حذفیات کنکور 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ماراتن کنکور سراسری یکی از بزرگترین آزمون های علمی کشور است که به منظور سنجش و غربال داوطلبان جهت ورود به رشته و دانشگاه های با آزمون برگزار می شود . سازمان سنجش هر ساله به منظور کاهش استرس داوطلبان فهرست حذفیات کنکور سراسری را در اطلاعیه ای منتشر می کند تا داوطلبان با آمادگی بیشتری در جلسه کنکور شرکت کنند.




در ثبت نام کنکور سراسری امسال، همه داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید بدون توجه به نظام آموزشی در کنکور نظام جدید شرکت خواهند کر . سنجش داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته و متقاضیان تا زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 فرصت خواهند داشت با مطالعه منابع مفید و معتبر ( منابع کنکور تجربی، منابع کنکور انسانی، منابع کنکور ریاضی ) خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نماین . 

به منظور رفاه حال داوطلبان، سازمان سنجش هر ساله در اطلاعیه ای فهرست حذفیات کنکور سراسری که شامل حذف برخی از صفحات، پاراگراف ها و یا پاورقی کتاب های درسی از کنکور سراسری می شود را منتشر می کند. بنابراین داوطلبان با اطلاع از حذفیات بخش های هر یک از کتاب درسی خود می توانند با برنامه ریزی دقیق خود را برای شرکت در کنکور 1400 آماده نمایند.

با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری 1400 هم اکنون به دنبال یافتن حذفیات کنکور سراسری 1400 هستند. کارشناسان مشاوره تحصیلی هیوا اقدام به نگارش این مقاله نموده و به محض انتشار لیست حذفیات منابع کنکور 1400 لینک دانلود آن را در این مقاله قرار می دهیم.



فهرست حذفیات منابع کنکور 1400
داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند قبل از هر چیزی می بایست از فهرست منابع نظام جدید مطلع شوند. سازمان سنجش هر ساله در اطلاعیه ای اقدام به انتشار فهرست حذفیات کنکور سراسری می نماید و در آن اعلام می کند از کدام بخش از کتاب هیچ سوالی طراحی نمی شود.

بنابراین داوطلبان با اطلاع از حذفیات بخش های هر یک از کتاب درسی خود می توانند با برنامه ریزی دقیق خود را برای شرکت در کنکور 1400 آماده نمایند. توجه داشته باشید لیست حذفیات سال 1400 اعلام نشده است. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و اینستاگرام کنکور سراسری باشید تا به محض مشخص شدن حذفیات کنکور 1400 که شامل برخی از صفحات ، پاراگراف ها و یا پاورقی کتاب های درسی از کنکور سراسری می شود، مطلع گردید.

به محض انتشار فهرست حذفیات منابع کنکور 1400، مقاله به روز رسانی و لینک دسترسی به این فهرست در این بخش از مقاله قرار می گیرد.

برای مشاهده فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری 99 کلیک کنید

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور 1400





مشاوره حذفیات منابع کنکور سراسری 1400
همان طور که می دانیم کنکور سراسری به منظور ورود متقاضیان به رشته و دانشگاه های با آزمون است ، به همین جهت تنها افرادی می توانند در این رقابت سربلند خارج شوند که با مطالعه منابع مفید و برنامه ریزی صحیح خود را برای شرکت در این ماراتن آماده کرده باشند.

متقاضیان برای آمادگی بیش تر و کسب حد نصاب قبولی در اعلام نتایج اولیه کنکور، باید به همه فاکتورهای لازم برای قبولی دقت کنند و علاوه بر منابع اعلام شده توسط سازمان سنجش به منابع کمک درسی که مورد استفاده پذیرفته شدگان برتر کنکور سال های گذشته است نیز مراجعه و مطالعه کنند تا با انواع تست و سوال آشنا شوند. 

بیشتر بخوانید: منابع کنکور سراسری









کارشناسان مرکز مشاوره هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص کنکور سراسری 1400 می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و از خدمات رایگان مشاوره تحصیلی استفاده نموده و سوالات خود در این زمینه را از کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره جویا شوید.

در ادامه بخوانید: تحلیل کنکور سراسری 1400









سوالات متداول


1- آیا حذفیات کنکور سراسری در دفترچه ثبت نام نوشته می شود؟
خیر، در اطلاعیه ای در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که در این مقاله به جزئیات آن پرداخته ایم.




2- حذفیات کنکور سراسری شامل چه بخش هایی است؟
 شامل حذف برخی از صفحات، پاراگراف ها و یا پاورقی کتاب های درسی از کنکور سراسری می شود که در این مقاله به آن پرداخته شده است.




3- حذفیات کنکور سراسری از طریق چه سایتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟
از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور دسترسی راحت داوطلبان لینک دریافت حذفیات کنکور سراسری را در این مقاله در اختیار شما قرار داده اند.

منبع : حذفیات کنکور 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6Pj7
نظرتان را بنویسید