مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران

مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان متقاضی تحصیل در مدارس علمیه برادران برای تکمیل فرم ثبت نام و تقاضانامه اینترنتی شرکت در فراخوان پذیرش حوزه های علمیه برادران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به برخی مدارک و اطلاعات از جمله عکس 4*3، اطلاعات فردی، اطلاعات شناسایی، اطلاعات و سوابق تحصیلی و اطلاعات مربوط به محل زندگی نیاز دارند.

 

 

ثبت نام حوزه علمیه برادران هر ساله به منظور جذب داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط ورود به مدارس علمیه کشور توسط سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران برگزار می شود. متقاضیان ثبت نام حوزه علمیه برادران سال تحصیلی 1401 - 1402 باید اطلاعات خود را در سامانه این آزمون ثبت کرده و مدارک لازم را در سایت بارگذاری کنند.

با توجه به اینترنتی بودن فرآیند ثبت نام حوزه علمیه برادران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و محدود بودن مهلت نام نویسی این آزمون، به داوطلبان توصیه می شود اطلاعات لازم و مدارک مورد نیاز ثبت نام حوزه های علمیه سال جاری را آماده کنند تا در مهلت مقرر برای ثبت نام حوزه علمیه برادران 1401 اقدام کنند.

لذا به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام حوزه علمیه برادران سال تحصیلی 1401 - 1402 و کاهش خطاهای ممکن در فرآیند نام نویسی این آزمون در ادامه این مقاله لیست کامل مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی داوطلبان را ارائه داده ایم.

 

مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

افرادی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس علمیه برادران سال 1400 - 1401 را دارند باید در مرحله اول در مهلت مقرر شده به عنوان زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران به سامانه ثبت نام این آزمون مراجعه کرده و فرم ثبت نام و تقاضانامه اینترنتی خود را بصورت دقیق کامل و کد رهگیری خود را دریافت کنند.

 

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام حوزه علمیه برداران در سال جاری باید به این موضوع دقت داشته باشند که لازم است علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام و تقاضانامه اینترنتی خود، اسکن مدارک مشخص شده را نیز در سامانه بارگذاری کنند و پس از تایید نهایی کد رهگیری ثبت نام خود را دریافت کنند.

 

بارگذاری برخی از مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اختیاری و بارگذاری برخی از مدارک اجباری می باشد. در ادامه به تفکیک مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران 1401 - 1402 و اطلاعات لازم برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام این آزمون را ارائه داده ایم.

 

مدارک اجباری لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

اسکن صفحه اول شناسنامه داوطلب

اسکن صفحه تاهل شناسنامه داوطلب

اسکن صفحه توضیحات شناسنامه داوطلب

اسکن پشت و روی کارت ملی داوطلب

اسکن عکس 3*4 داوطلب

 

مدارک اختیاری لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

اسکن صفحه اول و دوم سند ازدواج

اسکن صفحه سوم و چهارم سند ازدواج

اسکن صفحه اسامی فرزندان شناسنامه داوطلب

اسکن امضا داوطلب

 

داوطلبان باید به این موضوع دقت داشته باشند که در صورتی که داوطلب زیر 35 سال بوده و متاهل است باید مدارک مربوط به صفحات شناسنامه و سند ازدواج خود را بصورت کامل و خواسته شده در سامانه ثبت نامی بارگذاری کنند.

 

اطلاعات لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

نام و نام خانوادگی

کد ملی داوطلب

سری، سریال و شماره شناسنامه

محل تولد و محل صدور شناسنامه

نام و شغل پدر

تاریخ دقیق تولد

تابعیت و ملیت

آدرس محل سکونت

شماره تلفن ثابت و شماره همراه

کد پستی محل سکونت

رشته تحصیلی

مقطع فارغ التحصیلی

محل تحصیل

زمان فارغ التحصیلی

معدل آخرین مقطع

 

داوطلبان پس از آماده کردن مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و اطمینان از داشتن شرایط لازم می توانند در فراخوان مدارس علمیه سال جای ثبت نام کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام و پذیرش خوزه های علمیه برادران سال 1401 - 1402 مطلع شوند.

حتما بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه برادران

 

 

مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همانطور که پیش از این نیز اشاره کرده ایم.، داوطلبان باید در هنگام ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه برادران سال 1401 - 1402 اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی خود نظیر رشته تحصیلی، معدل آخرین مقطع، زمان فارغ التحصیلی و ... را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی خود وارد کنند.

 

مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ همزمان با اعلام شرایط ثبت نام این آزمون در دفترچه ثبت نام حوزه های علمیه برادران مشخص و به داوطلبان اعلام می شود. داوطلبان باید علاوه بر سایر شرایط تعیین شده مدارک تحصیلی مورد پذیرش مقطع خود را نیز داشته باشند.

 

مدارک و مقاطع تحصیلی مورد پذیرش در ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ با توجه به مقطع انتخابی داوطلب می تواند متفاوت باشد. در ادامه به تفکیک مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران 1401 - 1402 مقاطع و سطوح یک، دو و سه را ارائه داده ایم.

 

مقطعمدارک مورد پذیرش
گروه اول ( سطح 1 حوزه )پایه هشتم، و سوم راهنمائی
پایه نهم و اول دبیرستان
پایه دهم و دوم دبیرستان
گروه دوم ( سطح 2 حوزه )پایه یازدهم
سوم دبیرستان – دیپلم
پایه دوازدهم و پیش دانشگاهی
دانشجوی زیر 30 واحد قبولی
گروه سوم ( سطح 3 حوزه )دانشجوی بالای 30
دارای مدرک کاردانی
دارای مدرک کارشناسی
دارای مدرک کارشناسی ارشد
دارای مدرک دکتری

 

متقاضیان شرکت در آزمون ورودی حوزه علمیه برادران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانند پس از ثبت نام در آزمون با اطلاع از جزئیات زمان برگزاری این امتحان خود را برای این آزمون آماده کرده و برنامه ریزی مناسبی را برای مطالعه منابع آزمونی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه

 

 

 

 

 

مشاوره مدارک ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

اولین مرحله از ثبت نام حوزه علمیه برادران 1401 - 1402 در مهلت مقرر بصورت اینترنتی در سایت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران به نشانی paziresh.ismc.ir انجام می شود و لازم است داوطلبان اطلاعات و مدارک ثبت نامی خود را در این سامانه ثبت و بارگذاری کنند.

 

مدارک تحصیلی و اطلاعات فردی و شناسایی وارد شده در تقاضانامه ثبت نام حوزه علمیه برادران سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مصداق و ملاک سنجش داوطلبان در این آزمون می باشد. این اطلاعات با شرایط تعیین شده برای پذیرش این مدارس تطبیق داده می شود و بر این اساس داوطلب مجاز به شرکت در این آزمون می شود.

 

با توجه به این موضوع داوطلبان باید به این نکته دقت داشته باشند که هرگونه خطا و مغایرت بوجود آمده در اطلاعات ثبت نامی و مدارک بارگذاری شده در ثبت نام حوزه علمیه برادران 1401 - 1402 می تواند موجب لغو قبولی داوطلب شود. این اطلاعات از ثبت نام تا پذیرش نهایی داوطلبان پذیرفته شده در سامانه سخا حوزه علمیه و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

 

با توجه به مجزا بودن ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه برادران و خواهران در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ متقاضیان ثبت نام آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران باید به این موضوع دقت داشته باشند که مدارک، شرایط و زمان ثبت نام این آزمون با آزمون ورودی برادران متفاوت می باشد. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال 1401 - 1402 مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه لیست مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ سوالی در خصوص بارگذاری مدارک اسکن شده و یا اطلاعات مورد نیاز ثبت نام این مدارس دارید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.

 

داوطلبان متقاضی ورود به حوزه های علمیه برادران و متقاضیان ثبت نام آزمون ورودی سال جاری می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده در خصوص ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران سال تحصیلی 1401 - 1402 مطلع شوند.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا اسکن مدارک هم برای ثبت نام حوزه های علمیه برادران لازم است؟

✔️ بله. داوطلبان باید اسکن مدارکی همچون شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی و ... خود را تهیه و در سامانه بارگذاری کنند که لیست کامل مدارک در این مقاله نیز ارائه شده است.



 

2- ✔️ چه مدارک و اطلاعاتی برای ثبت نام حوزه علمیه برادران لازم است؟

✔️ داوطلبان برای ثبت نام حوزه علمیه برادران به اطلاعات و مدارک فردی، شناسایی، تحصیلی، محل سکونت و .... ارائه شده در این مقاله نیاز دارند.



 

3- ✔️ مدارک مورد نیاز ثبت نام حوزه علمیه برادران را چه زمانی باید بارگذاری کرد؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز ارائه شده است، مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک حوزه علمیه برادران از سوی سنجش و پذیرش حوزه های علمیه اعلام می شود.

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه برادران

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/105G
نظرتان را بنویسید