژ گاز داکت اسپلیت دایکین



بیشتر مشتریان این سوال را در زمان خرابی از کارشناسان می پرسند که هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت دایکین چقدر است؟ توجه کنید هزینه شارژ گاز دستگاه با توجه به چند معیار سنجش می شود همانند ظرفیت دستگاه و یا لوله کشی دستگاه تعمیرکاران شرکت تهران تهویه بعد از حضور در محل و گرفتن مشخصات دستگاه هزینه حدودی را به شما مشتری عزیز اعلام می کند. متاسفانه در سطح کشور هستند کسانی که از گاز های بی کیفیت و چند بار استفاده شده در چیلرها برای دیگران استفاده میکنند با هزینه های بسیار پایین ولی جز اسیب رساندن به کل سیکل و از همه مهمتر اسیدی کردن روغن کمپرسور و نتیجه ان سوختن سیم پیچ کمپرسور دستگاه میگردد بنابراین با پرداخت هزینه های پایین خودتان را به دردسر نندازید. تکنسین های شرکت تهران تهویه با استفاده از بهترین گاز های موجود در بازار و از نوع اورجینال استفاده میکنند و همچنین از قطعات با کیفیت فوق العاده برای مشتریان استفاده مینمایند.
تعمیر داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

اگر شما قصد خرید داکت اسپیلت دایکین DAIKIN را دارید شک نداشته باشید که برند با کیفیتی را انتخاب کرده اید.

شما هر دستگاه داکت اسپلیت با هر برندی را خریداری نمائید روزی نیاز به تعمیرات دارد اما مهم تامین قطعات داکت اسپلیت است.

نگران تامین قطعات داکت اسپیلت دایکین DAIKIN نباشید زیرا تقریبا تمام قطعات این دستگاه در بازار ایران موجود است.

تعمیرات داکت اسپلیت دایکین DAIKIN معمولا توسط نمایندگی مجاز تعمیرات داکت اسپلیت دایکین انجام میشود و همین امر در کاهش هزینه تعمیر داکت اسپلیت دایکین DAIKIN موثر است.

آیا میدانید معمولا مشکلاتی که امکان دارد برای داکت اسپلیت دایکین DAIKIN پیش بیاید کدام موارد است ؟
داکت اسپلیت دایکین DAIKIN باد گرم میزند

در همین مقاله دلایل باد گرم داکت اسپیلت دایکین DAIKIN مفصلا توضیح داده شده است حتما مطالعه فرمائید.
داکت اسپلیت دایکین DAIKIN آبریزی دارد

گاهی اوقات از سقف خانه بدلیل نشتی آب داکت اسپیلت دایکین DAIKIN دچار مشکل میشویم .

معمولا مهمترین دلیل آبریزش داکت اسپلیت میتواند سوختن پمپ داکت اسپیلت شما باشد برای تعویض پمپ درین داکت اسپلیت دایکین DAIKIN با سرویسکار مجاز داکت اسپلیت دایکین DAIKIN تماس میگیریم.

دلیل بعدی برای آبریزی داکت اسپیلت دایکین DAIKIN میتواند مسدود شدن مسیر تخلیه آب دستگاه داکت اسپلت باشد.

سرویس دوره ای داکت اسپیلت دایکین DAIKIN برای جلوگیری از آبریزی دستگاه شدیدا توصیه میشود

مشکل آبریزش داکت اسپیلت دایکین DAIKIN معمولا و بیشتر در حالت سیستم سرمایش داکت اسپلیت دایکین DAIKIN اتفاق می افتد و میتواند مشکلات زیر را شامل شود:

سرویس نشدن بموقع داکت اسپلیت دایکین DAIKIN
کمبود گاز داکت اسپیلت دایکین DAIKIN ویخ زدن اواپراتور داکت اسپیلت
سوختن پمپ درین داکت اسپلیت دایکین DAIKIN
گرفتن مسیر تخلیه آب داکت اسپیلت دایکین DAIKIN
سوراخ شدن و نشتی کوئل آبگرم داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

داکت اسپیلت دایکین DAIKIN روشن نمیشود

تعمیرکار داکت اسپیلت دایکین DAIKIN در زمانی که با این مشکل مواجه میشود ابتدا برق ورودی داکت اسپلیت را چک مینماید.

اگر برق به دستگاه داکت وارد میشود حتما برد دستگاه داکت اسپیلت دایکین DAIKIN سوخته است.
داکت اسپیلت دایکین DAIKIN اتصالی برق دارد

سوختن یکی از قطعات داکت اسپیلت مانند موتور فن داکت اسپیلت دایکین DAIKIN میتواند علت اتصالی برق داکت و پریدن فیوز داکت اسپیلت دایکین باشد.

سوختن کنتاکتور داکت اسپیلت دایکین DAIKIN و یا سیم کشی دستگاه داکت هم میتواند علت اتصالی برق دستگاه باشد.
علت پریدن فیوز داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

هنگامی که فیوز داکت اسپلیت قطع میشود حتما مشکلی در برق اصلی یا قطعات داکت اسپلیت مانند برد دستگاه وجود دارد در این هنگام حتما با تعمیرکار ماهر دایکین DAIKIN تماس گرفته تا مشکل بررسی شود.
تعمیر سیستم گرمایش داکت اسپیلت دایکین DAIKIN

تعمیر سیستم گرمایش داکت اسپیلت مبحثی طولانی است که قبلا و در لینک سایت و در آموزش کامل به آن پرداخته ایم.

سیستم گرمایش داکت اسپیلت دایکین DAIKIN معمولا با پکیج و یا موتورخانه کار میکند و معمولا اگر دستگاه شما دچار مشکلی میشود باید دستگاه پکیج بررسی شود.

هنگام راه اندازی سیستم سرمایش داکت اسپلیت دایکین DAIKIN حتما سیستم گرمایش داکت اسپلیت دایکین DAIKIN را از مدار خارج میکنیم.
تعمیر ترموستان داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

دلایل خرابی ترموستات داکت اسپلیت دایکین DAIKIN متفاوت بوده و تعمیرات ریموت دیواری داکت اسپلیت دایکین DAIKIN یا همان ترموستات داکت اسپلیت دایکین DAIKIN هزینه های متفاوتی دارد و بستگی به مشکل ترموستات و قیمت ترموستات داکت اسپلیت دایکین DAIKIN دارد زیرا گاهی ترموستات تعمیر نمیشود و نیاز به تعویض ترموستات داکت اسپلیت دایکین DAIKIN داریم البته مدل ترموستات داکت اسپلیت دایکین DAIKIN بسیار مهم است .

گاهی اوقات بدلیل موجود نبودن ترموستات داکت اسپلیت میتوانیم از برد همه کاره جهت داکت اسپلیت دایکین DAIKIN بعنوان جایگزین بسیار مناسبی استفاده نمائیم.
علت یخ زدن لوله های مسی داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

گاهی اوقات مشاهده میکنیم که لوله های مسی داکت اسپلیت دایکین DAIKIN یخ میزند یا کوئل سرمایش یا همان اواپراتور داکت اسپلیت دایکین DAIKIN یخ میزند که در این موارد ابتدا برفک را آب کرده و مشکل را بررسی میکنیم.

گاهی اوقات کیپ شدن فیلتر درایر داکت اسپلیت دایکین DAIKIN میتواند عامل یخ زدگی باشد که با تعویض فیلتر درایر داکت اسپلیت دایکین DAIKIN مشکل حل میشود البته با هزینه و قیمت بالا این کار انجام میشود.

مورد بعدی میتواند خرابی ترموستات داکت اسپلیت دایکین باشد ولی مشکل اصلی در اکثر موارد کم بود گاز مبرد میباشد که با شارژ گاز دستگاه مشکل حل میشود.
تعمیر برد داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

در مواردی که دستگاه شما بدلیل نوسان برق دچار مشکل میشود و روشن نمیشود، معمولا مشکل از برد دستگاه داکت اسپلیت دایکین DAIKIN میباشد.

هزینه تعمیرات برد داکت اسپلیت دایکین DAIKIN به نوع مشکل بستگی دارد و مدت زمان تعمیر برد داکت اسپلیت دایکین DAIKIN معمولا ۷۲ ساعت میباشد.
رفع ارور داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

گاهی اوقات دستگاه داکت اسپلیت دایکین DAIKIN کد خطا یا ارور میدهد که تعمیرکار ماهر داکت اسپلیت دایکین DAIKIN با داشتن کد خطاهای داکت اسپلیت دایکین DAIKIN یا همان ارورهای داکت اسپلیت دایکین DAIKIN مشکل را مرتفع مینماید.

معمولا ارورهای دستگاه داکت دایکین داخل کاتالوگ داکت اسپلیت دایکین DAIKIN موجود است
داکت اسپیلت دایکین DAIKIN باد گرم میزند علت چیست؟

موارد زیادی میتواند عامل باد گرم داکت اسپلیت دایکین DAIKIN باشد که با هم به چند مورد اشاره میکنیم:

داکت اسپلیت دایکین DAIKIN نیاز به شارژ گاز دارد

خازن کمپرسور داکت اسپلیت دایکین DAIKIN خراب است

فن کندانسور داکت اسپلیت دایکین DAIKIN سوخته است

داکت اسپلیت دایکین DAIKIN های HI کرده است

کمپرسور داکت اسپلیت دایکین DAIKIN سوخته است

کنتاکتور داکت اسپلیت دایکین DAIKIN سوخته است

سیم کشی کندانسور داکت اسپلیت دایکین DAIKIN سوخته است
سرویس فیلترهای داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

تعویض فیلترهای داکت اسپیلت دایکین DAIKIN معمولا در موارد خاص انجام میشود زیرا معمولا فیلترهای دستگاه داکت اسپیلت قابل شستشو میباشد.

سرویس فیلترهای داکت اسپیلت دایکین را حتما با آب و بدون مواد شوینده انجام میدهیم زیرا بوی مواد شوینده بعدا آزار دهنده میشود.
سرویس کندانسور داکت اسپیلت دایکین DAIKIN

سرویس کندانسور داکت اسپلیت دایکین با دستگاه کارواش و در فصل بهار انجام میشود.

شستشو و سرویس کندانسور دستگاه داکت باعث کاهش هزینه تعمیرات داکت اسپلیت دایکین خواهد شد.

سرویس اول فصل داکت اسپیلت دایکین DAIKIN حتما در ابتدای راه اندازی سیستم سرمایش باید انجام شود.
هزینه سرویس داکت اسپلیت دایکین DAIKIN

معمولا هزینه سرویس دوره ای داکت اسپلیت دایکین DAIKIN به نوع سرویس و تعداد دستگاه داکت اسپلیت دایکین DAIKIN بستگی دارد.

فیلم خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپیلت دایکین در تهران

اگر قادر به دیدن فیلم در سایت ما نیستید به صفحه تهران سرویس آنلاین مراجعه فرمائید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kJyv
نظرتان را بنویسید