همه آنچه که باید درباره تیزهوشان و آزمونهایشان بدانیم

همه آنچه که باید درباره تیزهوشان و آزمونهایشان بدانیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

پیگیری ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
 پیگیری ثبت نام امتحان  تیزهوشان ششم به هفتم که به آزمون سنجش هوش ششم نیز شناخته می شود ، هر ساله در فروردین ماه انجام می گیرد و کلیه دانش آموزانی که در پایه تحصیلی ششم مشغول به تحصیل هستند و تمام نمرات پایه پنجم و ششم آنها خیلی خوب بوده است (حداکثر یک نمره خوب تایید می شود) می توانند ثبت نام این آزمون را در موعد مقرر انجام داده و در خردادماه یا تیرماه در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

مرتبط بخوانید : آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟

ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سایت  hoosh.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان می بایست از طریق مراجعه به این سامانه ، ابتدا دفترچه راهنما را دانلود و مطالعه نمایند و پس از اطلاع از شرایط شرکت در آزمون ، فرم نام نویسی را دریافت کرده و تکمیل نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم - ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
در زمان تکمیل فرم ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم می توانید حداکثر سه مدرسه را انتخاب نمایید و حتما باید از مدارس منطقه محل سکونتتان انتخاب کنید. همچنین برای ثبت نام در سایت نیاز به رمز همگام می باشد که برای دریافت این رمز می بایست به مدیر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنید.

در نهایت و بعد از تایید نهایی و موفقیت آمیز ثبت نام ، کد پیگیری به شما ارائه خواهد شد که لازم است این کد را برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین دریافت نتایج ، نزد خود حفظ کنید. لازم به ذکر است که بدون کد پیگیری امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین مشاهده نتایج را نخواهید داشت.

مرتبط بخوانید : منابع آزمون تیزهوشان ششم – معرفی کامل منابع آزمون سنجش هوش ششم

پیگیری ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول که علاقه مندند دوره دوم متوسطه خود را در مدارس تیزهوشان بگذرانند ، می بایست در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند و با کسب تراز قبولی ، پذیرفته شوند. آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر ساله توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان برگزار می گردد که زمان برگزاری آن معمولا در تیرماه هر سال است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BDJY
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر