سایت منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه منادا دانشگاه آزاد به نشانی monada.iau.ir به منظور انجام امور مرتبط با نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد استفاده می شود . این سایت سالیانه 2 برای در بازه زمانی خرداد ماه و آذر ماه برای ثبت درخواست های انتقالی نیمسال اول و نیمسال دوم فعال می شود .




دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه آزاد که متقاضی انتقالی و یا میهمانی ( دائم / موقت ) هستند ، می توانند با رعایت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی شیوه نامه نقل و انتقالات این دانشگاه ، نسبت به ثبت درخواست و ارائه مدارک خود اقدام کنند .

سامانه منادا دانشگاه آزاد به منظور ثبت و بررسی الکترونیکی درخواست های انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد استفاده می شود . سامانه monada.iau.ir دائما در دسترس بوده اما ثبت درخواست میهمانی و انتقالی در این سامانه در 2 بازه زمانی در در سال امکان پذیر است .

این سایت یک بار در بازه زمانی خرداد ماه برای ثبت درخواست های انتقالی نیمسال اول ( مهر ) و یک بار در بازه زمانی آذر ماه برای درخواست های نیمسال دوم ( بهمن ) فعال می شود . در ادامه این مقاله به منظور سهولت روند ثبت درخواست میهمانی و انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد ، نحوه و لینک ورود به سامانه منادا دانشگاه آزاد را ارائه داده ایم .



نحوه ورود و ثبت درخواست انتقالی در سامانه منادا
 دانشجویانی که واجد شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد هستند ، می توانند در بازه زمانی اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد با ورود به این سامانه ، مراحل ثبت درخواست میهمانی و یا انتقالی خود را تکمیل کنند . دانشگاه های مبداء و مقصد با بررسی درخواست داوطلبان ، نتیجه درخواست ایشان را از طریق سامانه monada.iau.ir اعلام می کنند .



متقاضیان نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول سال تحصیلی 99 - 1400 دانشگاه آزاد از 25 خرداد ماه لغایت 31 تیر ماه برای ثبت درخواست انتقالی و میهمانی در سامانه منادا مهلت دارند .



 مراحل ورود و ثبت درخواست انتقالی در سامانه منادا :

1 - ورود به سایت منادا به نشانی monada.iau.ir

2 - مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد

3 - تایید اطلاع کامل از مندرجات شیوه نامه و تذکرات ارائه شده

4 - ورود به سامانه با استفاده از کد ملی و شماره دانشجویی / شناسه انتخاب رشته

5 - تایید اطلاعات دانشجویی مندرج در سامانه ( و یا تکمیل بند ها )

6 - انتخاب بند مورد نظر از میان تبصره های موجود

7 - انتخاب نوع درخواست ( میهمانی دائم یا موقت و انتقالی )

8 - انتخاب واحد مقصد و بارگذاری مدارک خواسته شده

9 - پرداخت هزینه تعیین شده برای بررسی مدارک ( با توجه به مقطع و نوع درخواست )

10 - تایید و ثبت نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده 



 متقاضیان جدیدالورود و واجد شرایط مهمانی و یا انتقالی ، می توانند به جای شماره دانشجویی با شناسه انتخاب رشته خود وارد سامانه شوند . داوطلبان می توانند پیش از آغاز روند ثبت درخواست میهمانی و انتقالی نخست مدارک خود را آماده کرده و سپس برای ثبت درخواست خود اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد









راهنمای تصویری نحوه ورود و ثبت درخواست انتقالی در سامانه منادا
 دانشجویان متقاضی ثبت درخواست نقل و انتقالی و میهمانی دانشگاه آزاد باید دقت داشته باشند که تمامی مراحل ثبت درخواست و بارگذاری مدارک را با دقت کامل تکمیل کنند چرا که در صورت وجود هر گونه کاستی یا مغایرت درخواست ایشان رد شده و یا نیاز به اصلاح خواهد داشت . لذا در ادامه راهنمای تصویری مراحل و نحوه ورود به سامانه و ثبت درخواست انتقالی در سامانه منادا ارائه شده است .







1 - جست و جوی عبارت " monada.iau.ir " و یا " سامانه منادا " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سامانه منادا - دانشگاه آزاد "







3 - ورود به سایت منادا و مطالعه شیوه نامه و انتخاب گزینه های " تمام مطالب فوق را مطالعه و تایید می نمایم " و " تایید و مرحله بعدی "







4 - ورود به سامانه منادا با استفاده از کد ملی و شماره دانشجویی یا شناسه انتخاب رشته







5 - مشاهده اطلاعات شخصی و دانشجویی مندرج در سامانه







6 - تکمیل اطلاعات مربوط به تماس با دانشجو و انتخاب گزینه " مرحله بعدی "







7 - ورود به فرم آیین نامه و انتخاب یکی از بند های ارائه شده و مطابق با شرایط دانشجو







8 - انتخاب نوع درخواست میهمانی / انتقالی و انتخاب تبصره مربوطه







9 - انتخاب واحد مقصد و بارگذاری مدارک لازم ( متناسب با بند و تبصره انتخابی )







10 - ورود به فرم پرداخت هزینه بررسی مدارک و تکمیل فرآیند پرداخت







11 - بررسی و تایید نهایی اطلاعات و مدارک وارد شده







12 - تایید نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده







*** برای ورود به سامانه منادا نقل و انتقالات یال 99 -1400 دانشگاه آزاد کلیک کنید ***



 دانشجویانی که شامل شرایط خاص نقل و انتقالات و میهمانی مندرج در شیوه نامه دانشگاه آزاد نیستند ، می توانند بر اساس جدول همترازی درخواست انتقالی خود را ثبت کنند .

حتما بخوانید: جدول همترازی نقل و انتقالات دانشگاه آزاد


اگر پس از مطالعه مقاله سایت منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir​ ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

لازم به ذکر است دانشجویان دانشگاه آزاد که متقاضی ثبت درخواست انتقالی و یا مهمانی سال تحصیلی 99 - 1400هستند می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا ، از آخرین اخبار مرتبط با نقل و انتقالات دانشگاه آزاد مطلع شوند .



هم چنین دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد می توانند با دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی دوم سال 98 - 99 درخواست شرکت در امتحانات پایان ترم در استان محل سکونت خود را ثبت کنند .

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به چه صورتی انجام می شود ؟
نقل و انتقالات این دانشگاه به صورت اینترنتی و از طریق سامانه منادا انجام می شود که لینک ورود به این سامانه در مقاله ارائه شده است .




2- برای ورود به سامانه منادا چه اطلاعاتی لازم است ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده است داوطلبان برای ورود به این سامانه به کد ملی و شماره دانشجویی و یا شناسه انتخاب رشته خود نیاز دارند .




3- چه زمانی می توان برای ثبت درخواست انتقالی در سامانه منادا اقدام کرد ؟
دانشجویان در 2 بازه زمانی خردا و آذر ماه می توانند با ورود به این سامانه درخواست انتقالی خود را ثبت کنند که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : سایت منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zOr7
نظرتان را بنویسید