دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
rasoul
این روزها تلاش دولت بر ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و حذف مراجعات حضوری یا اطلاع رسانی های کاغذی است . به همین جهت سازمان امور مالیاتی کشور نرم افزاری را تحت عنوان نرم افزار اظهارنامه مالیاتی به صورت مجزا برای اشخاص حقیقی و حقوقی برای کامپیوتر طراحی و راه اندازی کرده است .

اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با نصب این نرم افزار ها بر روی سیستم خود ، اظهارنامه های مالیاتی را ثبت نام و ارسال نمایند . ثبت نام این اظهارنامه ها به صورت الکترونیکی به منزله تسلیم اظهارنامه به اداره مالیات بوده و دیگر نیازی به ارسال اظهارنامه های کاغذی مجزا نیست .

همچنین امکان ارسال اظهارنامه های انفرادی و اشتراکی از طریق نرم افزار اظهارنامه مالیاتی فراهم شده است . در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص امکانات نرم افزار اظهارنامه مالیاتی پرداخته و لینک دانلود آن در مقاله قرار داده می شود .




نرم افزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی
اشخاص حقیقی برای ارسال اظهارنامه مالیاتی خود ابتدا باید در سامانه عملکرد الکترونیک مالیاتی ثبت نام به عمل آورند ، در واقع ثبت نام در سامانه عملکرد به نوعی پیش شرط ارسال اظهارنامه مالیاتی می باشد . بعد از ثبت نام در این سامانه باید ابتدا فرم پیش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی برای پرهیز از اشتباه تکمیل شود و بعد از آن اطلاعات خواسته شده در نرم افزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی ثبت شود .

لازم به ذکر است که شرکا لازم نیست هر کدام به صورت مجزا یک اظهارنامه مالیاتی از طریق نرم افزار تکمیل و ارسال کنند بلکه در مورد واحد های مشارکتی ارسال یک اظهارنامه کفایت می کند . 

همچنین اطلاعات ثبت نامی براساس اطلاعاتی که کاربر در هنگام ثبت نام در سامانه عملکرد الکترونیکی مالیاتی وارد کرده ، ثبت و ارسال می شود ، بنابراین در صورتی که اشتباهی در خصوص این اطلاعات وجود دارد باید از طریق خود سامانه عملکرد الکترونیکی مالیاتی ویرایش و اصلاح شود .



++++ برای دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی کلیک کنید ++++

بیشتر بخوانید: ثبت نام اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی



نرم افزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی
همانطور که در خصوص اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی گفته شد ، در مورد اشخاص حقوقی نیز قبل از ثبت اظهارنامه مالیاتی ، باید ابتدا ثبت نام انجام گیرد . بعد از آنکه همانند آنچه در مورد اظهارنامه اشخاص حقیقی گفته شد ، اظهارنامه مالیاتی از طریق نرم افزار به ثبت رسید ، قبض مالیاتی به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد .

لازم به ذکر است که مودیان مالیاتی که اظهارنامه خود را با درج امضا ارسال می کنند در صورتی که پیغامی مبنی بر خطا دریافت نمایند باید اطمینان پیدا کنند که وکالتنامه مالیاتیشان در دفاتر اسناد ثبت شده و گواهی الکترونیکی آن ها معتبر است .



++++ برای دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی کلیک کنید ++++

بیشتر بخوانید: ثبت نام اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی



به غیر از اپیلیکشن های اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی که به منظور استفاده در کامپیوتر طراحی شده اند ، نرم افزار مالیات من به منظور استفاده در تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید راه اندازی شده است . با مطالعه مقاله زیر می توانید از امکانات این نرم افزار مطلع شده و به لینک دانلود آن دسترسی پیدا کنید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: دانلود نرم افزار مالیات من
سوالات متداول


1-  پیش از ثبت اظهارنامه های مالیاتی از طریق نرم افزار اظهارنامه مالیاتی چه اقدامی باید انجام شود ؟
 پیش از ثبت اظهارنامه های مالیاتی لازم است ابتدا از طریق سامانه عملکرد ثبت نام انجام گیرد که جزئیات آن در مقاله آورده شده است .


2-  آیا شرکا برای ثبت اظهارنامه مشارکتی از طریق نرم افزار اظهارنامه مالیاتی باید به صورت مجزا اقدام نمایند ؟
 خیر ، در مورد واحد های مشارکتی تنها ثبت یک اظهارنامه مالیاتی از طریق نرم افزار کفایت می کند و لازم نیست که هر کدام از شرکا به صورت مجزا اقدام به ثبت اظهارنامه نمایند که توضیحات کامل در خصوص آن در مقاله آورده شده است .


3-  بعد از ثبت اظهارنامه مالیاتی از طریق نرم افزار ، چه اتفاقی می افتد ؟
 بعد از ثبت اظهارنامه مالیاتی از طریق نرم افزار قبض مالیاتی به صورت الکترونیکی صادر شده و امکان پرداخت الکترونیکی قبض مالیات فراهم می شود که در مقاله به طور کامل بررسی شده است .

منبع : دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G02r
نظرتان را بنویسید