ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه شهرکرد برای سال 99 اعلام شد .

قسمتی از جزئیات فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد در سال 99 به شرح زیر است :
به اطلاع دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای ( از دانشگاه شهرکرد و نیز سایر دانشگاهها ) که متقاضی پذیرش در مقطع دکتری ( Ph.D ) رشته های تحصیلی مندرج در ادامه این اطلاعیه برای نیمسال اول 1399-1400 باشند ، می رساند ضمن مطالعه دقیق موارد ذیل و رعایت آنها ، نسبت به تکمیل مدارک لازم  و ارسال  آنها به ایمیل دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد ( estedad.sku@gmail.com ) ، اقدام نمایند . با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا فقط از روش فوق الذکر عمل شود و ارسال پستی مدارک و یا تحویل حضوری مجاز نمی باشد . مهلت ارسال فایل های مستندات متقاضیان تا تاریخ 5 تیر 1399 خواهد بود .



 علاوه بر این ، توجه بر موارد زیر ضروری و مهم است :

1-  احراز صلاحیت عمومی ، مطابق مقررات وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و عدم منع قانونی برای ادامه تحصیل
2-  رشته تحصیلی دکتری مورد تقاضا با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای داوطلب مرتبط بوده ( به تشخیص گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه شهرکرد ) و در فهرست رشته های آزمون دکتری سال تحصیلی جاری دانشگاه ( مندرج در ادامه این اطلاعیه ) باشد ( متقاضی حداکثر مجاز به انتخاب دو رشته و یا گرایش است ) . 
3- دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ارشد و یا نیمسال آخر دکتری حرفه ای نیز که تا 99/6/31 از پایان نامه خود دفاع نمایند و دانش آموخته شوند ، به شرط برخورداری از شرایط الزامی جداول امتیازات ، می توانند ثبت نام نمایند .
4- زمان سپری شده از تاریخ دانش آموختگی کارشناسی ارشد حداکثر دو سال باشد ( فقط و فقط دانش آموختگان نیمسال دوم 96 - 97 و بعد از آن ، مجاز به شرکت در این پذیرش و ارسال مدارک می باشند ) . 
5- لازم به ذکر است که دانش آموختگان کارشناسی ارشد با شیوه آموزش محور و نیز دانشگاه های پیام نور ، غیرانتفاعی ، علمی - کاربردی ، مجازی ، دانشگاه های آزاد ، مؤسسات آموزشی وابسته به وزارتخانه ها و مؤسسات و پردیس های بین الملل ( خودگردان ) مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند . لذا متقاضیان مذکور از ارسال مدارک و پرداخت وجه ثبت نام ، تماس های تلفنی و ارسال ایمیل جداً خود داری نمایند ( این گروه می توانند برای مؤسسات آموزشی غیر دولتی و در موسسات آموزش عالی فوق الذکر و مشابه اقدام نمایند ) .

6- پرونده داوطلبانی که شرایط لازم اولیه و پذیرش قطعی مقاله علمی ، پژوهشی را دارا باشند ، جهت اعلام نظر تخصصی گروه آموزشی به معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ذیربط ارسال خواهد شد . واجدین شرایط اعلامی دانشکده ، از طریق وب سایت دانشگاه ( یا به صورت تلفنی و یا پیامک ) ، توسط دفتر استعدادهای درخشان برای مصاحبه تخصصی دعوت خواهند شد . دعوت شدگان در صورتی که مدارک و امتیازات علمی و پژوهشی اضافی تا زمان مصاحبه نیز بدست آورند ، حتما موضوع را همراه با فایل مدارک تکمیلی جدید در اسرع وقت از طریق ارسال ایمیل اعلام کنند . همچنین باید اصل کلیه مدارک ( اولیه و نیز تکمیلی ) را برای ارائه در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند . 
***زمان انجام مصاحبه ، به صورت همزمان با مصاحبه مربوط به شرکت کنندگان در آزمون سراسری دکتری خواهد بود .

7- به مدارک ناقص و یا دریافت شده پس از مهلت مقرر ، ترتیب اثر داده نمی شود و مدارک ارسالی و وجه ثبت نام مسترد نخواهد شد .

توجه : برای اطلاع و مطالعه دقیق آئین نامه های پذیرش دکتری بدون آزمون و اصلاحیه ها به سایت سازمان سنجش رجوع شود .



 مدارک مورد نیاز برای شرکت در فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد

    
1 – تکمیل فرم درخواست ( ضمیمه این اطلاعیه و قابل دانلود ) با دقت کامل ، تاکید می شود که فرم های ناقص ، مخدوش و غیر مستند ، قابل بررسی نخواهند بود .
2 – تصاویر گواهی رسمی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ( یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجوی ترم آخر ) با امضا و مهر معتبر و نیز گواهی رتبه و تعداد هم ورودی رشته ، بصورت کامل ( برای دانشجویان ممتاز ) .  
3 – مدارک کافی و رسمی مربوط برای همه بندهای کسب امتیاز در تکمیل فرم درخواست و برای تایید شرایط  ضروری ( آموزشی ، پژوهشی ) ضروری است .
4-  معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجوی ( برای دانشجویان المپیادی ) و معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره های معتبر علمی خوارزمی ، فارابی ، رازی ، ابن سینا ( برای برگزیدگان جشنواره ها ) 
5- تصویر کامل کلیه مقالات علمی ترویجی ، علمی پژوهشی  ISI و ISC  که دارای پذیرش قطعی و یا چاپ شده باشند . ( در صورت انتشار مقاله ، تصویر جلد مجله حتماً ضمیمه شود ) و تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس ها ، تصویر جلد و صفحه مشخصات کتاب تألیفی ( درصورت وجود ) و مدارک سایر فعالیت های پژوهشی مورد ادعای متقاضی نیز باید ضمیمه مدارک باشند .
 6– فایل عکس پرسنلی متقاضی همراه با تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی ( با کیفیت مناسب و حجم کم )                           
7 – ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد و دوره کارشناسی ( متقاضی شخصا صحت نمرات را با نوشتن بر روی ریز نمرات ،  امضاء و تعهد نماید .  ) 
8 – تصویر چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد و گواهی مستند نمره آزمون زبان انگلیسی استاندارد ( الزامی نیست اما در صورت برخورداری ار آن ، مطابق جدول ارزیابی وزارتی امتیاز دارد ) .
9 – تصویر واضح و کاملا دقیق از صفحات رو و پشت رسید بانکی به مبلغ یک میلیون ریال (صد هزار تومان) به حساب شماره 7871915028 بانک تجارت شعبه دانشگاه شهرکرد به نام تمرکز درآمد های اختصاصی دانشگاه شهرکرد .

آدرس ایمیل برای ارسال فرم تکمیل شده درخواست و مدارک ( estedad.sku@gmail.com ) می باشد . حتما در فیلد موضوع ایمیل ، عبارات ( پذیرش دکتری ممتاز + نام و نام خانوادگی + رشته ارشد + شماره موبایل ) درج شود .
آدرس : شهرکرد – کیلومتر 2 جاده سامان – دانشگاه شهرکرد –  حوزه معاونت آموزشی – دفتر استعدادهای درخشان ( لطفا مراجعه حضوری انجام نشود ) .

منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jroz
نظرتان را بنویسید