بهترین آتلیه ها چه خصوصیاتی دارند؟

بهترین آتلیه ها چه خصوصیاتی دارند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

امروزه به دلیل استقبال بالای افراد از آتلیه های عکاسی کودک ، شاهد تاسیس آتلیه های بسیاری در پرند هستیم. اما بهترین آتلیه هایی که به صورت تخصصی در زمینه عکاسی نوزاد و کودک فعالیت می کنند ، دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

خلاقیت در طراحی دکور و عکاسی
یکی از ویژگی های بهترین آتلیه های فعال در زمینه عکاسی نوزاد و کودک ، داشتن خلاقیت در زمینه طراحی دکور و همینطور عکاسی از کودکان می باشد. برخی از پدر و مادر ها مایل هستند که عکس های فرزندان آن ها متفاوت و منحصر به فرد باشد به همین دلیل بسیار مهم است که به سراغ آتلیه هایی بروند که خلاقیت را چاشنی عکاسی می کنند. این خلاقیت نیازمند دکور مناسب نیز می باشد ، بنابراین در انتخاب بهترین آتلیه برای عکاسی از فرزند دلبندتان حتما به دکور های آتلیه نیز دقت داشته باشید.

استفاده از تجهیزات حرفه ای و مناسب 
علاوه بر مهارت و تجربه عکاس ، تجهیزات آتلیه نیز باید حرفه ای باشد. ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت نیازمند این است که تجهیزات به روز و حرفه ای باشد و قطعا نتیجه مطلوب تر خواهد شد.

احترام گذاشتن برای وقت و خواسته مشتری در بهترین آتلیه کودک در پرند
بسیار مهم است آتلیه انتخابی تان، خواسته شما را در الویت قرار دهد. به طوری که وقتی که برای عکاسی از فرزندتان تعیین شده کاملا به شما اختصاص داده شود. در واقع هیچ بدقولی و تاخیر در شروع کار نداشته باشند. ضمن اینکه آتلیه انتخابی در هنگام تحویل کار نیز تاخیر نداشته باشد.

کارهای قبلی باکیفیت
حتما نمونه کارهای قبلی آتلیه را بررسی کنید. اگر نمونه کارهای آتلیه باکیفیت و خاص باشد ، قطعا می تواند از کودک شما نیز تصاویر خاص و باکیفیت را به ثبت برساند. اگر آتلیه انتخابی نمونه کار زیادی ندارد ، قطعا نمی توانید به عنوان یک عکاس حرفه ای به او اطمینان کنید.

توجه به قیمت
توصیه می کنیم به فاکتور قیمت به عنوان الویت اصلی برای انتخاب آتلیه تخصصی در زمینه کودک توجه نکنید. اما بهتر است آتلیه ای را انتخاب کنید که در برابر ارائه خدمات باکیفیت ، قیمت مناسب و معقول را نیز از شما درخواست می کنند.

رفتار مناسب با کودک در بهترین آتلیه کودک در پرند
در صورتی که عکاس با کودک شما رفتار درستی داشته باشد و بتواند با بازی کردن ، صحبت کردن و شعر خواندن او را سرگرم کند ، در نهایت نیز می تواند لحظه های زیبایی را از او به ثبت برساند. بنابراین سعی کنید در برخوردی که با عکاس و پرسنل مجموعه دارید ، به این موضوع پی ببرید که آن ها چگونه هستند و آیا احساس مثبتی از آن ها دریافت می کنید یا خیر.

در صورتی که عکاس چهره ای اخمو داشته باشد ، به طوری که بچه ها از او بترسند ، در حین عکاسی نیز ترس و استرس در چشمان آن ها مشاهده می شود و نمی توان عکس های زیبایی را از آن ها به ثبت رساند. در بهترین آتلیه های عکاسی کودک ، حتی افرادی با تخصص روانشناسی کودک حضور دارند و جهت برقراری ارتباط موثر با کودکان تلاش می کنند تا کودک در تمام مدت عکاسی آرامش داشته باشد.

استفاده از رنگ های متنوع و زیبا و دکورهای متناسب با سن کودکان
آتلیه ای را انتخاب کنید که در دکور آن ها از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است. استفاده از رنگ های زیبا و متنوع باعث می شود که کودکان سریع تر بتوانند با محیط جدیدی که در آن قرار گرفته اند ، ارتباط برقرار کنند. در صورتی که کودکان از محیط آتلیه رضایت داشته باشند مشغول خنده و بازی می شوند. اینگونه در نهایت می توان از چهره آن ها عکس های زیبایی را به ثبت رساند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nDKp
نظرتان را بنویسید