چگونه نتایج تیزهوشان ششم ببینیم ؟

چگونه نتایج تیزهوشان ششم ببینیم ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ssmt.ir
داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم، پس از آن که در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم شرکت کردند برای اینکه نتایج خود را مشاهده کنند باید در زمان مقرر اعلام جواب به سایت تیزهوشان hoosh.medu.ir و یا سامانه همگام مراجعه کنند. دانش آموزانی که برای آزمون تیزهوشان تلاش فراوانی کردند نگران جواب تیزهوشان ششم به هفتم هستند از این رو ما در این مقاله زمان و شرایط اعلام نتایج تیزهوشان هفتم و نحوه مشاهده نتایج را برای شما عزیزان توضیح میدهیم



زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 99
همانطور که میدانید به دلیل شروع کرونا تاریخ آزمون تیزهوشان تغییر کرده است. معمولا اعلام جواب آزمون تیزهوشان یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام میشود و داوطلبان باید از طریق همین سایت و یا اینستاگرام و تلگرام تیزهوشان پیگیری تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان باشند ما در همین مقاله اطلاعیه های جدید را قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
داوطلبان عزیز پس از آنکه نتایج آزمون تیزهوشان بر روی سایت hoosh.medu.ir گرفت شما می‌توانید با مراجعه به سایت و کد ملی و رمز همگام خود نتایج را مشاهده کنید.

داوطلبانی که به هر دلیلی رمز همگام خود را گم کرده اند میتوانند با مشاوران سامانه صدای مشاورتماس گرفته و راهنمایی لازم در این زمینه را دریافت کنند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZLm5
نظرتان را بنویسید