چگونه با تقویم رومیزی به بازار جهانی دست یابیم؟

چگونه با تقویم رومیزی به بازار جهانی دست یابیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matin7777

با نزدیک شدن به سال جدید بازار هدایای تبلیغاتی بسیار گرم می شود که در این بین در کنار هدایای با تنوع مختلف، اکثر شرکت ها و موسسات تقویم رومیزی 1402  مختلفی را چاپ و به مخاطبان خود تقدیم می کنند. تقویم ها از بهترین هدایایی می باشند که علاوه بر جنبه هدیه بودن جنبه دیگری نیز دارد و آن هم چاپ تبلیغات مختلف بر روی آنهاست.

با ارائه تقویم رومیزی اختصاصی حاوی برند و نام خود به مشتریان قدیمی و مخاطبان دیگر و یا کارمندان خود میتواند “بازار جهانی را هدف قرار دهید” به طوری که با هدیه دادن هر تقویم به یک شخص علاوه بر جذب شخص هدیه گیرنده ، دوستان و همکاران و خانواده آن فرد را نیز جذب کرده اید بویژه اگر ظاهر تقویم رومیزی تان شیک باشد هر شخص با هر سلیقه ای با اعتماد به نفس کامل از آن روی میز منزل و یا محل کار خود استفاده میکند و یا حتی ممکن است آن را جزوی از دکوراسیون تزئینی خود بدانند!!!! پس در انتخاب چاپخانه و طراح تقویم رومیزی خود دقت کنید و هدیه ای زیباو با کیفیت را به مخاطبان خود ارائه دهید.

تقویم رومیزی 1400

تقویم های رومیزی انواع مختلفی دارند که بر حسب شکل و کاربرد آنها متفاوت می باشند و از نمونه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی اداری

این نوع چاپ تقویم رومیزی اداری  را تقویم رومیزی پانچی نیز می گویند که معمولا در سایز ۸*۱۲ سانتی متر و به صورت روز شمار تولید می شود. این تقویم ها علاوه بر تقویم بودن، می توانند به عنوان دفترچه ای برای یادداشت کارها و نکات ضروری نیز مورد استفاده قرار گیرند.( در بسیاری موارد به این نوع تقویم رومیزی، تقویم رومیزی مدیرتی نیز میگویند.)

این محصول در بین شرکت ها و ارگان های دولتی بر روی میز مدیران و کارمندان محصولی کا آمد و مهم است. قیمت این محصول نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی مورد استفاده شرکت ها قیمتی مقرون به صرفه نسبت به دیگر مدل های تقویم رومیزی مدیریتی دارد.

تقویم رومیزی زیردستی

این تقویم معمولا در سایز های مختلفی تولید و عرضه می شود ولی سایز A3 محبوب ترین سایز در بین سایر تقویم رومیزی زیردستی می باشد. این نوع تقویم به صورت هفته ای چاپ می شود.

تقویم رومیزی پایه دار

این نوع تقویم رومیزی رایج ترین و متداول ترین نوع تقویم رومیزی است که قابلیت تبلیغاتی فراوانی نیز دارد. معمولا دارای ۱۲ تا ۱۳ برگ بوده و کاعذ مورد استفاده در آن گلاسه می باشد. در تقویم رومیزی پایه دار یک طرف از برگه ها برای چاپ تقویم مورد استفاده قرار می گیرد و طرف دیگر آن برای استفاده های تبلیغاتی در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این موارد نیز تقویم های رومیزی نیز وجود دارند که بر اساس طرح اختصاصی مشتری و با استفاده از تصاویر و لوگو اختصاصی یک کسب و کار طراحی میشوند که به این نوع تقویم ها، تقویم رومیزی اختصاصی میگویند.

 


 

 

لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید