فیلم تدریس درس سوم راز نشانه ها فارسی پایه چهارم دبستان

فیلم تدریس درس سوم راز نشانه ها فارسی پایه چهارم دبستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی و والدینی که دارای فرزند در حال تحصیل در پایه چهارم ابتدایی هستند با توجه به تعطیلی آموزش های حضوری مدارس ، می توانند برای یادگیری بهتر فرزندان خود و همچنین آمادگی بیشتر آن ها در امتحانات فارسی چهارم ابتدایی فیلم های آموزشی مربوط به درس سوم فارسی چهارم ابتدایی را دریافت کرده و مشاهده نمایند .

برای مشاوره برنامه ریزی درسی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی




کتاب فارسی چهارم  ابتدایی شامل یادگیری ابتدایی حروف الفبای فارسی و آموزش تلفظ صحیح لغات و کلمات فارسی می شود . در این کتاب دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی یاد می گیرند که با استفاده از حروفی که آموزش دیده اند کلمه بسازند و به وسیله آن کلمات ، جملات ساده و با معنی تشکیل دهند .

از طرفی هم درس سوم فارسی چهارم ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، چرا که مطالب ابتدایی و پایه ای مرتبط با فصل های دیگر در این درس آموزش داده می شوند و در صورتی که دانش آموزان این درس را به طور کامل و صحیح یاد نگیرند نمی توانند منظور و مفهموم دروس بعدی را نیز درک کرده و بیاموزند .

با وجود گسترش بیماری کرونا و تعطیلی آموزش های مدارس و مراکز آموزشی یادگیری دروسی مانند درس فارسی از طریق فضای مجازی تا حدودی دشوار و غیر قابل درک است . راه حل ارائه شده از طرف آموزش و پرورش در ایام اخیر برای این مشکل تهیه و تولید فیلم های آموزشی هر فصل از کتب درس فارسی چهارم ابتدایی می باشد .

با توجه به این که موضوع عنوان شده برای خانواده ها و دانش آموزان بسیار با اهمیت بود و مورد توجه آنان می باشد لذا در ادامه این مقاله جزئیات هر بخش از فصل سوم فارسی چهارم ابتدایی را بررسی کرده و فیلم های آموزشی آن ها را نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم .



فیلم کامل درس سوم راز نشانه ها پایه چهارم دبستان
در این قسمت فیلم تدریس تمامی مباحث و موضوعات درس سوم فارسی پایه چهارم دبستان به طور خلاصه و با ارائه مثال های متنوع ، برای دانلود دانش آموزان کلاس چهارم دبستان قرار داده شده است .






 دانلود فیلم کامل درس سوم راز نشانه ها فارسی چهارم ابتدایی



بیشتر بخوانید: فیلم تدریس پایه چهارم ابتدایی



بخش اول روباه و زاغ درس سوم
در این قسمت فیلم تدریس بخش اول درس سوم فارسی پایه چهارم دبستان ، برای دانلود دانش آموزان کلاس چهارم دبستان قرار داده شده است .






 دانلود فیلم بخش اول روباه و زاغ درس سوم فارسی چهارم ابتدایی



بخش دوم مرور درس های اول تا سوم 1
مرور درس های اول تا سوم 1

در این بخش دانش آموزان می توانند آموزش های مربوط به بخش دوم درس سوم فارسی چهارم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این قسمت ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش دوم مرور درس اول تا سوم 1 فارسی چهارم ابتدایی



بخش سوم مرور درس های اول تا سوم 2

دانش آموزان می توانند مطالب مرتبط با بخش سوم درس سوم فارسی چهارم دبستان را از طریق دانلود فیلم تدریس و آموزش این قسمت ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش سوم مرور درس اول تا سوم 2 فارسی چهارم ابتدایی



 دانش آموزان می توانند برای دریافت آخرین اخبار مربوط به آموزش دروس پایه چهارم ابتدایی عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی هیوا را دنبال نمایند . همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره جزئیات فیلم های آموزشی کتاب های درسی می توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .





در ادامه بخوانید: نمونه سوالات فارسی چهارم ابتدایی با پاسخ تشریحی



سوالات متداول


1- موضوعات عنوان شده در درس سوم فارسی چهارم دبستان چه مواردی هستند ؟
تمام موارد مطرح شده در درس سوم فارسی چهارم ابتدایی در این مقاله بررسی شده است .




2- درس سوم فارسی چهارم ابتدایی شامل چه آموزش هایی می شود ؟
جزئیات مربوط به آموزش های فارسی چهارم ابتدایی در این مقاله توضیح داده شده است .




3- موضوعات عنوان شده در درس سوم فارسی چهارم دبستان چه مواردی هستند ؟
تمام موارد مطرح شده در درس سوم فارسی چهارم ابتدایی در این مقاله بررسی شده است .

منبع : فیلم تدریس درس سوم راز نشانه ها فارسی پایه چهارم دبستان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4NVV
نظرتان را بنویسید