خدمات نمونه‌سازی و مشاوره تولید

خدمات نمونه‌سازی و مشاوره تولید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

خدمات نمونه‌سازی و مشاوره تولید

 

فب لب ایکاس در زمینه طراحی و ساخت محصولات به خصوص مصنوعات فلزی در حوزه های مختلف از قبیل تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، تجهیزات آی تی و بانکی و سایر حوزه ها بیش از یک دهه مشغول به فعالیت می باشد و همواره تلاش نموده است که راهکارهای نوآورانه‌ای را برای خلق و تولید یک محصول ارائه نماید. در این راه  با تسلط کافی بر مواد و روش‌های ساخت تولید، تضمین کیفیت را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. 

ساخت نمونه‌ی اولیه

 

ما با بهره گیری از مواد و روش‌های مناسب ساخت نمونه اولیه جهت ارزیابی و بررسی محصول از نظر عملکرد، فرم، ویژگی‌های تجاری و …، نمونه با کیفیت و مناسب را برای پیشبرد روند طراحی و تجاری‌سازی محصول به شما ارائه می‌دهیم.

 

بررسی روش ساخت

 

محصول شما نباید به هر قیمتی ساخته شود! ما بهترین راهکار ساخت را برای صرفه جویی در زمان و هزینه و دستیابی به بهترین کیفیت ظاهری و عملکردی به شما ارائه می‌دهیم و چشم انداز درستی از آینده محصول در خط تولید را برای شما روشن می‌کنیم.

 

طراحی و ریدیزاین محصول

 

طراحی محصول مورد نظر شما منطبق بر هویت برند و نیازهای کاربر و همچنین در راستای اهداف شرکت شما در این مجموعه انجام می‌شود. این خدمات مراحل ابتدایی ایده تا جزئیات بسیار دقیق ساخت و تولید را در بر می‌گیرد.

 

مشاوره تولید

 

نظارت بر تولید محصول، بخشی از پروسه طراحی محصول به شمار می‌رود که در آن به موضوعاتی هم‌چون انتخاب مواد و روش‌ تولید، جزئیات طرح و ارائه‌ راه‌حل‌های ساخت پرداخته می‌شود که موجب اجرای دقیق‌تر و کیفیت بالاتر محصول می‌شود.

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zRlY
نظرتان را بنویسید