سئو سایت املاک

سئو سایت املاک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

سئو برای املاک و مستغلات یک تکنیک بازاریابی آنلاین عالی برای مشاوران املاک است، زیرا امروزه با توجه به محبوبیت بازار دیجیتال املاک و مستغلات، جای تعجب نیست که این حرفه روز به روز بیشتر به صورت آنلاین در حال حرکت است.

اما تنها داشتن یک وب سایت و ارسال پست در شبکه های اجتماعی کافی نیست. باید مطمئن شوید که وقتی افراد جستجوی آنلاین خود را شروع می کنند، اطلاعات و محتوای شما در بالای نتایج موتور جستجو ظاهر می شود.

برای انجام این کار، به یک استراتژی قوی سئو و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیاز دارید. بیایید نگاهی به سئو سایت املاک و مستغلات بیاندازیم و چگونه می توانید از قدرت سئو برای کسب و کار املاک خود استفاده کنید.

سئو سایت املاک چیست؟

سئو سایت املاک و مستغلات یک استراتژی است که وب سایت های املاک برای بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می کنند. هرچه رتبه وب سایت شما در موتور جستجو بالاتر باشد، افراد بیشتری آن را مشاهده کرده و امیدواریم روی آن کلیک کنند. این منجر به بازدید بیشتر سایت می شود.

محتوایی که می توانید برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید شامل محتوای وب سایت ها، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و برنامه های تلفن همراه است.

در سال های اخیر، سئو به معنای تمرکز زیاد روی کلمات کلیدی و لینک ها به عنوان راه اصلی رتبه بندی بوده است. اما در حال حاضر، ایجاد یک تجربه کاربری خوب و جامع که به رفع نیازهای کاربر شما کمک می کند، مهمترین چیز در سئو سایت است.

به یاد داشته باشید که سئو یک استراتژی بلند مدت است و نباید انتظار داشته باشید که یک شبه نتیجه را ببینید. در عوض، می توانید به سئو سایت املاک و مستغلات به عنوان راهی برای دستیابی به اهداف تجاری خود، در حال حاضر و در آینده نگاه کنید.

مزایای پیاده سازی سئو در سایت املاک چیست؟

امروزه مشاهده آنلاین برای موفقیت کسب و کارهای املاک و مستغلات بسیار مهم است. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا باید یک برنامه خدمات سئو را برای آژانس املاک خود راه اندازی کنید.

ترافیک و درآمد را افزایش دهید

مزیت اصلی یک استراتژی سئو قوی که شامل سئو محتوای با کیفیت است که می تواند ترافیک ورودی شما را بهبود بخشد.

این نه تنها ترافیک شما را افزایش می دهد، بلکه اگر محتوا و کلمات کلیدی مرتبط را پست کنید، مخاطبان واجد شرایط تری را با شانس بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری جذب خواهید کرد. با در نظر گرفتن نقاط تبدیل مناسب، می توانید آن ترافیک را به درآمد جدیدی تبدیل کنید.

شناخت برند را افزایش دهید

علاوه بر این، محتوای سئو باکیفیت، کسب و کار اینترنتی شما را به عنوان منبع خوبی از دانش ارتقا می‌دهد که باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما می‌شود.

هر بار که شخصی محتوای شما را می‌خواند و از آن ارزش کسب می‌کند، تعامل مثبتی با برند شما برقرار می‌کند، در نتیجه آگاهی از برند را افزایش می‌دهد و آگاهی بهتر از برند باعث افزایش بیشتر نرخ تبدیل می‌شود.

سئو املاک و مستغلات به عنوان یک موتور نسل پیشرو

یک برنامه خوب سئو املاک و مستغلات بخشی جدایی ناپذیر از قیف بازاریابی و فروش شما است. بنابراین با هدایت مستقیم کاربران به نقاط تبدیل در وب سایت شما، سئو نقاط ورودی جدیدی برای سرنخ های جدید برای ورود به قیف ایجاد می کند.

انواع نقاط تبدیلی که می توانید استفاده کنید شامل فرم های تماس، خبرنامه ها و تحقیقات بازار بر اساس داده های محلی است تا به شما در درک نیازهای مشتریان بالقوه کمک کند.

مانند هر استراتژی خدمات سئو، متناسب کردن محتوای خود با نیازهای مخاطبان هدف خاص، موفقیت شما را بهبود می بخشد.

به عنوان مثال، مصرف کنندگانی که به دنبال خرید یا اجاره ملک هستند، خواسته ها و نیازهای متفاوتی نسبت به مصرف کنندگانی که به دنبال فروش ملک خود هستند، دارند. برای جذب هر دو مخاطب هدف، حتماً برنامه سئو خود را متناسب با نیازهای خریداران و فروشندگان تنظیم کنید.

مراحل و نکات سئو برای سایت های املاک و مستغلات

اولین قدم برای هر پروژه سئو این است که وب سایت فعلی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکلات فنی وجود دارد که می تواند باعث شود گوگل محتوای شما را پایین تر بیاورد یا به طور کامل آن را نادیده بگیرد. سپس سعی کنید مشکلات سئو فنی را در جهت بهینه سازی حل کنید.

برای کمک به شما در شروع ساخت استراتژی سئو خود، نکات مفیدی وجود دارد که باید در مورد موفقیت در سئو املاک و مستغلات بدانید.

1. رقبای سئو خود را تجزیه و تحلیل کنید

حتی اگر رقبای صنعت خود را به خوبی بشناسید، رقبای سئو شما می توانند از کلمه کلیدی به کلمه کلیدی دیگر متفاوت باشند.

بنابراین باید یک تجزیه و تحلیل رقبا انجام دهید تا بفهمید با چه کسانی برای رتبه بندی موتورهای جستجو رقابت می کنید.

هنگامی که می دانید رقبای شما چه کسانی هستند، تجزیه و تحلیل کنید که کدام حرکت برای آنها مفید است و کدام نه. مثلا چه نوع محتوایی را پست می کنند؟ چگونه صفحات و وب سایت های خود را ساختار می دهند؟

2. جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید

برای اینکه در رتبه اول موتورهای جستجو قرار بگیرید، باید بدانید که مشتریان بالقوه شما چه کلمات کلیدی را وارد می کنند، زمانی که شروع به جستجوی املاک و مستغلات می کنند.

سپس باید بررسی کنید که کدام یک از این کلمات کلیدی بر اساس حجم جستجو و رقابت برای هر کلمه کلیدی موجود است.

3. کلمات کلیدی دم بلند را جستجو کنید

یک کلمه کلیدی موفق سئو همیشه به معنای کلمه کلیدی با حجم جستجو یا محبوبیت بالا نیست. کلمه کلیدی دم بلند کلمه یا عبارتی است که بسیار خاص است و معمولاً حجم جستجوی زیادی ندارد.

اگرچه کلمات کلیدی دم بلند رتبه بالاتری دارند، اما رقابت بسیار کمتری نیز دارند. بنابراین اگر کلمه کلیدی را پیدا کنید که بسیار مرتبط با مخاطبان شما باشد، می توانید راحت تر بر رتبه بندی ها تسلط پیدا کنید.

4. با در نظر گرفتن مشتریان خود محتوای با کیفیت ایجاد کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، هدف اولیه سئو و سئو سایت باید کمک به بازدیدکنندگان وب سایت شما باشد تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

در سئو، محتوا پادشاه است، به این معنی که محتوای با کیفیت خوب باید اولویت اصلی شما باشد. برای هر صفحه وب، باید یک کلمه کلیدی تحقیق شده را هدف قرار دهید، اما از پر کردن محتوای خود با آن کلمه کلیدی خودداری کنید.

در عوض، تمرکز شما باید بر روی نوشتن محتوایی باشد که برای مشتریان بالقوه شما مفید باشد در حالی که کلمه کلیدی به شما کمک می کند تا در هدف خود بمانید.

با ارزش ترین محتوا به سوالات جستجوی آنها پاسخ می دهد و بینش و اطلاعاتی را ارائه می دهد که در هیچ جای دیگری نمی توانند پیدا کنند.

5. یک ممیزی فنی کامل از سایت خود انجام دهید

برای شروع یک برنامه سئو موفق املاک، ابتدا باید دید کلی خوبی از بهینه سازی سئو فنی وب سایت خود داشته باشید. در اینجا عناصری از وب سایت شما وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

  • کدهای پاسخ 404، 401، 410، 503، 505
  • ساختار وب سایت، صفحات یتیم و لینک سازی داخلی یا سئو داخلی
  • مشکلات مربوط به URL های تکراری و محتوای تکراری
  • نقشه های سایت XML و راه اندازی فایل robots.txt
  • امنیت وب (گواهی SSL)
  • سئو منفی (لینک های بدی که به وب سایت شما اشاره می کنند)

6. اولویت بندی موضوعات نمایه سازی و نمایه سازی

پس از بررسی وب سایت خود برای عناصر فنی صحیح، باید روی رفع مشکلاتی که بر خزیدن و نمایه سازی تأثیر می گذارد تمرکز کنید.

شما می توانید بهترین محتوای دنیا را داشته باشید، اما اگر توسط موتورهای جستجو خزیده و ایندکس نشود، ارزش سئو ندارد.

انواع مشکلاتی که می توانند بر نمایه سازی تأثیر بگذارند عبارتند از پیوندهای شکسته، URL های قدیمی، نقشه های سایت گم شده یا نادرست، صفحات تکراری و سرعت بارگذاری پایین.

7. سایت خود را بومی سازی کنید

با سئو سایت املاک و مستغلات، مطمئن شوید که مردم می دانند چگونه با شما تماس بگیرند و کجا شما را پیدا کنند. فراموش نکنید که خدمات خود را فهرست کنید و پست های مرتبط را اضافه کنید. در صورت امکان، محتوای وب سایت خود را بومی سازی کنید و نام، آدرس و جزئیات تلفن خود را در جایی که منطقی است درج کنید.

8. برای وب سایت املاک خود بک لینک بگیرید

همانند دنیای غیر دیجیتال، ارجاعات دهان به دهان می توانند بهترین تجارت را ارائه دهند. بک لینک از یک وب سایت دیگر به وب سایت شما نیز این گزینه را دارد.

بنابراین یک بک لینک به سایت خود از یک منبع آنلاین مانند فهرست، وب سایت روزنامه محلی یا وبلاگ اضافه کنید. بک لینک ها سیگنال هایی را به موتورهای جستجو ارسال می کنند که به اعتبارسنجی شما کمک می کند و همچنین به هدایت ترافیک ارجاع با سرنخ های مرتبط به وب سایت شما کمک می کند.

9. بر رتبه بندی کلمات کلیدی خود نظارت کنید

برای پیگیری اهداف و گزارش عملکرد، نظارت بر توسعه کلمات کلیدی بسیار مهم است. ردیابی هرگونه تغییر در حجم جستجو یا رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی به شما امکان می دهد تنظیمات یا تغییر دوره را در استراتژی خود ایجاد کنید. مانیتورینگ همچنین تضمین می کند که مروری بر صفحاتی دارید که رتبه بندی ضعیفی دارند و نیاز به بهینه سازی بیشتری دارند.

10. KPI را برای برنامه سئو املاک خود تعریف کنید

برای اندازه گیری موفقیت برنامه سئو املاک و مستغلات خود، باید اهداف و KPI های روشنی را تنظیم کنید که با نیازهای کسب و کار اینترنتی شما مرتبط باشد. KPI های مختلفی که به طور بالقوه می توانید ردیابی کنید عبارتند از:

  • عبارات کلیدی برای افزایش رتبه گوگل برای کسب و کار شما
  • ترافیک گوگل را افزایش دهید
  • تعامل بیشتر با نمایه «Google برای کسب‌وکار من» شما
  • نرخ کلیک بهبود یافته (CTR)
  • نرخ تبدیل بهبود یافته است
  • بهبود زمان صفحه
  • تعداد صفحات مشاهده شده در هر جلسه کاربر را افزایش دهید
  • کاهش نرخ ترک
  • تبدیل های نرم، مانند اشتراک در خبرنامه یا آزمایش های ویدئویی

11. با ابزارهای تجزیه و تحلیل وب در مورد کاربران خود بیاموزید

برای بهبود وب سایت املاک و مستغلات خود، باید داده هایی را در مورد نحوه رفتار مشتریان و مشتریان بالقوه خود در وب سایت خود جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید.

برخی از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب، مانند Siteimprove، به شما این امکان را می دهند که اطلاعاتی در مورد نحوه رفتار کاربران در سایت خود و سفر معمولی کاربر جمع آوری کنید.

می توانید اهداف و رویدادهای خاصی را در رابطه با اقدامات در وب سایت خود تعیین کنید که به شما امکان می دهد کاربران خود را بخش بندی کنید. بنابراین می توانید با محتوا و اطلاعات مرتبط گروه های مختلف را به طور موثرتری هدف قرار دهید.

12. شما یک موتور جستجوی داخلی دارید که به خوبی کار می کند

هنگامی که کاربر در وب سایت شما حضور دارد، بسیاری از آنها ترجیح می دهند کلمات کلیدی، مکان ها و آدرس ها را مستقیماً در نوار جستجوی داخلی شما جستجو کنند. یک تجربه بد با موتور جستجوی داخلی شما می تواند نرخ تبدیل شما را به خطر بیندازد.

13. وب سایت املاک و مستغلات خود را برای جستجوی موبایلی بهینه کنید

امروزه، بیشتر مردم در دستگاه‌های تلفن همراه خود جستجو می‌کنند، بنابراین بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌طور خودکار به فهرست‌سازی اول تلفن همراه تغییر می‌کنند، که به این معنی است که Google فقط وب‌سایت‌هایی را با ربات‌های موبایل می‌خزد. به همین دلیل بسیار مهم است که وب سایت شما برای کاربران موبایل بهینه باشد.

اگر ربات های موبایل نتوانند به راحتی وب سایت شما را دور بزنند، رتبه شما آسیب خواهد دید. راه‌هایی برای بهبود تجربه موبایلی وب‌سایتتان شامل بهبود سرعت صفحه، اطمینان از سازگاری طراحی وب‌سایت شما با اندازه صفحه نمایش کوچک‌تر تبلت‌ها و تلفن‌ها، و اطمینان از اینکه پاپ‌آپ‌هایی که می‌توانید در سایت خود استفاده کنید، با دستگاه تلفن همراه تداخل ندارند، می‌شود.

14. بهبود رتبه وب سایت با الگوریتم EAT

برای کاربرانی که به دنبال منابع قابل اعتماد اطلاعات هستند، عوامل اعتماد خبره (EAT) شما بسیار مهم است. موتورهای جستجو برای فاکتورهای EAT ارزش بیشتری قائل هستند، بنابراین اگر وب سایت شما فاقد این فاکتورها باشد، رتبه و ترافیک را از دست خواهید داد.

خوشبختانه، شما می توانید وب سایت خود را برای بهبود این عوامل بهینه کنید. به عنوان مثال، مطمئن شوید که صفحات مرتبط، مانند صفحه درباره ما، صفحات تماس و صفحه اصلی، دارای اطلاعات و محتوای به روز هستند که شما را به عنوان یک مقام محلی قابل اعتماد در منطقه خود معرفی می کند. اگر اعتبار دارید یا جوایزی کسب کرده اید، حتما این اطلاعات را نیز درج کنید.

بازگشت سرمایه سئو املاک و مستغلات چقدر است؟

آمارها نشان می دهد که سئو و خدمات سئو برای افزایش ترافیک و در نتیجه سود کار می کند، اما به خاطر داشته باشید که سئو یک بازی طولانی مدت است که ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج قابل توجهی را نشان دهد.

منبع: سئو سایت املاک

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wYog
مطلب بعدی
سئو سایت خبری
نظرتان را بنویسید