بهترین برند بکس بادی

بهترین برند بکس بادی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ابزار ماشین


بکس بادی که نام دیگر آن آچار پنوماتیک بوده و به آن آچار بادی نیز گفته می‌شود، یکی از ابزارآلات بادی و بسیار قدرتمند بوده که از آن به منظور باز و یا بستن انواع مختلف پیچ و مهره‌ها با قدرت بالا استفاده می‌کنند. این تجهیزات به وسیله اتصال به کمپرسور هوا قادرند گاز را به نیروی مکانیکی تبدیل کرده و نیروی بسیار زیادی را به وجود آورند و سرعت کار را بالاتر ببرند.

خرید انواع آچار بکس و بکس بادی sp  از فروشگاه ابزار ماشین

از انواع بکس بادی در پروژه‌های مختلف صنعتی، تعمیرگاه‌ها، کارگاه‌های تولید کننده و … استفاده‌های فراوانی به عمل می‌آید. از آنجایی که یکی از مهمترین نکات پیش از خرید بکس بادی توجه به برند و یا شرکت سازنده آن است، بسیاری از افراد تمایل دارند بدانند بهترین برندهای بکس بادی در بازار ایران کدام‌ها هستند تا به بررسی محصولات آن‌ها و سپس برای خرید بکس بادی با کیفیت و مناسب اقدام کنند.

مجموعه ابزارماشین در ادامه به معرفی بهترین برند بکس بادی پرداخته و اطلاعات مفیدی درباره آنها به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

نکات لازم برای انتخاب بهترین بکس بادی

بکس بادی در حوزه مکانیکی، بیشترین کاربرد و استفاده را دارد. برای یک بکس بادی معمولی 1/2 اینچی، به منبع بادی یا کمپرسور هوای 100psi نیاز است. با این حساب، ابتدا قبل از خرید بهتر است نیازِ کاری و نوع صنعت خود را مشخص کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید کارایی مضاعفی از بکس بادی خود داشته باشید.

به بیان ساده‌تر نیازِ یک تعمیرکار خودرو با یک تعمیرکار دوچرخه در استفاده از بکس بادی متفاوت است. چرا که مسلما تعمیرکار دوچرخه به بکس بادی ساده و سبکی نیاز دارد و نباید هزینه مضاعفی برای بکس‌های بادی گران و سنگین وزن، پرداخت نماید.

توجه به درایو بکس بادی برای شغل و مهارت مورد نیاز افراد، نکته‌ای است که باید به آن، توجه شود. با این حساب، مشخص می‌شود که تعیین نیاز، مهمترین مولفه در انتخاب بهترین برند بکس بادی است. “بهترین” از نظر هر شخص با نوع کاری که دارد متفاوت است.

گشتاور بکس بادی

نکته بعدی در انتخاب بهترین برند بکس بادی، توجه به گشتاور محصول است. گشتاور، همان نیروی چرخشی است که موجب دوران جسم می‌شود. پس با آگاهی از این موضوع دانستید که اهمیت بالایی در این رابطه دارد. در این قسمت هم نیاز کاری شما تعیین کننده گشتاور مناسب خواهد بود.

به بیان ساده‌تر مکانیک‌های ماشین سبک نیاز به یک بکس بادی با گشتاور استاندارد و پایین دارند. چرا که، استفاده از بکس‌های بادی با گشتاور بالا، هزینه اضافی محسوب خواهد شد.

شرکت تولیدکننده

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین برند بکس بادی، توجه به کشور و کارخانه سازنده این ابزار است. همانطور که می‌دانید کشورهای پیشرو در زمینه تولید ابزارآلات، ژاپن، تایوان، آلمان، آمریکا و مانند اینها هستند. حال در مورد برندهای معروف دنیا که در ایران نیز، محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند، صحبت خواهیم کرد. این برندها شامل برند سوماک تایوان، اس پی ژاپن، بکس، تکس ایر تایوان، فورس تایوان و بکس بادی تی دبلیو دی تی TWTD چین می‌باشند.

انواع برند بکس بادی موجود در بازار

در ادامه تعدادی از بهترین برندهای تولید کننده بکس بادی را با هم مرور خواهیم کرد:

بکس بادی برند سوماک Sumake

به جرات می‌توان گفت، برند سوماک جزء بهترین برند بکس بادی است که ساخت کشور تایوان می‌باشد. این ابزار به واسطه کارایی بالای خود با محصولات مشابه و مطرح دنیا برابری می‌کند و در حال حاضر یکی از قوی ترین و شناخته شده ترین بکس های بادی در بازار ایران است.

شرکت تولید کننده ابزارآلات بادی سوماک سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید این ابزارها دارد و همین گواه از اعتبار محصولات و رضایت مشتریان است.

شرکت سوماک تنوع بالایی در تولید بکس پنوماتیک دارد و در بین تولیداتش انواع بکس های سبک و سنگین مناسب کارهای کارگاهی و مکانیکی تا کارهای صنعتی و تولیدی سنگین در شکل های مختلف هفتیری، مستقیم با شفت های کوتاه و بلند مناسب انواع کارها به بازار مصرف ارائه داده است.

آچار بکس بادی سوماک معمولا در پروژه‌های مختلف صنعتی و سنگین بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و تعدادی از مدل‌های ساخته شده توسط این شرکت نیز مناسب کاربرد در پروژه‌های نیمه صنعتی و یا حتی خانگی هستند.

بکس‌های بادی برند سوماک، دارای دو ویژگی بسیار مهم هستند. یکی از این ویژگی‌ها قدرت گشتاور بسیار خوب و دیگری درایوهای متفاوت از 3/8 تا 1 اینچ که مناسب برای همه طیف های کاری است. همچنین این محصولات از طراحی ارگونومیک و ویژه‌ای برخوردار هستند و به واسطه ساخت با آلیاژهای بسیار سبک و مقاوم وزن بسیار پایینی هم دارند. به همین دلیل شما می‌توانید در ساعت‌های طولانی و مداوم از این تجهیزات استفاده کرده و خسته نشوید.

شما با خرید بکس بادی سوماک، قدرت، کیفیت، سرعت، طراحی استاندارد، گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول را تجربه خواهید کرد.

بکس بادی برند اس پی SP

اگر بخواهیم یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین بکس‌های بادی را برای شما لیست کنیم، برند اس پی در ردیف‌های اول این لیست قرار خواهد گرفت.

آچار بکس بادی اس پی توسط یک کمپانی ژاپنی ساخته شده است. اس پی یکی از شرکت‌های بسیار قدیمی و قدرتمند در ژاپن به شمار می‌رود که جایگاه قابل قبولی در بازار جهان و بازار ایران دارد. برخورداری از کیفیت بسیار بالا باعث شده تا محصولات این برند در بالاترین رده کیفی در بازار جای داشته باشند.

در فرایند ساخت آچارهای بکس بادی اس پی به استانداردهای روز دنیا توجه شده و این موازین به طور کاملاً دقیق رعایت شده‌اند تا در نهایت محصولی با کیفیت و کارایی بالا به دست مشتری برسد. آچارهای بکس بادی اس پی با استفاده از قطعات و متریال‌هایی با کیفیت ساخته شده‌اند و لذا دوام و ماندگاری این تجهیزات بسیار بالا خواهد بود.

 

علاوه بر کیفیت بالای محصول، کارایی و قدرت آن نیز، قابل توجه است. گشتاور این نوع بکس، با توجه به سرعت و قدرت مطلوب آن بسیار متناسب می‌باشد. البته بکس‌های نام برده شده در این مقاله بنا به حوزه و فعالیت کاری افراد دارای گشتاورها، سرعت و قدرت متنوع و متعددی می‌باشند. همین مورد باعث شده است تا صنعتگران مختلف در حوزه‌های کاری گوناگون، استفاده‌های مختص به فعالیت خود را از بکس بادی داشته باشند. این موضوع به همان انواع مختلف بکس‌های بادی در ارتباط با مهارت و شغل متناسب با آن است که در ابتدای مقاله ذکر شد.

بکس های بادی اس پی در مدل های مختلف و در تنوع بالا برای کارهای صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارند و معمولا نسبت به برند سوماک قیمت بالاتری دارند.

بکس بادی برند بکس Bex

بکس بادی ساخته شده توسط کمپانی بکس، یک محصول تایوانی است. این کمپانی آچارهای بادی خود را در انواع مختلفی از مدل‌ها طراحی و تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. برخورداری از یک لایه فلزی که در برابر ضربه و یا اصطکاک از مقاومت قابل توجهی برخوردار شده، یکی از مهمترین ویژگی‌های بکس‌های بادی ساخته شده توسط برند بکس است.

این تجهیزات از ساختاری کاملا ارگونومیک برخوردار بوده و طراحی ظاهری منحصر به فردی دارند. خوش دست بودن و امکان استفاده از آن‌ها در مدت زمان‌های طولانی بدون خستگی، از دیگر ویژگی‌ها و مزایای این ابزار آلات بادی است. بکس بادی بکس تایوان، محصولی بسیار مناسب و قدرتمند برای کاربرد در تعمیرگاه‌های مختلف اتومبیل است.

این تجهیزات با مصرف بسیار کم انرژی و یا پایین هوا نیز می‌توانند بالاترین کارایی‌ها را از خود نشان دهند و تمامی نیازهای شما را پاسخ گویند. نکته قابل توجه این است که برند بکس در فرایند طراحی این دستگاه‌ها به استانداردهای آلایندگی هوا و یا سر و صدا نیز بی توجه نبوده و لذا این سیستم‌ها سر و صدای بسیار کمی تولید می‌کنند.

برخورداری از هزینه‌های تعمیر بسیار پایین از دیگر ویژگی‌های این تجهیزات است. این دستگاه‌ها از وزن بسیار مناسب و کمی هم برخوردار شده‌اند و مقاومت و طول عمر و دوام آن‌ها نیز بالا است. داشتن قیمت مناسب در کنار کیفیت کافی و کارایی باعث شده تا این برند در رده بهترین‌های بازار جای گیرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kym6
نظرتان را بنویسید