کامل ترین لیست مهد کودک های محله فرودگاه تهران + آدرس و شماره تلفن

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتخاب مهد کودک در نزدیکی محل کار و یا محل زندگی والدین ، برای آرامش روانی کودک بسیار موثر است . به همین دلیل به شهروندان محله فرودگاه تهران توصیه می کنیم قبل از ثبت نام از لیست کامل آدرس و شماره تلفن مهد کودک های فرودگاه مطلع شوند . 

فرودگاه محله ای واقع در منطقه 9 شهر تهران است که از سمت شمال به بزرگراه فتح ، از سمت شرق به بزرگراه سعیدی ، از سمت جنوب به 45 متری زرند و از سمت غرب به خیابان الغدیر منتهی می شود .

از آنجاییکه یکی از مهمترین دغدغه های ساکنین محله فرودگاه تهران در انتخاب مهد کودک ، آدرس و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی و یا یا محل کار می باشد ؛ در این مقاله قصد داریم کامل ترین لیست مهد کودک های فرودگاه تهران به همراه آدرس و شماره تلفن که مورد تایید سازمان بهزیستی می باشد را ارائه دهیم .




آدرس مهد کودک های محله فرودگاه تهران
شهروندان تهرانی که ساکن محله فرودگاه هستند می توانند از لیست و آدرس مهد کودک هایی که در جدول زیر ارائه شده برای انتخاب بهترین مهد کودک استفاده کنند .



آدرس و لیست مهد کودک های محله فرودگاه تهران
نام مهد کودک    آدرس    شماره تلفن
فرید زاده(مهد کودک شرکت فرودگاههای کشور)    خ معراج - فرودگاه مهرآباد - جنب خانه های سازمانی    209داخلی 44663022
مهدکودک نسیم شادی    مهرآباد جنوبی - خ شهید صفری - خ شهید قادری - كوچه شهید نوبندی - پ 29    66621517


نکات مهم در انتخاب مهد کودک محله فرودگاه تهران
والدین ساکن محله فرودگاه در منطقه نه تهران باید در انتخاب مهد کودک برای فرزندشان علاوه بر آدرس و دوری و نزدیکی به محل سکونت یا کار به موارد مهم دیگری نیز از جمله هزینه و شهریه مهد کودک های فرودگاه تهران توجه کنند . همچنین والدین باید به سرویس رفت و آمد مهد کودک ها هم توجه داشته باشند چرا که کوچکترین بی نظمی در این سرویس ها می تواند به لحاظ روانی کودک را تحت تاثیر قرار دهد .

در صورتی که والدین نتوانستند مهد کودک متناسب با معیار های گفته شده در محله فرودگاه تهران انتخاب کنند می توانند از مهد کودک های سایر محله های تهران نیز استفاده نمایند . همچنین کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات شما را در ارتباط با انتخاب مهد کودک و همچنین آدرس سایر مهد کودک های تهران پاسخ دهند .


سوالات متداول

1- لیست مهد کودک های محله فرودگاه تهران مورد تایید کدام ارگان می باشد ؟
لیست و آدرس مهد کودک هایی که در این مقاله ارائه شده مورد تایید سازمان بهزیستی می باشد .  

2- در انتخاب مهد کودک محله فرودگاه تهران به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
علاوه بر آدرس مهد کودک عواملی همچون امکانات ، سرویس های رفت و آمد ، روحیه مربیان در این انتخاب موثر هستند که در این مقاله به بررسی این عوامل پرداخته شده است .

3- به چه دلیل باید از مهد کودک استفاده شود ؟
 استفاده از مهد کودک برای آموزش فعالیت ها و روحیه جمعی کودک مفید می باشد که به صورت کامل در این مقاله این موارد تشریح شده است .

منبع :  کامل ترین لیست مهد کودک های محله فرودگاه تهران + آدرس و شماره تلفن
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v4Ln
نظرتان را بنویسید