تعمیر داکت اسپلیت گرین

 تعمیر داکت اسپلیت گرین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

شرکت گرین یکی از شرکت های تهویه مطبوع است که توانسته با تولیدات بسیار با کیفیت خود سهم عظیمی از بازار را نصیب خود کند.کمپانی گرین به واسطه به کارگیری آخرین تکنولوژی های روز و بهره گیری از دانش فنی تخصصی محصولات خود را طبق استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می نماید و به سایر کشورها از جمله ایران صادر می کند. داکت اسپلیت گرین در ظرفیت 18000 تا 60000 بی تی یو برساعت تولید و روانه بازار رقابت می شود. در این محصول که در لیست بهترین داکت اسپلیت قرار دارد، کمپرسورهای روتاری با کارایی و راندمان بسیار بالا تعبیه می شود که این امر به جهت نقش بسیار حیاتی کمپرسور حائز اهمیت است. گاز مبرد به کار رفته در کمپرسور این دستگاه ها از نوع r410 می باشد که ضرری برای محیط زیست ندارد. این شرکت از تکنولوژی اینورتر در ساخت داکت اسپلیت های تولیدی بهره می برد تا از اتلاف انرژی جلوگیری نماید. طی سالیان اخیر به دلیل کیفیت مطلوب این سیستم ها در لیست بهترین مارک داکت اسپلیت موجود در بازار قرار گرفته است.
مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گرین
https://www.tehranservic.com/split-green-duct-repair/

کارشناسان و متخصصان مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گرین در مجموعه بزرگ گروه مشاوران سانتیگراد با کسب دانش فنی به روز در برترین آموزشگاه های کشور و با تکیه به سال ها تجربه و مهارت آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس داکت اسپلیت گرین به شما عزیزان خواهند بود.
سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گرین

با آغاز فصول مختلف سال، استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب حس خواهد شد. به تازگی افراد مختلف برای ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی منزل یا محل کار خود، به استفاده از داکت اسپلیت گرین روی آوردند که یکی از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه تهویه مطبوع می باشد و از نظر میزان فروش و کیفیت این شرکت کره ای را در مقایسه با دیگر رقبا متمایز می کند. میزان سرمایش و گرمایش ایجاد شده توسط داکت اسپیلیت گرین (Green) نسبت به سایر سیستم‌های دیگر سرمایشی و گرمایشی مناسب‌تر خواهد بود، زیرا به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توان سرمایش و گرمایش منزل یا محل کار خود را به بهترین نحو تامین کرد. این دستگاه تقریبا شبیه اسپلیت‌های معمولی عمل می‌کند و باید به طور دوره‌ای توسط سرویس کار داکت اسپلیت گرین سرویس شوند تا در نهایت ایجاد خرابی در آنها به حداقل رسیده و از تعمیر آنها جلوگیری شود. به همین دلیل سرویس داکت اسپلیت‌ها را باید جدی بگیرید تا دیگر نیاز به تعمیر داکت اسپلیت‌ ها نباشد.
داکت اسپلیت چیست؟

عملکرد داکت اسپلیت گرین (Green) در حالت سرمایشی دقیقا شبیه کولرهای گازی عادی است که توسط فرایندهایی مانند چگالش و تبرید هوای محیط را خنک می‌کند و توسط دمنده‌های پرقدرت این هوای خنک شده را به داخل هدایت می‌کند. در حالت گرمایشی این دستگاه مانند شوفاژ عمل می‌کند. در این حالت هوا توسط کویل گرمایشی که از پکیج یا موتور خانه تغذیه می شود گرم شده و سپس به وسیله دمنده‌های تعبیه شده در دستگاه، این هوا به داخل منزل یا محل کار تزریق می‌شود.

این اسپیت‌ها دو تیکه هستند که بخشی از آن در خارج از محیط قرار گرفته و بخش دیگر آن در داخل محل مورد نظر که می‌تواند منزل یا محل کار باشد، قرار می‌گیرد. باید توجه داشت که در اسپلیت‌های عادی نهایتا فاصله بین دو بخش بیرونی و داخلی باید 6 متر باشد، زیرا در غیر این صورت کارایی دستگاه کاهش خواهد یافت. اما در داکت اسپلیت‌ها این مسئله بهبود یافته و این فاصله را تا 15 متر آن هم بدون افت کارایی می‌توان در نظر گرفت.

در مجموع می‌توان گفت که داکت اسپیلت‌ها از نظر کارایی و بهینه بودن در مصرف انرژی از اسپلیت‌های عادی به مراتب بالاتر بوده و به زودی جای خود را در همه اماکن اداری و مسکونی باز خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که تهیه و استفاده از این داکت اسپلیت‌ها علاوه بر کاهش هزینه‌های اولیه نسبت به چیلرهای کوچک و بزرگ برای محیط‌های اداری و منازل بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و در بلند مدت هزینه‌های مصرف انرژی و هدر رفت آن را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

یکی از مزایای مهم داکت اسپلیت‌ها، استفاده از هوای برگشتی برای افزایش کارایی دستگاه و مصرف بهینه انرژی از این طریق می‌باشد. یک جمله معروفی است که می‌گوید: «همیشه هوای در جریان در محیط از هوای ثابت و ساکن تمیزتر و پاکیزده‌تر است.» به همین علت همیشه پیشنهاد می‌شود در زمان رانندگی شیشه اتومبیل را کمی پایین کشیده تا تبادل هوا انجام شود.

در رابطه با داکت اسپلیت‌ها هم همین مسئله صدق می‌کند. داکت اسپلیت‌ها هوای مطبوع و خنک را به محیط تزریق کرده و از طرفی هوای گرم و کثیف را به خارج از محیط هدایت می‌کنند تا تبادل هوای مناسبی را در منزل یا محل کار ایجاد کنند. این موضوع نقش مهمی در سلامت و تندرستی افراد در منزل و محل کار خواهد گذاشت.
سرویس داکت اسپلیت گرین (Green)

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، داکت اسپلیت گرین (Green) نیز مانند همه وسایل دیگر در بازه‌های زمانی مشخص نیاز به سرویس دارند. مسلما سرویس این قبیل دستگاه‌ها توسط یک سرویس کار داکت اسپلیت گرین (Green) مجرب باعث افزایش طول عمر دستگاه و بازدهی بیشتر شده و از بروز ایراد و خرابی در مدت زمان کم جلوگیری می‌کند. اگرچه با سرویس داکت اسپلیت‌ها با قطعیت نمی‌توان گفت که از بروز ایراد و خطا در دستگاه جلوگیری می‌کند، ولی از این مسئله تا حد زیادی جلوگیری کرده و امکان خرابی دستگاه را به حداقل می‌رساند. همچنین در صورتی که داکت اسپلیت گرین (Green) شما نیاز به تعمیر پیدا کرده باشد، مطمئنا هزینه اعزام تعمیرکار داکت اسپلیت گرین (Green) و تعمیر آن با توجه به انجام سرویس دوره‌ای انجام شده، کمتر خواهد بود، چون آسیب وارده به دستگاه به حداقل رسیده‌است.

سرویس داکت اسپلیت گرین (Green) معمولا با انجام بررسی و باز کردن روزنه‌های گرفته شده در کانال‌های داکت اسپلیت توسط یک سرویس کار داکت اسپلیت با تجربه آغاز شده و سپس به بررسی لوله‌های مسی مابین هواساز و کندانسور دستگاه جهت بررسی عدم وجود نشت در لوله ادامه یافته و سپس با بررسی کمپرسور و تمیز کردن آن پایان می‌یابد. در این بررسی سرویس کار داکت اسپلیت، کمپرسور برد اصلی، فن و سایر بخش‌های مربوطه را بررسی و آزمایش می‌کند تا در صورت ایراد، عیب برطرف شده یا در صورت نیاز قطعه مورد نظر تعویض گردد. پیشنهاد می‌شود که این سرویس هر 6 ماه یک بار و قبل از استفاده در فصول گرم و سرد سال انجام شود تا دستگاه بهترین کارایی خود را داشته باشد.
تعمیر داکت اسپلیت گرین (Green)

در صورت وجود عیب در دستگاه و عدم توانایی شما در حل مسئله، باید این کار را به متخصصان حرفه‌ای و تعمیر کار داکت اسپلیت گرین کاربلد بسپارید. معمولا بخش‌های هواساز و کندانسور داکت اسپیلیت نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند که توسط افراد حرفه‌ای و متخصص این بخش‌ها به راحتی قابل تعمیر هستند. کندانسور یا همان یونیت خارجی داکت اسپلیت‌ها شامل لوله‌کشی، کمپرسور و غیره می‌باشد و همچنین هواساز یا همان یونیت داخلی نیز شامل فن، فیلتر، برد اصلی و غیره می‌باشد که در زمان تعمیر باید همه آنها یک به یک توسط تعمیرکار داکت اسپلیت بررسی و آزمایش شوند.

تیم تخصصی و حرفه ای مجموعه سانتیگراد با بهره گیری از 70 تعمیرکار داکت اسپلیت مجرب و حرفه ای و با داشتن بیش از 15 سال سابقه در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا در این شرایط بد اقتصادی با هزینه مقرون به صرفه و طبق تعرفه و همچنین در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه داکت اسپلیت گرین (Green) شما را بر طرف نماید.

تعمیر و نگهداری منظم داکت اسپلیت برای سالم ماندن و طول عمر دستگاه داکت اسپلیت گرین (Green) شما بسیار حیاتی است. به ویژه در کشورهای گرم و در برخی نقاط مرطوب مانند ایران . نگهداری تعمیر داکت اسپیلیت یک انتخاب نیست این یک ضرورت است. نادیده گرفتن تعمیر و نگهداری سیستم داکت اسپلیت ممکن است باعث خرابی دستگاه شما شود تمام تلاش ما در مجموعه سانتیگراد کمتر شدن هزینه تمام شده برای شما خواهد بود .تعمیرکار داکت اسپلیت و متخصص ما فقط در صورتی که قطعه ای به کلی معیوب شده و دیگر قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض آن میکنند و همچنین تمامی قطعات تعویضی، اصلی و از با کیفیت ترین قطعات بازار می باشند .
تنظیم گاز داکت اسپلیت گرین (Green)

گاهی ممکن است علت عدم کارایی مناسب داکت اسپلیت گرین (Green) نبود یا کمبود گاز در آنها باشد که باید آنها را با گاز مناسب این کار توسط یک تعمیرکار داکت اسپیلیت مجرب مجددا شارژ کرد تا کارایی بهتری را از خود نشان دهد.دو شیر در انتهای پایینی یونیت خارجی وجود دارد ، یکی برای تامین گاز فشرده از یونیت خارجی به یونیت داخلی و دیگری برای دریافت گاز برگشتی از یونیت داخلی. در ابتدا ، هر دو شیر بسته است. در حین شارژ گاز ، هر دو سوپاپ به آرامی باز می شوند. با این کار مبرد در کل سیستم تهویه مطبوع از جمله یونیت داخلی ، خارجی و لوله مبرد توزیع می شود.این کار یک کار تخصصی است و باید توسط کارکنان ماهر و تعمیر کار داکت اسپلیت زبردست انجام شود، چون باید به میزان استانداردی گاز به داخل محفظه تزریق شود.

تعمیرکاران حرفه‌ای ما این کار را در زمان سرویس دوره‌ای یا در هنگام تعمیر داکت اسپلیت شما در صورت نیاز به بهترین نحو انجام خواهند داد. به یاد داشته باشید که با توجه به اهمیت زیاد میزان مناسب شارژ گاز داکت اسپلیت گرین (Green)، در صورتی که این میزان به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است پنل داکت اسپلیت یخ بزند، باد گرم تولید کند، صدای بد ایجاد کند، کمپرسور به درستی کار نکند و حتی بسوزد و خسارت زیادی را به دستگاه شما وارد کند.

پس یادتان باشد، در زمان سرویس داکت اسپلیت‌ها حتما از تعمیرکاران بخواهید تا میزان گاز داکت اسپلیت‌های شما را اندازه‌گیری کرده و در صورت نیاز به افزایش گاز اقدام کنند. همچنین استفاده از گازهای اصلی و باکیفیت نیز می‌تواند نقش مهمی در سلامت و کارایی دستگاه ایفا کند.
مشکلات متداول در تعمیرداکت اسپلیت گرین (Green)



داکت اسپلیت محیط را خنک نمی‌کند.

علل مختلفی برای خنک نکردن محیط توسط داکت اسپلیت گرین (Green) وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به اختلال در کمپرسور، نشت در لوله مسی، سوختن قطعات موجود در برد، تخلیه گاز، کثیف شدن فیلترها، خرابی در ترموستات، قرارگیری یونیت خارجی در معرض آفتاب، خرابی فن و عدم سرویس در بلند مدت اشاره کرد. همان طور که متوجه شدید، به دلیل وجود علت های مختلف، احتمالا بررسی و رفع عیب آن توسط شما امکان‌پذیر نیست. اگر هر یک از موارد یاد شده به طور واضح و مشخصی قابل مشاهده بود، در صورتی که خودتان توانایی رفع آن را دارید در اسرع وقت اقدام کنید تا دستگاه دچار آسیب شدیدتری نشود ولی اگر این توانایی را در خود نمی‌بینید حتما از طریق تماس با کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کرده و کار را به تعمیرکار داکت اسپلیت گرین (Green) زبده ما بسپارید.

داکت اسپلیت سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند.

یکی از علل این امر می‌تواند شل بودن پیچ‌و‌مهره‌ها باشد که معمولا با سفت کردن آنها این مشکل برطرف می‌شود. همچنین برخورد فن با سیم یا بخش دیگر نیز می‌تواند یکی دیگر از علل این مسئله باشد که با کنار کشیدن آن بخش می‌تواند این موضوع را نیز حل کرد.

خروجی هوای داکت اسپلیت یخ می‌زند.

اگر فن خراب باشد، باد سرد تولید شده را به بیرون منتقل نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود تا هوای خنک در همان بخش ثابت باقی‌مانده و باعث یخ‌زدگی بخش خروجی هوای سرد تولید شده شود. در این حالت باید فن را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض نمود. اگر این کار توسط شما مقدور نباشد، باید این کار را به متخصصان و تعمیر کار داکت اسپلیت کاربلد و حرفه‌ای بسپارید تا در اسرع وقت این ایراد را بر طرف کنند.
قیمت و هزینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گرین (Green)

همان طور که می‌دانید، تعمیر لوازم برقی با توجه به دستمزد و تعویض یا تعمیر قطعه معیوب می‌تواند متفاوت باشد. مسلما در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض نداشته باشد و تعمیر آن امکان‌پذیر باشد،تعمیرکار داکت اسپیلیت گرین (Green) آن قطعه را تعمیر می کند تا هزینه تعمیر به حداقل برسد. ولی اگر قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته باشد، علاوه بر دستمزد، هزینه قطعه تعویض شده نیز بر روی هزینه کلی تعمیر افزوده خواهد شد. البته جای نگرانی نیست، چون تعمیرکاران حرفه‌ای ما تا آنجا که مقدور باشد از تعویض قطعه خودداری کرده و سعی می‌کنند تا قطعات معیوب را به بهترین شکل تعمیر کنند. البته اگر در جایی نیاز به تعویض قطعات بود، ما با ارتباطات تنگاتنگی که با فروشندگان قطعات لوازم خانگی داریم، می‌توانیم این قطعات را در اسرع وقت و با کمترین قیمت بازار تهیه و برای دستگاه شما عزیزان استفاده کنیم تا هزینه‌های تعمیر داکت اسپییت شما به حداقل برسد. همچنین این نکته را باید در نظر بگیریم که تعویض و تعمیر قطعات برند های مختلف متفاوت هستند به عنوان مثال سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین با مثلا تعمیر داکت اسپلیت ال جی متفاوت می باشد.
سرویس داکت اسپلیت گرین

زمانی که شما می خواهید از داکت اسپلیت و یا هر وسیله دیگری استفاده کنید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد سرویس آن دستگاه و یا وسیله است . برای انجام ای کار شما باید دستگاه خود را در اولین فرصت به نزدیکترین و مطمئن ترین تعمیرگاه این کار را بسپارید. شرکت آسان تهویه در طی سال های گذشته توانسته در این زمینه رضایت شما مشتریان گرامی در بدست آورد.

سرویس داکت اسپلیت شامل شستن محافظ رادیاتورها یا به اصطلاح توری دستگاه شستشوی کندانسور شستشوی اواپراتور یا همان یونیت داخلی را شامل می شود.
تعویض فن کندانسور گرین

از آنجا که کندانسور داکت اسپلیت گرین اغلب در فضای باز و بدون سقف می باشد به علت شرایط آب و هوایی فن کندانسور دچار خرابی هایی از قبیل خشکی بلبرینگ و یا جیر جیر کردن بوش آن ها باید اقدام به تعمیر و یا تعویض فن کندانسور نمود. شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت گرین در سراسر تهران می باشد با ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت کنید.
قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت گرین چقدر است؟؟

معمولا مشتریان با این سوال رو به رو می شوند که هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت گرین چقدراست؟ توجه داشته باشید حجم داکت اسپلیت ومقدار لوله کشی دستگاه شما باهم رابطه مستقیم دارد که هر دوی اینها در مقدار حجم گاز تاثیر میگذارد و بعد از شارژ گاز توسط تکنسین مقدار شارژ گاز به شما اعلام می شود.
نحوه سرویس داکت اسپلیت گرین

معمولا داکت اسپلیت را باید هر ۶ماه یکبار سرویس انجام دهید زیرا این دستگاه هم در تابستان و هم در زمستان استفاده می شودو از آنجاییکه وظیفه دستگاه سیرکوله کردن هوای محیط می باشد بنابر این باید سرویس و بازدید گردد.
تعمیر داکت اسپلیت گرین

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت گرین در سراسر تهران بوده چرا برای تعمیر داکت اسپلیت گرین با شرکت آسان تهویه تماس بگیریم؟ این شرکت با سابقه طولانی در زمینه برودت و گرمایش بوده و همچنین دارای کادر تعمیرات فوق حرفه ای بوده و از تجربه بالایی برخوردار است و داکت اسپلیت شما را در کمترین زمان راه اندازی می کنند.
تنظیمات داکت اسپلیت گرین

تنظیمات داکت اسپلیت گرین نیز همانند سایر داکت اسپلیت ها می باشد. با استفاده از دکمه MODE می توانید حالت تابستان، زمستان، حالت رطوبت گیر و حالت فن را بر روی داکت اسپلیت اگرین تنظیم نمایید. ترموستات داکت اسپلیت گرین قابل تنظیم نمودن روزهای هفته می باشد. قسمت های بعدی که برای بالا بردن و پایین آوردن دمای داکت اسپلیت می باشد. دکمه FAN برای تنظیم دور فن بیت کم، متوسط، زیاد و حالت AUTO می باشد.
راه اندازی داکت اسپلیت گرین

معمولا با شروع فصل گرما همه مشتریان به دنبال نحوه استفاده از داکت اسپلیت در فصل گرما و چگونگی تنظیمات آن با مشکل رو به رو می شوند. برای راه اندازی داکت اسپلیت در فصل تابستان بدین گونه عمل می کنیم که با استفاده ازدکمه MODE بر روی پنل دیواری فصل دستگاه را روی حالت سرمایش قرار داده و دستگاه را روشن می کنیم. مرحله بعدی تنظیم دمای داکت اسپلیت می باشد توجه کنید دمای تنظیمی دستگاه همان دمای اتومات کردن کمپرسور می باشد و معمولا روی دمای ۲۴و یا ۲۵ درجه ست کنید. دور فن را نیز روی حالت MED قرار دهید در این دور فن کمتربن فشار بر روی موتور فن می باشد.
عیب یابی داکت اسپلیت گرین

برای عیب یابی داکت اسپلیت گرین به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید .در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

عیب یابی داکت اسپلیت گرین کار بسیار دشواری بوده به همین جهت شرکت آسان تهویه از افراد با تجربه و دوره دیده برای تعمیرات داکت اسپلیت گرین استفاده می کند.
فیوز داکت اسپلیت گرین می پرد علت چیست؟

علت اینکه فیوز داکت اسپلیت گرین می پرد وجود اتصالی در مدار بوده که اولین مشکل وجود اتصالی در کابل های برق بوده، معمولا نصاب های داکت اسپلیت از کابل های دو تیکه در نصب دستگاه استفاده می کنند که این کار بعد ها مشتریان را با مشکل رو به رو می سازد. علت بعدی وجود اتصالی در کمپرسور بوده که دلیل اصلی آن وجود اتصالی در سیم پیچ داخل کمپرسور می باشد که غیر قابل تعمیر بوده و باید تعویض گردد. مورد بعدی احتمال اتصالی در خازن بوده که با تعویض خازن مشکل برطرف می گردد.
تعمیر ترموستات داکت اسپلیت گرین

تمامی دستورات لازم که توسط مشتری به دستگاه داده می شود تا دستگاه در حالت دلخواه مشتری کار کند توسط ترموستات داکت اسپلیت گرین به برد صادر می گردد. ترموستات قطعه ای بسیار حساس بوده و در صورت استفاده نادرست با مشکل رو به رو می گردد حتی المکان به کودکان اجازه استفاده از ترموستات را ندهید زیرا در صورت فشار بی مورد به کلید ها خرابی های ترموستات رخ می دهد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jGx4
نظرتان را بنویسید