ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 که اطلاعات ثبت نامی خود را به اشتباه وارد فرم اینترنتی کرده اند می توانند در سه بازه زمانی ثبت نام، تمدید مهلت ثبت نام و یا مهلت مجدد ثبت نام به اصلاح آن ها بپردازند. صحیح بودن اطلاعات ثبت نامی از جمله کدملی، نمره معدل و رشته تحصیلی برای شرکت در آزمون ضروری است.




داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 به منظور اعلام علاقه مندی به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی می بایست اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام اینترنتی وارد نمایند . با توجه به این که مراحل بعدی آزمون ارشد پزشکی بر اساس این اطلاعات صورت می گیرد داوطلبان باید در درج صحیح اطلاعات ثبت نامی خود نهایت دقت را به کار گیرند .

با وجود تذکراتی که هر ساله در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درج شده و داوطلبان را از عواقب ناشی از اطلاعات نادرست آگاه می کند هم چنان با داوطلبانی مواجه هستیم که به دلیل بی دقتی برخی اطلاعات خود را نادرست وارد می نمایند . از این رو مرکز سنجش پزشکی با برگزاری مرحله ای تحت عنوان ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت امکان تصحیح اطلاعات این دسته از داوطلبان را فراهم می کند . در ادامه زمان و نحوه ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 را برای آشنایی بیش تر داوطلبان ارائه داده ایم . 



زمان ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
مرکز سنجش آموزش پزشکی در بازه های زمانی مختلف امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 را فراهم می کند . در صورتی که زمان بندی این مرکز طبق سال گذشته باشد داوطلبان در سه بازه زمانی زیر می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند :



در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همزمان با تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همزمان با مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت



با توجه به این که ممکن است تغییراتی در برنامه مرکز سنجش آموزش پزشکی صورت بگیرد به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد از اطلاعیه ها و اخبار مرتبط مطلع شوند . همچنین برای اطلاع از روند ثبت نام می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.



بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت



نحوه ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
داوطلبان به منظور ویرایش اطلاعات خود می بایست در بازه های زمانی مذکور به سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک ویرایش ثبت نام نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نمایند . به متقاضیان توصیه می کنیم به منظور اطمینان خاطر بیش تر ، بعد از اتمام مراحل ثبت نام ارشد پزشکی 1400 و دریافت کد رهگیری ، از فرم ثبت نام خود پرینت تهیه نموده و تمامی فیلدهای آن را به دقت کنترل نمایند .



برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کافی است به بخش کارشناسی ارشد در سایت sanjeshp.ir مراجعه نموده و بر روی لینک " ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام " کلیک کنید .







در صفحه بعد می بایست گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید . 







پس از آن کافی است کد رهگیری ثبت نام را وارد کرده و نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایید .







داوطلبان برای دریافت اطلاعات درباره هر بخش از ثبت نام می بایست به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام بپردازند که در بخش زیر به توضیح دقیق تمامی موارد موجود در دفترچه پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت









ویرایش معدل کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
یکی از اطلاعاتی که از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و داوطلبان باید در درج آن دقت نمایند معدل مقطع قبلی آن ها می باشد . مرکز سنجش آموزش پزشکی علاوه بر بازه های زمانی که پیش تر به آن اشاره شد امکان ویرایش معدل داوطلبان را در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد پزشکی نیز فراهم می کند .

از این رو متقاضیانی که معدل خود را در زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اشتباه وارد کرده یا تغییراتی در معدل نهایی آن ها ایجاد شده باید نسبت به ویرایش معدل خود در این مرحله اقدام نمایند . هر گونه مغایرت معدل باعث بروز مشکلاتی در مراحل بعدی آزمون شده و بی اهمیتی به آن باعث لغو قبولی داوطلب خواهد شد .


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 به بررسی فرم ثبت نام شما پرداخته و در صورت نیاز اطلاعات شما را تصحیح می نمایند . برای ارتباط با مشاوران این مرکز می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید .



در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون ارشد بهداشت









سوالات متداول


1- زمان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت از چه تاریخی آغاز می شود ؟
ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور ارشد وزارت بهداشت در سه بازه زمانی مختلف وجود دارد که در متن مقاله به توضیح آن پرداخته شده است.




2- نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور ارشد پزشکی چگونه است ؟
برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ابتدا وارد سایت سنجش پزشکی شده و سپس مطابق راهنمای تصویری اقدامات لازم را انجام دهید.




3- چگونه می توان معدل کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را ویرایش کرد ؟
داوطلبانی که قصد ویرایش معدل خود را دارند می توانند در زمان فعال بودن لینک ثبت نام و ویرایش که در متن مقاله توضیح داده شده اقدام به اصلاح معدل خود نمایند.

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qyo2
نظرتان را بنویسید