بهترین مشاغل رشته ریاضی

بهترین مشاغل رشته ریاضی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
اگر از یک کودکی ایرانی پرسیده شود که دوست داری در آینده چکاره شوی، یکی از تکراری ترین جواب ها این است که می خواهم مهندس شوم. کما اینکه ما هم در کودکی چنین رویایی را داشته ایم. به همین دلیل یکی از محبوبترین انتخاب های دانش آموزان در دوران دبیرستان رشته و کنکور ریاضی فیزیک است تا بتوانند به رویاهای خود دست یابند.

اما نباید فراموش کرد مشاغل رشته ریاضی تنها به شاخه های مهندسی ختم نمی شود و در این گروه آزمایشی گرایش های بسیار خوب دیگری وجود دارد که آینده مالی و شغلی خوبی برخوردارند.

البته تصور عمومی که در جامعه وجود دارد این است که تنها در رشته های پرطرفدار ریاضی می توان موفق بود و همین هم باعث شده است که آگاهی چندانی در مورد سایر رشته های وجود نداشته باشد. یک دلیل مهم این امر هم انتخاب و اولویت نفرات برتر کنکور برای چنین رشته هایی است. با تمام این تفاسیر، شناخت چندانی در مورد آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک وجود ندارد.

شاید برای تشخیص بهترین رشته های ریاضی یکی از راه ها این باشد که از دیگران پرس و جو و تحقیق کنیم.اما اشکال این کار در این است که اولا ما ممکن است نتوانیم یک جامعه آماری گسترده برای همه رشته ها پیدا کنیم، دوما شاید افراد نتواند آن طور که شاید و باید شما را راهنمایی کنند. بنابراین، تصمیم گرفتیم که در این مقاله بیشتر به این مساله بپردازیم و 12 شغل پردرآمد ریاضی فیزیک در ایران را معرفی کنیم.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5OXx
نظرتان را بنویسید