خدمات طراحی محصول و طراحی صنعتی

خدمات طراحی محصول و طراحی صنعتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

طراحی صنعتی حرفه‌ای است که با خلق مفاهیم جدید در حوزه‌های مختلف زندگی انسانی سروکار دارد. طراحی محصول نیز فرآیند تصور، مفهوم سازی، آزمایش، تکرار و اصلاح یک محصول است تا برای کاربر نهایی آن آماده باشد. خدمات طراحی صنعتی و توسعه محصول در استودیو ایکاس به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ابعاد، کاربری و انتخاب مواد به طور خاص برای کاربر نهایی بهینه شده است. این ملاحظات به مشتریان شما کمک می‌کند که محصول شما را در مقایسه با سایر محصولات موجود انتخاب کنند.

 

بررسی ارگونومی و افوردنس

 

 شناخت و درک رفتار و نیازهای مشتری عناصر کلیدی برای ایجاد راه حل‌های موفق در طراحی به شمار می‌رود. همچنین توجه به ارگونومی و استانداردها تجربه استفاده دلپذیرتری را برای کاربر فراهم می‌کند و افوردنس را در جهت هدف محصول، برای کاربر تعیین می‌کند.

 

پژوهش و تعیین استراتژی

 

ایکاس به عنوان یک تیم طراحی باتجربه، از طیف وسیعی از ابزارها برای ایجاد داده‌های قوی استفاده می‌کنیم که اساس فرآیند طراحی محصول را تشکیل می‌دهد. هم‌چنین برای ایجاد یک ارتباط معنادار بین افراد، برندها، محصولات و محیط آنها استراتژی موثری را درجهت اهداف برند شما تعیین خواهیم کرد.

 

طراحی و توسعه محصول

 

طراحی محصول فرآیندی خلاقانه است که از طریق تخصص‌ها، متدها و ابزارهای طراحی خروجی معنی‌دار و قابل ارائه‌ای از محصول شما به بازار ارائه می‌دهد. ما در فرآیند طراحی و توسعه محصول، مرحله به مرحله با بکارگیری تجربه و دانش خود در این زمینه، در کنار شما خواهیم بود.

 

نمونه سازی و مشاوره تولید

 

نظارت بر تولید محصول، بخشی از پروسه طراحی محصول به شمار می‌رود که در آن به موضوعاتی هم‌چون انتخاب مواد و روش‌ تولید، جزئیات طرح و ارائه‌ راه‌حل‌های ساخت پرداخته می‌شود که موجب اجرای دقیق‌تر و کیفیت بالاتر محصول می‌شود

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xPj9
نظرتان را بنویسید