چگونه فرهنگیان فیش های حقوقی را بدون مراجعه دریافت کنند؟

چگونه فرهنگیان فیش های حقوقی را بدون مراجعه دریافت کنند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
معلمان و کادر آموزشی مدارس استان خراسان رضوی که تابع وزارت آموزش و پرورش هستند ، می توانند فیش حقوقی خود را به صورت ماهانه از سامانه ای که به این منظور طراحی و ایجاد شده است ، دریافت نمایند. با توجه به اینکه عده زیادی از فرهنگیان عزیز از نحوه دریافت فیش حقوقی از سامانه fish.razaviedu.ir اطلاعی ندارند ، در این مطلب می خواهیم ضمن ارائه مراحل و چگونگی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی ، مندرجات آن را نیز شرح دهیم.
آنچه در این مطلب میخوانید :

1 راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی
2 مشخصات فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی
3 راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته خراسان رضوی
3.1 سوالات پرتکرار
راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی
برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل یا کامپیوتر باید سه کد پرسنلی ، کد ملی و رمز ورود را در دسترس داشته باشید سپس با مراجعه به سایت اصلی فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی به نشانی fish.razaviedu.ir و درج اطلاعات مذکور در بخش های تعیین شده ، فیش را دریافت کنید.
فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

منظور از نام کاربری همان شماره پرسنلی و کلمه عبور نیز کد ملی فرد فرهنگی می باشد. ( کد ملی همراه با صفر های ابتدایی آن) پس از ورود به سامانه امکان تغییر رمز نیز وجود دارد و توصیه می شود پس از عوض کردن رمز ورود خود ، آن را در اختیار کسی قرار ندهید.
فرهنگیان عزیز علاوه بر سامانه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ، می توانند از طریق سایت fish.medu.ir نیز برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند. این سامانه به تازگی راه اندازی شده است و مختص به فرهنگیان شاغل در تمام استان هاست.
فیش حقوقی فرهنگیان - ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان



با درج کردن اطلاعات خود و کلیک بر روی دکمه “بعدی” پیامی مبنی بر “پنل شما در سامانه همگام فعال نیست“ به شما نمایش داده می شود که در این مرحله باید به دلخواه خود یک کلمه عبور انتخاب کنید. با تایید کلمه عبور در مراجعات دوباره به سایت نیازی به درج آن نیست و کد همگام نیز به صورت خودکار برای شما فعال می شود.
در مرحله بعد می بایست از منوی سمت بر روی گزینه “دریافت فیش حقوقی” کلیک کنید.
شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gzm9
نظرتان را بنویسید