دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 مدتی پس از اعلام نتایج اولیه در سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد . این دفترچه با دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری متفاوت بوده و فقط دارای کد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است . داوطلبان با مطالعه شرایط و ضوابط انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می توانند به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و اقدام به ثبت کد رشته ها کنند .







انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به صورت مجزا توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه صورت می گیرد . داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته و بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد شده اند می توانند با رعایت شرایط و ضوابط در این مرحله شرکت نمایند . تمامی اطلاعات و نکات لازم به همراه رشته محل های ارائه شده واحدهای دانشگاهی مختلف در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

متقاضیان پس از دانلود این دفترچه و مطالعه دقیق آن در صورت واجد شرایط بودن می توانند به سایت azmoon.org مراجعه کرده و با استفاده از شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای تکمیل فرم اینترنتی مربوطه اقدام نمایند . به دلیل اهمیت فرایند انتخاب رشته ارشد در ادامه به توضیح مختصری در خصوص بخش های مهم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 پرداخته و لینک دانلود آن را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .



نکات مهم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست شرایط شرکت در این مرحله را داشته باشند . بر این اساس توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :


 اصلی ترین شرط شرکت در این مرحله مجاز بودن داوطلب بر اساس مندرجات کارنامه اولیه کارشناسی ارشد می باشد .

 داوطلبان در این مرحله مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل می باشند که می بایست به ترتیب اولویت علاقه در فرم اینترنتی درج نمایند .

 انتخاب های داوطلب باید از میان رشته محل های متناسب با مجموعه امتحانی وی صورت گیرد .

 متقاضیانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم ( شناور ) نیز شرکت کرده اند می بایست انتخاب های خود را به صورت تلفیقی از هر دو مجموعه انجام دهند .

 شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می باشد .

 عدم مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در دانشگاه آزاد بوده و پس از اتمام مهلت مقرر ، امکان انتخاب رشته تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت . برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد زیر را مطاللعه نمایید .

در این قسمت به مهم ترین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 اشاره کردیم که به منظور اطلاعات بیش تر در این خصوص توصیه می کنیم این دفترچه را دانلود کرده و با دقت مطالعه نمایید .



 به محض فعال شدن لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 متن مقاله بروزرسانی می شود .



بیشتر بخوانید: سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد









انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
بخش دیگری که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به آن پرداخته شده نحوه تکمیل فرم اینترنتی است . بر این اساس داوطلبان پس از استخراج کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از کارنامه اولیه می بایست به سایت azmoon.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی کد رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم مربوطه درج نمایند .

به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش خطا فرم پیش نویسی در انتهای دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 قرار داده شده که داوطلب قبل از مراجعه به سایت می تواند این فرم را تکمیل نموده و با اطمینان خاطر بیش تری نسبت به درج آن ها در فرم اینترنتی اقدام نماید .

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 99
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 علاوه بر داوطلبان با آزمون برای استفاده داوطلبان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ( متقاضیان ارشد بدون آزمون ) هم منتشر می شود . از این رو داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند شرایط ثبت نام و انتخاب رشته خود را در این دفترچه مطالعه نمایند .

اصلی ترین شرط ثبت نام این دسته از داوطلبان داشتن حداقل معدل 17 برای رشته های علوم انسانی و حداقل معدل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی است . به داوطلبان توصیه می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره مقاله ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد را مطالعه کنند .

به متقاضیان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 پیشنهاد می شود به منظور راهنمایی و مشاوره در خصوص انتخاب رشته با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 از چه سایتی امکان پذیر است ؟
لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود که به محض انتشار لینک آن در مقاله نیز فعال می شود .




2- شرایط و ضوابط انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 در کجا توضیح داده می شود ؟
کلیه شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به همرا لیست کد رشته ها در دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد .




3- نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 به چه صورت است ؟
پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد و استخراج کد رشته ها می بایست به ثبت آنها در فرم اینترنتی انتخاب رشته ارشد دانشگاه بپردازید . لینک مقاله نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در متن مقاله قرار دارد .

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/38B9
نظرتان را بنویسید