پاسخنامه نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

پاسخنامه نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پاسخنامه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای پایه نهم به دهم از طریق سایت استانی آموزش و پرورش منتشر می شود. دانلود جواب آزمون نمونه دولتی و مطالعه دقیق کلید آزمون علاوه بر آماده کردن دانش آموزان برای امتحان سال بعد، امکان تخمین نمره قبولی را نیز فراهم می کند.

 

 

دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند هم اکنون به دنبال پاسخنامه سوالات این آزمون بوده تا با مطالعه آن ها تعداد درست و غلط بودن پاسخ های خود را محاسبه کرده و در آخر نمره قبولی این آزمون را به طور حدودی برای خودشان تخمین بزنند.

همچنین برخی دیگر از دانش آموزان نیز هستند که قصد شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند و به دنبال نمونه سوالات مختلف همراه با کلید آزمون نمونه دولتی جهت مطالعه درست و اصولی هستند. از آنجایی که آزمون نمونه دولتی فقط برای دانش آموزان نهم به دهم برگزار می شود، پاسخنامه سوالات نیز برای این دسته از دانش اموزان منتشر می شود. در ادامه برای آشنایی با نحوه دانلود جواب آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 به بررسی سایت دانلود و جزئیات آن می پردازیم.

 

پاسخنامه نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مدارس نمونه دولتی از جمله مدارسی هستند که دانش آموزان برای ورود به آن ها می بایست در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کنند. ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان نهم به دهم امکان پذیر است. دانش آموزان با اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری این آزمون و شرکت در آن امتحان می توانند با کسب حداقل نمره لازم برای تحصیل در این مدارس با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

معمولا پاسخنامه آزمون نمونه دولتی مدتی پس از برگزاری این آزمون و انتشار سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ منتشر می شود تا دانش آموزان امکان مقایسه پاسخ های خود با کلید آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی را داشته باشند.

 

زمان و نحوه انتشار پاسخنامه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1401 از هر استان به استان دیگر متفاوت است. این تفاوت به این دلیل است که آزمون نمونه دولتی توسط آموزش و پرورش هر استان به صورت مجزا برای مدارس همان شهر و استان برگزار می شود. بنابراین برای دانلود جواب آزمون مدارس نمونه دولتی باید به سایت مدارس نمونه دولتی مراجعه کرد و پاسخ ها را دریافت نمود.

 

جهت دسترسی راحت تر داوطلبان به سایت های استانی آموزش و پرورش، در ادامه به ارائه آدرس اینترنتی سایت های استانی آموزش و پرورش پرداخته ایم تا در موعد مقرر با کلیک بر روی هر کدام، وارد سایت مربوطه شده و کلید آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را دانلود کنید.

 

آدرس سامانه هر استانلینک دریافت پاسخنامه نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲آدرس سامانه هر استانلینک دریافت پاسخنامه نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقیمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی سیستان و بلوچستانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی آذربایجان غربیمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی فارسمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی اردبیلمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی قزوینمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی اصفهانمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی قممنتشر نشده
سایت نمونه دولتی البرزمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی کردستانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی ایلاممنتشر نشدهسایت نمونه دولتی کرمانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی بوشهرمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی کرمانشاهمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی تهرانمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمدمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی شهرستان های تهرانمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی گلستانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی چهارمحال و بختیاریمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی گیلانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی خراسان جنوبیمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی لرستانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی خراسان رضویمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی مازندرانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی خراسان شمالیمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی مرکزیمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی خوزستانمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی هرمزگانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی زنجانمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی همدانمنتشر نشده
سایت نمونه دولتی سمنانمنتشر نشدهسایت نمونه دولتی یزدمنتشر نشده

 

هماطور که توضیح داده شد، پاسخنامه های آزمون مدارس نمونه دولتی فقط برای دانش آموزان نهم به دهم منتشر می شود و دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس ششم به هفتم نمونه دولتی را دارند باید بدانند که این مدارس به مدارس هیات امنایی تغییر نام داده و نحوه پذیرش آن ها به بدون آزمون تغییر کرده است.

 

دانش آموزانی که پاسخنامه نمونه دولتی 1401 - 1402 را دریافت کرده اند می توانند برای اطلاع از حداقل نمره قبولی نمونه دولتی به تخمین درصدهای هر درس خود پرداخته و سپس از طریق مقاله زیر به محاسبه نمره کلی خود در این آزمون بپردازند.

 

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه مدارس نمونه دولتی

 

 

مشاوره پاسخنامه نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

با توجه به این که انتخاب مدرسه برای دانش آموزان نهم به دهم جهت انتخاب رشته دبیرستان بسیار مهم است، اکثر دانش آموزان به دنبال مدرسه ای هستند که آن ها را برای ورود به دانشگاه نیز آماده نماید. مدارس نمونه دولتی نیز از آن جهت که دانش آموزان خاصی را برای پذیرش در مدرسه قبول می کند، دارای متقاضیان زیادی می باشد.

 

دانش آموزانی که قصد آماده کردن خود برای شرکت در امتحان این مدارس را دارند می توانند علاوه بر مطالعه سوالات آزمون 1401 - 1402، به دریافت سوالات و پاسخنامه مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ نیز پرداخته و با برنامه ریزی منظم به مطالعه آن ها نیز بپردازند.

 

داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی با مطالعه سوالات و پاسخنامه های این آزمون می توانند از تعداد سوالات و مدت پاسخگویی نمونه دولتی مطلع شده و اینگونه وقت خود را برای مطالعه این امتحان تعیین کنند.

 

برخی از دانش آموزان با وجود اینکه در این مدارس قبول می شوند، اما به علت شهریه مدارس نمونه دولتی اقدام به لغو پذیرش خود می کنند. بنابراین به والدین توصیه می شود پیش از شرکت در آزمون نمونه دولتی و آغاز به مطالعه دانش آموزان، حتما ثبت نام در این مدارس را از جنبه های مختلف بررسی کنند.

 

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج نمونه دولتی

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه دریافت پاسخنامه آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 - 1402 را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند.

 

همچنین برای دریافت اخبار انتشار کلید آزمون نمونه دولتی هر استان در اسرع وقت می توانید عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا شده و از سایر اخبار مربوط به مدارس را نیز مطلع شوید.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با پاسخنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

7 دی 1400

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 شرکت کردن، با دریافت پاسخنامه این آزمون می توانند از تعداد سوالات درست و غلط خود در این آزمون مطلع شوند.

 

23 آذر 1400

پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی سوالات و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در سامانه های ثبت نام این آزمون منتشر می شود.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ پاسخنامه آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 - 1402 چه زمانی منتشر می شود ؟

✔️ معمولا مدتی پس برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی و انتشار سوالات این آزمون، دفترچه پاسخنامه نیز منتشر می شود که در متن مقاله لینک دریافت آن ها ارائه شده است.



 

2- ✔️ نحوه دریافت پاسخنامه و کلید جواب های آزمون مدارس نمونه دولتی چگونه است ؟

✔️ کلید جواب های ازمون مدارس نمونه دولتی از طریق سایت های استانی وزارت آموزش و پرورش منتشر می شود که در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ نحوه افزایش شانس قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی چیست ؟

✔️ برای قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی، مطالعه سوالات و پاسخنامه این آزمون که در متن مقاله ارائه شده است، توصیه می شود.

منبع : پاسخنامه نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OmWQ
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر