دانلود نرم افزار مالیات من

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
rasoul
اگر شما هم جزو مشمولان مالیاتی به حساب می آیید حتما مستحضر هستید که چند سالی است فرآیند ثبت اظهارنامه های مالیاتی ، پیگیری ، صدور برگه تشخیص و مواردی از این دست به صورت الکترونیکی انجام می گیرد . در همین راستا سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به طراحی نرم افزاری برای دسترسی آسان تر مودیان مالیاتی به امکانات سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی کرده است .

نرم افزار مالیات من که برای استفاده در گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده است امکانات متفاوتی را اعم از ثبت نام الکترونیکی جدید ، اخبار مالیاتی ، پرداخت الکترونیک و مواردی از این دست در اختیار کاربران مالیاتی قرار می دهد . در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص امکانات نرم افزار مالیات من پرداخته شده و لینک دانلود آن در مقاله قرار داده می شود .




امکانات نرم افزار مالیات من
برای ورود و استفاده از نرم افزار مالیات من ابتدا باید مودیان محترم شماره اقتصادی خود را در سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی ثبت کرده و نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند . این نرم افزار امکانات ذیل را در اختیار کاربران خود قرار می دهد :

1- اگر مودی مالیاتی بیشتر از یک نام کاربری داشته باشد می تواند پروفایل خود و سایر ثبت نام هایی که انجام داده را از طریق این نرم افزار مشاهده نماید .

2- اطلاعات تمام پرونده های ثبت نامی مودی مالیاتی از جمله اطلاعات پرونده ، قبوض الکترونیکی مالیاتی و سایر اطلاعات نمایش داده می شود .

3- تمام اظهارنامه های مالیاتی سال های گذشته در دسترس کاربر قرار داده می شود .

4- تمام قبض های مالیاتی صادره صرف نظر از قبض های الکترونیکی در دسترس مودی قرار می گیرد .

5- اداره مالیات با ارسال پیام از طریق این نرم افزار ، کاربر را در جریان وضعیت های مختلف پرونده و اظهارنامه قرار می دهد .

6- به روز ترین و آخرین اخبار مالیاتی از جمله زمان و مهلت ثبت اظهارنامه های مالیاتی در اختیار مودیان قرار می گیرد .

7- این نرم افزار به صورت همزمان بر روی چند دستگاه قابلیت استفاده دارد .



از آنجا که ثبت اظهارنامه مالیاتی و ارسال اطلاعات نادرست در ضمن اظهارنامه می تواند موجبات مجازات و جریمه را برای مالیات دهندگان فراهم آورد ، مودیان مالیاتی بهتر است قبل از اقدام برای ثبت نام اظهارنامه های مالیاتی خود ابتدا فرم های پیش ثبت نام را تکمیل و اطلاعات خواسته شده را جمع آوری کنند .

بیشتر بخوانید: فرم های اظهارنامه مالیاتی


دانلود نرم افزار مالیات من
همانطور که گفته شد سازمان امور مالیاتی کشور نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار مالیات من جهت تسهیل دسترسی مودیان مالیاتی طراحی کرده است . البته این نرم افزار در حال حاضر جهت استفاده گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده و نسخه IOS در دست ساخت بوده و قرار است تا پایان سال جاری در دسترس مودیان مالیاتی قرار گیرد .



++++ برای دانلود نرم افزار مالیات من کلیک کنید ++++



بعد از دانلود این نرم افزار از طریق لینک بالا و نصب آن بر روی تلفن همراه ، ابتدا صفحه بالا برای شما نمایش داده می شود .







بعد از ورود به نرم افزار می توانید وارد قسمت ثبت نام های خود شوید . اگر هم به عنوان شخص حقیقی و هم در کسوت شخص حقوقی مشمول مالیات محسوب می شوید برای شما دو کد رهگیری ثبت نام نمایش داده می شود .







در این قسمت امکانات اپلیکیشن نمایش داده می شود . پیام هایی که از سمت اداره مالیات برای شما ارسال می شوند را در قسمت پیام ها می توانید مشاهده کنید .







به غیر از نرم افزار مالیات من که مخصوص تلفن همراه طراحی شده ، نرم افزارهایی نیز مخصوص کامپیوتر برای ثبت اظهارنامه های مالیاتی اشخاص حقیقی و یا اشخاص حقوقی توسط سازمان امور مالیاتی کشور راه اندازی شده است . با مطالعه مقاله ذیل می توانید به لینک دانلود این نرم افزارها دسترسی پیدا کنید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دانلود نرم افزار مالیات من در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دانلود نرم افزار مالیات من​ پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی
سوالات متداول


1-  نرم افزار مالیات من چه امکاناتی را در دسترس کاربران خود قرار می دهد ؟
 نرم افزار مالیات من امکاناتی همچون ثبت نام الکترونیک جدید ، اخبار مالیاتی ، پرداخت الکترونیک ، مشاهده اظهارنامه های مالیاتی سال های گذشته و مواردی از این دست را در اختیار مودیان مالیاتی قرار می دهد که جزئیات آن در مقاله آورده شده است .


2-  نرم افزار مالیات من برای چه کسانی قابل استفاده است ؟
 نرم افزار مالیات من برای کسانی که تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید دارند قابل استفاده است و نسخه IOS آن در دست طراحی می باشد که توضیحات کامل در خصوص آن در مقاله آورده شده است .


3-  چه پیش شرطی برای استفاده از نرم افزار مالیات من وجود دارد ؟
 پیش شرطی که برای ورود و استفاده از این نرم افزار وجود دارد آن است که ابتدا باید مودیان محترم شماره اقتصادی خود را ثبت کرده و نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند که در مقاله به طور کامل بررسی شده است .

منبع : دانلود نرم افزار مالیات من
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JB29
نظرتان را بنویسید