بهترین صندلی هواپیما

بهترین صندلی هواپیما
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تریپ
بیشترین فضا صندلی برای پا
* فضای بیشتر پا در واقع در بیشتر کابین های هواپیما به ردیف های هستند که نزدیک خروج اضطراری قرار دارند.ولی در هواپیما کوچک تر همانند بوئینگ 737 صندلی با فضای بیشتر در خروجی های کنار بال ها یا به نوعی تقریبا وسط هواپیما قرار گرفته اند.

* گزینه دیگر انتخاب بهترین صندلی هواپیما به صندلی های کنار دیواره های جدا کننده بخش های مختلف هواپیما در جلوی هر کابین است. این انتخاب این مزیت را دارد که کسی به صندلی شما تکیه (عدم وجود صندلی جلویی) نمی دهد. اما باید بدانید که در بیشتر هواپیما ها این صندلی با فضای کمتری برای پا وجود دارد. یکی از معایب دیگر این صندلی احتمال وجود شخصی که بچه دار است در کنار شما بیشتر است. این احتمال بخاطر محل عوض کردن نوزادان که مجهز به تخت کودک هستند است ولی این امکان بیشتر در هواپیماهای بزرگ است.

نکته : در برخی هواپیما همانند ایرباس A320 یا بوئینگ 737 که هواپیما دارای کلاس پروازی فرست کلاس و کلاس تجاری هستند، از جدا کننده کابین های مختلف استفاده نمیشود. بنابراین ردیف جلویی کلاس اکونومی درست پشت صندلی‌های بزرگ‌ تر کلاس‌ های بالاتر قرار دارد. که فضای بیشتری برای پا دارند ولی به دلیل وجود میز در جای دست خود ، عرض باریک تری دارند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YlyY
نظرتان را بنویسید