مزایای اکستنشن مژه برای چهره چیست؟

مزایای اکستنشن مژه  برای چهره چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

اکستنشن مژه در تهران سبب میشود همیشه چشمانی زیبا داشته باشید. مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر شدن چشم ها دارند و مژه های شیک و بلند و فردار جذابیت چند برابری را به چشم ها می دهند. اگر شما هم مژه های کوتاه و بدون حالتی دارید و از ریمل زدن و استفاده مداوم از فرمژه خسته شده اید ، پیشنهاد ما به شما اکستنشن مژه است که به صورت دائمی و موقت انجام می گیرد. اما با توجه به اینکه پیدا کردن مراکز اکتسنشن مژه که به روز و حرفه ای باشند ، کار ساده ای نیست ، در ادامه این مطلب از سایت پاسخ تو بهترین مرکز های اکستنشن مژه در تهران را معرفی خواهیم کرد.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

آنچه در این مطلب تقدیم شما میشود:

1 بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران
2 مراحل کاشت مژه توسط بهترین مژه کار تهران
3 نکات مهم در باب اکستنشن مژه
4 انواع مدل های اکتنشن توسط مژه کار حرفه ای
بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران
اکستنشن مژه در مراکز تخصصی و یا سالن های زیبایی انجام می شود و کسانی که اینکار را انجام می دهند ، یک دوره تخصصی گذرانده اند و متخصص اکستنشن مژه هستند. در تهران اکثر سالن های زیبایی به دلیل استقبال زیاد مشتریان ، خدمات اکستنشن مژه را نیز انجام می دهند اما بیشتر کسانی که میخواهند کاشت مژه کنند به دنبال بهترین مرکز هستند تا با کیفیت ترین کار را انجام دهند.

اگر شما هم تصمیم به اکستنشن مژه دارید تا زیبایی چشمان خود را چندبرابر کنید ، بهتر از قبل از هرکاری به دنبال یک مرکز تخصصی معتبر باشید تا کاشت مژه موقت شما بدون آسیب دیدگی و عوارض انجام گیرد. بهترین مرکز های اکستنشن مژه در تهران از مژه های درجه یک و چسب و مواد عالی برای اکستنشن مژه استفاده می کنند و قطعا نامرغوب بودن چسب یا مژه نه تنها باعث زشت شدن حالت چشمان شما می شود ، بلکه عوارض زیادی مثل سوزش و قرمزی چشم خواهید داشت.بهتر است بدانید که کاشت مژه ای که توسط بهترین مژه کار در تهران در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها انجام می شود با کاشت مژه در کلینیک های زیبایی بسیار متفاوت است. شما اگر در آرایشگاه کاشت مژه انجام دهید ، باید هر 3 تا 4 هفته برای ترمیم مجدد اقدام کنید یعنی این روش کاشت به صورت موقت است.

اما در کاشت مژه کلینیک های زیبایی ، دقیقا مثل کاشت ابرو و کاشت مو ، به روش دائم انجام می گیرد و مژه حالت طبیعی و رشد خود را حفظ می کنند. و البته این کار برای اشخاصی است که در اثر حوادث مختلف و یا به صورت مادرزادی مژه ندارند و برای  .

ولی اکستنشن مژه برای همه کسانی که میخواهند مژه های زیباتری داشته باشند مناسب است . این کار در سالن های زیبایی یا مراکز تخصصی اکستنشن مژه با استفاده از مژه های مصنوعی به صورت تک تا و چسب مخصوص انجام می شود که ماندگاری آن به نوع و برند مژه و مهارت متخصص بستگی دارد. جنس استفاده شده برای اکستنشن مژه معمولا از جنس موی انسان است و استفاده از موی مصنوعی ، ابریشمی و موی حیوان توصیه نمی شود چرا که حساسیت چشم و یا پوست برای شما ایجاد می کند.

در مطلبی دیگر از سایت پاسخ تو بهترین مرکز کاشت مژه در تهران را معرفی کرده ایم پیشنهاد میکنیم این مطلب را نیز مطالعه بفرمائید.

نکات مهم در باب اکستنشن مژه
بهترین مژه کار تهران
اگر تمایل به اکستنشن مژه دارید حتما این نکات را مورد توجه قرار دهید ، تا بعد از انجام اکستنشن با مشکل مواجه نشوید.

زنان باردار و استفاده از اکستنشن مژه
باید بدانید که در دوران بارداری بسیاری از امور عادی ، را نمیتوان انجام داد، چون دوره پر از ریسک برای مادر و جنین میباشد، اکستنشن مزه هم به دلیل استفاده از چسبهای مخصوص که شیمیایی هستند ، میتوانند حساسیت زا باشند و مادر باردار با دردسر مواجه ساخته،  چرا که هیچ گونه آمپول و داروی ضد حساسیت نمیشود استفاده کرد.

زنان شیرده و استفاده از اکستنشن مژه
زنان شیرده نیز بدلیل تغذیه کودکان از شیر مادر ، باید یکسری از دستور العملها را رعایت کنند، درباره اکستنشن مژه نیز اگر به مواد شیمیایی آلرژی نشان دهند ، دقیقا مانند دوران بارداری برایشان مشکل ایجاد خواهد شد ، بنابراین بهتر است اینگونه فعالیتهای زیبایی به زمان دیگری موکول گردد.

افرادی که دارای حساسیت میباشند
بسیاری از افراد با هر کنش شیمیایی در بدنشان واکنش آلرژیک بروز میدهند . خود این دسته از افراد هم میدانند که بسیاری از فعالیتهای حساسیت زا را نباید انجام دهند ، بنابراین این دسته از افراد نیز باید از اکستنشن مژه پرهیز کنند.

انواع مدل های اکتنشن توسط مژه کار حرفه ای
بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران
در بهترین مرکز و سالن های زیبایی اکستنشن مژه در تهران ، اکستنشن مژه به روش های مختلفی انجام می گیرد که هر کدام از این مدل ها برای چشمانی با فرمهای مختلف ، متناسب است.

مژه کلاسیک (کاشت تک به تک مژه)
اگر میخواهید مژه با ظاهری طبیعی داشته باشید ، بهترین انتخاب برای شما روش کلاسیک است. در روش اکستنشن مژه کلاسیک ، یک تار از مژه مصنوعی روی یک تار از مژه طبیعی شما قرار میگیرد و ظاهری طبیعی به چشمان شما می دهد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5O6v
نظرتان را بنویسید