شرایط درخواست انتقالی دانشگاه آزاد

شرایط درخواست انتقالی دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > دانشگاه آزاد > شرایط درخواست انتقالی دانشگاه آزاد
شرایط درخواست انتقالی دانشگاه آزاد
جهت اطلاع از شرایط درخواست انتقالی دانشگاه آزاد و نحوه اقدام جهت انتقالی گرفتن از دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله برای دانشجویانی که شرایط نقل و انتقال و میهمانی در دانشگاه‌ آزاد را دارند فرصتی جهت ثبت درخواست مهمانی و انتقال در بازه زمانی خرداد و آذر ماه قرار می دهد . داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی نقل و انتقالات این دانشگاه باشند می توانند از طریق سایت منادا اقدام نمایند .
زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی از 20 تیرماه آغاز و به مدت یک ماه (تا 20 مردادماه) ادامه دارد=
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به هر دلیل قصد انتقالی یا میهمانی دارند، در مدت زمان تعیین شده که از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد، در صورت داشتن شرایط انتقالی، می بایست به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی (سامانه منادا ) مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند.
ثبت درخواست انتقالی دائم یا موقت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه منادا انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری دانشجو نیست.
دانشجویانی که قصد گرفتن انتقالی یا مهمانی از دانشگاه آزاد را دارند، می بایست دارای شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه باشند.
بعد از ثبت درخواست و ارسال مدارک لازم اطمینان حاصل کنید ثبت به صورت کامل انجام شده است.
اعتبار کلیه مدارک و اسناد ارسالی به عهده دانشجو است و در صورت عدم صحت مدارک و اسناد ارسالی، رسیدگی به درخواست انتقالی یا مهمانی، لغو خواهد شد.
لازم به ذکر است بعد از اتمام زمان ثبت درخواست انتقالی دانشگاه آزاد امکان ویرایش تبصره و ضابطه وجود ندارد. پس در هنگام ثبت درخواست، دقت کنید.
توصیه می شود ثبت درخواست انتقالی، توسط خود دانشجو انجام شود و از سپردن ثبت درخواست به دیگری، خودداری نمایید.

Source: شرایط انتقالی دانشگاه آزاد
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/240074
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/r4yp
نظرتان را بنویسید