همه چیز درباره طراحی سررسید

همه چیز درباره طراحی سررسید
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohamadali1212

طراحی سررسید و تقویم

طراحی سررسید و سالنامه برای بسیاری از کسب و کارها به عنوان یک راه تبلیغات محسوب می شود. سفارش طراحی سررسید به صورت اختصاصی می تواند تاثیرات شگرفی داشته باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص سررسیدها، نوع کاربرد آن ‌ها، انواع سررسیدهای موجود، نکاتی که در چاپ و طراحی سررسید باید مورد توجه قرار گیرند، قیمت و هزینه طراحی سررسید اطلاعات کسب کنید.

همه چیز درباره طراحی سررسید

سررسید‌ها انواع مختلفی دارند اما مهم ترین انواع آن ها همان سالنامه ها هستند که می توان از آن ها برای نوشتن انوع موضوعات و مطالب استفاده کنید.
سالنامه ‌ها معمولا با آغاز سال نو از طرف شرکت ‌ها، ادارات، کارخانه ‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به کارکنان و کارمندان، مشتریان و همکاران عرضه می‌ شود تا ضمن تبریک رسمی سال نو به شیوه ‌ای مناسب و مبادی آداب، گامی موثر در مسیر تبلیغات و معرفی بیشتر برند نیز برداشته شود.
همه مردم ممکن است به طور روزانه به ابزاری برای ثبت اهداف و برنامه‌ های روزمره، یادداشت نکات مهم، چک ‌نویس و ثبت عناوین مختلفی که می ‌خواند در زمان مشخص از آن استفاده کنند نیاز داشته باشند. لذا سالنامه‌ ها ابزاری بسیار کاربردی برای استفاده‌ های این چنینی محسوب می‌ شود و می ‌تواند بهترین راه برای بازاریابی و شناسنامه‌ ای مناسب برای معرفی خدمات و محصولات مشاغل مختلف باشد.

در کنار هم قرار گرفتن دو ابزار مورد استفاده یعنی دفتر و تقویم که باهم سالنامه را تشکیل می ‌دهد، می ‌تواند بهترین هدیه تبلیغاتی محسوب شود و بخشی از نیاز روزانه مخاطبان خود به یادداشت موارد مختلف و اطلاع از تاریخ را مرتفع نماید. بسیاری از شرکت‌ ها و کارخانه‌جات مختلف این دفاتر سالنامه را با تیراژ و تعداد بالا به چاپ می ‌رسانند تا این ابزارها به دست تعداد بیشتری از مشتریان و همکارانشان برسد و تبلیغات و بازاریابی زمینه وسیع ‌تری پیدا کند. این کار به شکلی موثر باعث تقویت ارتباط با مشتریان ثابت می‌ شود و می‌ تواند در بازاریابی و پیدا کردن مشتریان جدید نیز راهگشا باشد.

سررسید چیست؟

سررسید دفتر یا کتابی است که ضمن در اختیار قرار دادن فضایی مناسب جهت نوشتن نکات و یادداشت ‌های ضروری یا روزمره، دارای تقویم، اطلاعات دقیق درباره تاریخ و روزهای مهم سال، فضای دفتر تلفن، پیش شماره کشورهای مختلف و شماره‌ تلفن‌ های ضروری مانند کد تماس با اداره آتش ‌نشانی یا اورژانس نیز است و از این طریق می ‌توان آن را ابزاری بسیار کارآمد برای کسب اطلاعات مهم و ضروری دانست که ممکن است در هر مکان لرزوم استفاده از آن وجود داشته باشد.
اطلاق نام “سالنامه” به دفاتر سررسید به این علت است که این دفتر فضایی را برای یادداشت کردن نکات در طول سال فراهم می ‌آورد و در کنار این‌ ها تقویم و تاریخ کامل یک سال را در خود جای داده است. با وجود سررسید می ‌توانید از تاریخ تمامی روزهای مهم سال مانند بزرگداشت اشخاص سرشناس، میلادها و وفات ‌های مذهبی، روزهای تاریخی و اتفاقات حائزاهمیت فرهنگی، اجتماعی، ملی و سیاسی مطلع شوید.
ثبت دیدارهای کاری، برنامه ‌های مندرج، نت‌ برداری ‌های مهم و یادداشت ‌های روزمره‌‌ ای که اشخاص مختلف به آن نیاز دارند، می‌ تواند در فضای سررسید صورت بگیرد و در زمان نیاز مطالعه شود.

استفاده از سررسید چه مزیت هایی دارد؟

همان ‌طور که پیشتر گفته شد سررسیدها دارای کاغذهای مناسب و خط دار برای نوشتن انواع مطالب روزمره و یادداشت ‌های مورد نیاز هستند و می ‌توانند برنامه‌ ها و اهداف کوتاه یا بلندمدتی را که در طول یک سال مد نظر دارید، در خود جای دهند.
سررسیدها دارای تقویم شمسی، قمری و میلادی هستند و می ‌توانند به شکل روزمره توجه شما را به تاریخ جلب نموده و مناسبت ‌های مهم مذهبی، تاریخی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ملی را یادآوری نمایند و تعطیلاتی که در خلال یک سال کاری یا تحصیلی پیش روی شماست را با تاریخ دقیق نشان دهند.
سررسیدهای مربوط به حیطه‌ های کاری بازرگانی، انبارداری و صنعتی می ‌توانند حاوی اطلاعات مفید حقوقی باشند.
سررسیدها به طور معمول دارای اطلاعات مهمی مانند پیش شماره شهرها و کشورهای مختلف، کدهای تماس ضروری و دفترتلفن جهت یادداشت شماره تلفن‌ های دلخواه شما هستند.
سررسیدها بهترین هدیه ‌های تبلیغاتی و ابزارهای بازاریابی هستند که می‌ توانند به شکل کارآمد مبلغ برند، محصولات و خدمات مربوط به یک کسب‌ و کار باشند.

لینک مرجع https://afragraphic.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WY2x
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر