کارت ورود به جلسه آزمون TOLIMO

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون تولیمو 99 به صورت الکترونیکی برگزار شده و سازمان سنجش برای شرکت کنندگان این آزمون کارت ورود به جلسه صادر نمی کند . داوطلبانی که در آزمون TOLIMO 99 ثبت نام کرده اند ، کافی است برای حضور در جلسه آزمون یک یا دو کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند .




آزمون TOLIMO 99 به صورت دوره ای و معمولا دو مرتبه در ماه جهت سنجش مهارت های زبان انگلیسی شرکت کنندگان برگزار می شود . بسیاری از داوطلبانی که برای دستیابی به اهداف تحصیلی خود نیاز به یک مدرک زبان معتبر دارند ، آزمون تولیمو را برای این منظور انتخاب کرده و پس از ثبت نام خود را برای شرکت در آن آماده می نمایند .

سازمان سنجش که مسئولیت برگزاری آزمون TOLIMO 99 را بر عهده دارد ، این آزمون را به صورت الکترونیکی برگزار می کند و شرکت کنندگان می بایست با رایانه ای که در مراکز برگزاری آزمون به آن ها اختصاص داده شده به سوالات تستی و تشریحی پاسخ دهند .

این سازمان برای داوطلبان آزمون تولیمو کارت ورود به جلسه صادر نمی کند ، از این رو در روز برگزاری آزمون نیازی به دریافت و به همراه داشتن کارت ورود به جلسه نیست . اما متقاضیان می­ بایست با یک یا دو کارت شناسایی معتبر شامل : کارت ملی هوشمند ، شناسنامه عکس­دار ، گذرنامه ، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت ( برای آقایان ) ، به حوزه امتحانی خود مراجعه نمایند .

حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون TOLIMO


مشاوره شرکت در آزمون TOLIMO 99
آزمون تولیمو 99 از دو بخش تستی و تشریحی تشکیل شده که مهارت های ساختار ، درک مطلب ، درک شنیداری و نوشتن متن را می سنجد که برای موفقیت در این آزمون داوطلبان می توانند منابع آزمون تافل را مطالعه نمایند . پس از گذشت حدودا دو هفته از زمان برگزاری این آزمون نیز نتایج آن از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود .

حتما بخوانید: راهنمای اعلام نتایج آزمون TOLIMO










برای آگاهی از جزئیات جدیدترین دوره های آزمون TOLIMO 99 می توانید عضو کانال آزمون های زبان خارجی هیوا شده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار داده شود .












سوالات متداول


1-  آیا برای داوطلبان آزمون تولیمو کارت ورود به جلسه صادر می شود ؟
 خیر . داوطلبان آزمون TOLIMO می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر سر جلسه این آزمون حاضر شوند و کارت ورود به جلسه برای آن ها صادر نمی شود .




2-  کارت ورود به جلسه آزمون TOLIMO چه زمانی صادر می شود ؟
 همان طور که در متن مقاله گفته شده کارت ورود به جلسه برای داوطلبان آزمون تولیمو صادر نمی شود .




3-  از چه طریق می توان کارت ورود به جلسه آزمون TOLIMO را دریافت کرد ؟
 طبق متن مقاله لازم نیست داوطلبان آزمون TOLIMO کارت ورود به جلسه دریافت کنند .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون TOLIMO
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/k3GN
نظرتان را بنویسید