سئو سایت خبری

سئو سایت خبری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

سئو سایت خبری می تواند وب سایت خبری شما را در دنیای پر سر و صدا اخبار روزانه متمایز کند. شما می توانید وب سایت خبری خود را به یک مرجع آموزش سئو قابل اعتماد تبدیل کنید.

وقتی صحبت از سئو سایت خبری می شود، باید ترافیک ارگانیکی را که از سایت شخصی خود دریافت می کردید فراموش کنید و برای میلیون ها بازدید در روز آماده شوید.

رسیدن به موقعیت‌های برتر در وب‌سایت‌های خبری، روزانه میلیون‌ها بازدید را برای شما به ارمغان می‌آورد و شما را به یک مرجع خبری قابل اعتماد تبدیل می‌کند.

هر وب سایتی در هر زمینه ای که کار می کند نیاز به خدمات سئو دارد، به طور کلی بهینه سازی هر نوع وب سایتی در یک چارچوب کلی انجام می شود و قوانین ثابت و مشخصی دارد، اما در برخی از وب سایت ها مانند یک سری وب سایت های خبری وجود دارد.

تکنیک ها و متخصصانی که به راحتی می توانید با دنبال کردن آنها به بهترین نتایج موتور جستجو دست پیدا کنید. تیم محمد جانبلاغی در این مقاله به بررسی سئو سایت خبری و سپس آموزش سئو سایت خبری مراجعه کرده و تکنیک های عملی و 100% تضمینی را به شما آموزش می دهد.

اهمیت سئو سایت خبری

هدف یک وب سایت خبری از سئو ارائه لحظه به لحظه اخبار روز به کاربران وب سایت است، حالا شما خود را به جای فردی که در جستجوی اخبار روز است قرار می دهید. چقدر احتمال دارد که برای رسیدن به هدف خود به صفحه دوم یا سوم گوگل بروید؟

طبق آمار به دست آمده در سال 2022 تقریبا کمتر از یک چهارم کاربران برای رسیدن به نتیجه دلخواه به صفحه 2 گوگل مراجعه می کنند و این تعداد برای صفحات 2 و بالاتر بسیار کمتر خواهد بود.

در نتیجه برای اینکه بتوانید خود را در معرض تمام مخاطبان هدف خود قرار دهید باید در صفحه اول گوگل بخصوص رتبه یک گوگل باشید در غیر این صورت شانس شما برای دریافت ترافیک ارگانیک کمتر از یک چهارم خواهد بود.این دقیقاً اهمیت سئو برای اخبار است.

اما داستان به نتایج صفحه اول گوگل ختم نمی شود، شما باید تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در 3 نتیجه اول گوگل انجام دهید، زیرا 70 درصد جستجوهای روزانه یک کلمه کلیدی از 3 لینک اول گرفته شده است.

در نظر داشته باشید که رسیدن به نتایج برتر در صفحه اول گوگل غیرممکن نیست و شما فقط به یک استراتژی اولیه سئو نیاز دارید و البته این احتمال وجود دارد که با آپدیت های الگوریتم گوگل رتبه رقبای شما افت کند و شما جایگزین آنها شوید.

تفاوت سئو سایت های خبری با سایر سایت ها

در این قسمت به برخی از تفاوت های سئو سایت خبری با خدمات سئو سایر وب سایت ها اشاره می کنیم.

  1. در سئو سایت خبری، دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو بسیار مهمتر از رتبه کلمات کلیدی است.
  2. با داشتن استراتژی مناسب می توانید کمک زیادی به رشد و افزایش ترافیک وب سایت خبری خود کنید، در نظر داشته باشید که استراتژی سئو در وب سایت های مختلف مانند وب سایت های شرکتی یا سئو سایت فروشگاهی نیز مهم است.
  3. یکی از مهم ترین مواردی که در وب سایت های خبری باید اندازه گیری شود، میزان ترافیک ارگانیک است که توسط گوگل هدایت می شود.
  4. اهمیت بسیار زیاد آموزش نویسندگان وب سایت های خبری و نحوه نوشتن محتوای سئو یکی از مهم ترین تفاوت های وب سایت های خبری با سایر وب سایت ها است، در نظر داشته باشید که اکثر نویسندگان وب سایت های خبری روزنامه نگارانی هستند که باید به آنها نحوه نوشتن محتوا را آموزش دهند. علاوه بر مخاطبان هدف، برای گوگل نیز مناسب است.
  5. برخی از اخبار منتشر شده در وب سایت های خبری دائمی هستند و کاربران همیشه به آنها نیاز دارند، باید طبق برنامه ریزی اصلی برای این اخبار محتوای همیشه سبز ایجاد کنید، این نوع محتوا نسبت به وب سایت های خبری کمتر مورد نیاز است.

آموزش سئو سایت خبری

همانطور که قبلا در این مقاله آموزش سئو سایت خبری گفته شد سئو سایت خبری بسیار مهم است و برای اینکه بتوانید سئو سایت را به خوبی در سایت خبری خود پیاده سازی کنید باید نکات و تکنیک هایی کاربردی را رعایت کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

در ادامه به آموزش سئو در وب سایت خبری می پردازیم، با ما همراه باشید.

رقابت در وب سایت های خبری بسیار بالاست و سئو سایت های خبری نیز بسیار سخت است، پیشنهاد تیم محمد جانبلاغی این است که به جای اینکه همه اخبار روز را پوشش دهید، بهتر است با تمام توان وارد میدان شوید.

نچ مارکتینگ یعنی اگر وب سایت شما همزمان در چند شعبه کار می کند مثلا اخبار امتحانی، اخبار طلا و ارز و اخبار سیاسی سعی کنید در یک زمینه مثلا فقط طلا و ارز کاملا حرفه ای باشید خبر را پوشش دهید. با این کار به راحتی می توانید اعتماد گوگل را برای خود جلب کنید

تمام مقالات مرتبط با یک موضوع را با هم جمع آوری کنید. به عنوان مثال اگر در وب سایت خبری 40 خبر مربوط به آزمون 1401 وجود داشته باشد و در انتهای هر مقاله برچسب “امتحان 1401” درج شده باشد، در نهایت می توانید تمامی مقالات و اخبار مربوط به آن موضوع را با هم مشاهده کنید.

محتوا را به روز کنید

تمدید محتوا یکی از مهم ترین بخش های آموزش سئو سایت های خبری است. در نظر داشته باشید که در سئو سایت خبری، به روز رسانی محتوا یکی از ارکان اصلی سایت های خبری است.

همانطور که می دانید هر خبری که در طول روز منتشر می شود، بین 2 تا 10 ساعت اول اخبار زیادی برای جستجو دارد، بنابراین باید سعی کنید در اوج اخبار، مطالب را به درستی به روز کنید.

به عنوان مثال وقتی به جایگاه 1 تا 3 در گوگل می رسید، برخی از سایت های خبری در عرض 15 دقیقه یا نیم ساعت به روز می شوند تا موقعیت خود را از دست ندهند و کار را تمام کنند و نگذارند رقبا جایگاه وب سایت آنها را تصاحب کنند. لازم است در مدت زمان کوتاهی مطالب را به روز کنید تا موقعیت خود را از دست ندهید.

نکته بسیار مهمی که در آموزش سئو سایت های خبری کمتر مورد توجه وب سایت های خبری قرار می گیرد، استفاده از مقالات آموزشی است.

شما باید از این فرصت استفاده کنید و در وب سایت خبری خود مقالات و وبلاگ های آموزشی بنویسید تا از ورودی آنها برای بهبود و افزایش سئو وب سایت خبری استفاده کنید. نباید انتظار داشته باشید که مقالات آموزشی سریع ایندکس شوند و بالاترین رتبه را کسب کنند.

رتبه بندی مقالات آموزشی در گوگل بسیار طول می کشد، اما به محض این که این رتبه ها به دست آمد، جریانی از ترافیک ارگانیک به وب سایت خبری شما سرازیر می شود.

افزایش سرعت نمایه سازی محتوا

می توان گفت که مهمترین عامل در آموزش سئو، سرعت ایندکس محتوا است. توجه داشته باشید که نتایج آزمون سراسری 1401 امروز ساعت 13 منتشر می شود، اگر امروز صبح بخواهید این پیام را ارسال کنید، ممکن است فهرست مطالب شما حتی تا دو روز طول بکشد، دو روز بعد پیام شما مهم است؟! قطعاً نه زیرا در همان روز همه شرکت کنندگان نتایج خود را بررسی می کنند و شما پس از دوز ایندکس و رتبه بندی می شوید.

پس راه حل چیست؟ همانطور که می دانید ایندکس به معنای تشخیص محتوا توسط ربات های گوگل است و سرعت ایندکس مدت زمان این پروسه می باشد، قدرت بالایی دارند، این پروسه 2 دقیقه طول می کشد.

بنابراین، هر چه سرعت شاخص وب سایت خبری بالاتر باشد، تفاوت زیادی با رقبای خود خواهید داشت. برای افزایش سرعت ایندکس محتوای خود، باید مقالات زیادی را در روز منتشر کنید تا خزنده ها و ربات های گوگل از وب سایت شما بازدید بیشتری داشته باشند و به وب سایت شما عادت کنند.

یک نقشه سایت ایجاد کنید

یکی از مهمترین موارد در آموزش سئو سایت های خبری داشتن نقشه سایت کاربردی و مرتبط است. نقشه سایت باید مسیرهای دسترسی به صفحات مختلف سایت را نشان دهد. نقشه سایت لیستی است که صفحات و زیرصفحه های مهم سایت شما را نشان می دهد.

با فعال کردن این فهرست و نقشه سایت، به ربات های گوگل کمک می کنید تا صفحات شما را بهتر بخزند و ایندکس کنند.

نقشه های سایت مختلفی برای وب سایت ها وجود دارد. به طور کلی، نقشه سایت شانس شما را برای دریافت بهترین نتایج و دیده شدن در گوگل افزایش می دهد.

با استفاده از AMP

استفاده از قابلیت AMP یکی از مهمترین کارهایی است که در وب سایت های خبری انجام می شود و تأثیر زیادی در سئو وب سایت های خبری دارد.

Amp به شما امکان می دهد وب سایت خبری خود را در گوگل کش کنید و سرعت باز شدن لینک های شما در گوگل سریعتر می شود. با راه اندازی این قابلیت به راحتی می توانید اعتماد گوگل را جلب کنید.

منبع: سئو سایت خبری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mL1n
مطلب قبلی
سئو سایت املاک
مطلب بعدی
موفقیت چیست
نظرتان را بنویسید