بسته بندی اغلب اولین چیزی است که مشتری میبیند صرف نظر از خرید آنلاین یا آفلاین. تصور کنید برای خرید غلات به یک فروشگاه مواد غذایی میروید. یک قفسهی کامل از غلات صبحانه با ظاهری مشابه وجود دارد. چگونه محصول مورد نظر خود را انتخاب میکنید؟ با خواندن توضیحات هر محصول، یا به سادگی هر محصولی که توجه شما را به خود جلب کرده است انتخاب میکنید؟ احتمالا دومی!
اولین تاثیرات یا به طور کلی اولین نگاه نقش مهمی در محصولات بازی میکنند. جعبه یا بستهبندی کلید بازکردن قفل فروش ثابت و تاثیر ماندگار برند است. اگر توجه کافی به بستهبندی نداشته باشید، میتواند منجر به عدم رضایت مشتریان، رساندن پیامهای نادرست و کاهش فروش شود. در اینجا به اهمیت بستهبندی محصول و چگونگی ایجاد یک تجربه خوب و به یاد ماندنی از جعبه برای مشتریان میپردازیم.