ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی 1400 - 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه محقق اردبیلی از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 دانشجو می پذیرد .

دانشگاه محقق اردبیلی در راستای اجرای آیین نامه استعدادهای درخشان 15 درصد برتر دانشجویان دوره کارشناسی برای پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد از داخل دانشگاه و ساير دانشگاه های معتبر دولتی برای سال تحصیلی 1401-1400 در در تمامی رشته ها / گرایش دوره کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی که در سال 1400 دارای سهمیه ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور کارشناسی ارشد هستند، از میان دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مندرج در جدول شماره 1 با شرایط ذیل به صورت ثبت نام اینترنتی دانشجو می پذیرد.


شرايط عمومی

احراز صلاحيت عمومی مطابق مقررات وزارت علوم، تحقيقات و فناوری


شرايط اختصاصی


1- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن سه چهارم واحدهای درسی در پایان نیمسال ششم به لحاظ میانگین کل (معدل کل پایان ترم ششم) جزو 15 درصد برتر هم رشته و هم ورودی خود باشند.


2 – مجموع روزانه و شبانه ورودی بهمن ماه 95 ، ورودی های مهر و بهمن 96 که جزو 15 درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.


3- مدارک آن دسته از دانشجویانی که در طول شش نیمسال تحصیلی موفق به فارغ التحصیل می شوند و به لحاظ میانگین کل، جزو 15 درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود هستند، به صورت مازاد بر ظرفیت، جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بررسی خواهد شد.


4 - دانشجویان 15 درصد برتر، حداکثر باید طی 8 نیمسال فارغ التحصیل شوند (متقاضیانی که طول مدت تحصیل آن ها در کارنامه تحصیلی بیش از 8 نیمسال باشد، مجاز به استفاده از تسهیلات این فراخوان نمی باشند).


5- دانشجویان 15 درصد برتر می بایست حداکثر تا مورخه 1400/06/31 فارغ التحصیل گردند.


6 - دانشجویان حائز رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد علمی - دانشجویی کشور می توانند نسبت به ثبت نام، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام نمایند.


- تبصره 1 برای دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی: چنانچه 15 درصد برتر دانشجویان حائز شرایط این ماده، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند یا ظرفیت پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد رشته ای تکمیل نشد، در این صورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفاً ده درصد برتر بعدی از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته می باشد.


زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه محقق اردبیلی تا 25 اسفند ماه ادامه دارد.


مدارک لازم


1. نمونه فرم شماره ( دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی فرم مطابق سامانه گلستان تکمیل کرده و بدون مهر و امضا در سامانه بارگزاری نمایند.)


2. تكميل فرم شماره 1 ( ویژه دانشجویان سایر دانشگاه ها که بایستی متقاضیان فرم را بصورت مهر و امضا شده در سامانه بارگذاری کنند.)


3. تكميل فرم شماره 2


4. لیست رشته های کارشناسی ارشد (باتوجه به اعلام لیست رشته ها توسط دانشگاه و تصویب آن توسط وزارت علوم احتمال تغییر لیست رشته ها وجود دارد.)


منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی 1400 - 1401


سوالات متداول :


1- زمان ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی تا چه تاریخی ادامه دارد ؟

با توجه به توضیحات متن مقاله ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه محقق اردبیلی تا اواخر اسفند ماه ادامه دارد.



2- شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی چیست ؟

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه محقق اردبیلی دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که در متن مقاله به توضیح آن ها پرداخته شده است.



3- نحوه و مدارک ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه محقق اردبیلی چیست ؟

متقاضیان برای ثبت نام در ارشد بدون کنکور دانشگاه محقق اردبیلی باید فرم های ثبت نام را از سایت این دانشگاه دانلود کرده و پس از تکمیل همراه با سایر مدارک در موعد مقرر ارسال نمایند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y3OK
نظرتان را بنویسید