کامل ترین لیست مهد کودک های محله فتح صنعتی تهران + آدرس و شماره تلفن

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتخاب مهد کودک در نزدیکی محل کار و یا محل زندگی والدین ، برای آرامش روانی کودک بسیار موثر است . به همین دلیل به شهروندان محله فتح _ صنعتی تهران توصیه می کنیم قبل از ثبت نام از لیست کامل آدرس و شماره تلفن مهد کودک های فتح _ صنعتی مطلع شوند .


فتح _ صنعتی محله ای واقع در منطقه 9 شهر تهران است که از شمال به فرودگاه مهرآباد ، از شرق به محله سرآسیاب مهرآباد ، از جنوب به محله های امام خمینی و هفده شهریور و از غرب به محله منتهی می شود .

از آنجاییکه یکی از مهمترین دغدغه های ساکنین محله فتح _ صنعتی تهران در انتخاب مهد کودک ، آدرس و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی و یا یا محل کار می باشد ؛ در این مقاله قصد داریم کامل ترین لیست مهد کودک های فتح _ صنعتی تهران به همراه آدرس و شماره تلفن که مورد تایید سازمان بهزیستی می باشد را ارائه دهیم .




آدرس مهد کودک های محله فتح _ صنعتی تهران
شهروندان تهرانی که ساکن محله فتح _ صنعتی هستند می توانند از لیست و آدرس مهد کودک هایی که در جدول زیر ارائه شده برای انتخاب بهترین مهد کودک استفاده کنند .



آدرس و لیست مهد کودک های محله فتح _ صنعتی تهران
نام مهد کودک آدرس شماره تلفن
سرافراز بزرگراه فتح-خیابان خلیج فارس-20 متری سینا-بین کوچه 5و6-پلاک 156 44616870
قرآن و عترت بزرگراه فتح برآزادگان شهرک فاطمه الزهرا* 44516814 _ 44571174


نکات مهم در انتخاب مهد کودک محله فتح _ صنعتی تهران
والدین ساکن محله فتح _ صنعتی در منطقه نه تهران باید در انتخاب مهد کودک برای فرزندشان علاوه بر آدرس و دوری و نزدیکی به محل سکونت یا کار به موارد مهم دیگری نیز از جمله هزینه و شهریه مهد کودک های فتح _ صنعتی تهران توجه کنند . همچنین والدین باید به سرویس رفت و آمد مهد کودک ها هم توجه داشته باشند چرا که کوچکترین بی نظمی در این سرویس ها می تواند به لحاظ روانی کودک را تحت تاثیر قرار دهد .

در صورتی که والدین نتوانستند مهد کودک متناسب با معیار های گفته شده در محله فتح _ صنعتی تهران انتخاب کنند می توانند از مهد کودک های سایر محله های تهران نیز استفاده نمایند . همچنین کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات شما را در ارتباط با انتخاب مهد کودک و همچنین آدرس سایر مهد کودک های تهران پاسخ دهند .

سوالات متداول

1- لیست مهد کودک های محله فتح _ صنعتی تهران مورد تایید کدام ارگان می باشد ؟
لیست و آدرس مهد کودک هایی که در این مقاله ارائه شده مورد تایید سازمان بهزیستی می باشد .

2- در انتخاب مهد کودک محله فتح _ صنعتی تهران به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
علاوه بر آدرس مهد کودک عواملی همچون امکانات ، سرویس های رفت و آمد ، روحیه مربیان در این انتخاب موثر هستند که در این مقاله به بررسی این عوامل پرداخته شده است .

3- به چه دلیل باید از مهد کودک استفاده شود ؟
استفاده از مهد کودک برای آموزش فعالیت ها و روحیه جمعی کودک مفید می باشد که به صورت کامل در این مقاله این موارد تشریح شده است .

منبع : کامل ترین لیست مهد کودک های محله فتح صنعتی تهران + آدرس و شماره تلفن
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/r4VL
نظرتان را بنویسید