دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی 99

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان کنکور تجربی 99 پس از برگزاری آزمون در انتظار انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری تجربی هستند. سازمان سنجش به فاصله کوتاهی از برگزاری آزمون دفترچه سوالات را برای تمامی گروه های آزمایشی در سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند.




کنکور تجربی 99 در بازه زمانی سی و یکم مرداد ماه برگزار گردید. کلیه داوطلبانی که زمان برگزاری کنکور سراسری 99 در جلسه آزمون این گروه آزمایشی حضور داشتند، می بایست پس از دریافت دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی، به سوالات مندرج در این دفترچه ها پاسخ دهند.

سازمان سنجش پس از برگزاری کنکور سراسری تجربی 9 دفترچه سوالات و پاسخنامه را در سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند. پس از انتشار دفترچه سوالات و کلید اولیه آن، این امکان برای داوطلبان فراهم می گردد تا با استفاده از نرم افزارهای محاسبه درصد، تخمین رتبه و انتخاب رشته مجازی موجود، قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 از شانس قبولی خود مطلع گردند.

در ادامه این مقاله، به منظور دسترسی راحت داوطلبان به دفترچه سوالات کنکور تجربی 99، به نگارش این مقاله پرداخته و لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی 99 را برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید در این مقاله قرار دادیم.



لینک دانلود سوالات و پاسخ نامه کنکور سراسری تجربی 99
بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 هر گروه آزمایشی امتحانی شامل یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی می باشد. دفترچه سوالات عمومی کنکور تجربی شامل دروس ادبيات فارسی با ضریب 4، زبان عربی با ضریب 2، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب 3 و زبان خارجی با ضریب 2، دفترچه دوم شامل سوالات زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی می باشد که ضریب آن در زیرگروه های مختلف متفاوت است.

داوطلبان در صورت کسب آمادگی لازم جهت پاسخگویی به سوالات کنکور تجربی به راحتی می توانند به سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی 99 پاسخ دهند. تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی به هر درس در صفحه اول دفترچه سوالات درج شده است. در ادامه لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی 99 را برای داوطلبان کنکور زبان نظام قدیم و جدید داخل و خارج از کشور قرار داده شده است.





دفترچه سوالات کنکور سراسری تجربی 99 منتشر شد .



دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری تجربی 99 ویژه داوطلبان نظام قدیم
دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی ​99
دانلود سوالات اختصاصی کنکور تجربی 99
دانلود دفترچه فرهنگ و معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی






دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری تجربی 99 ویژه داوطلبان نظام جدید
دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی ​99
دانلود سوالات اختصاصی کنکور تجربی 99
دانلود دفترچه فرهنگ و معارف اقليت‌های دينی و زبان‌های خارجی غيرانگليسی






دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری تجربی 99 داوطلبان خارج از کشور ویژه داوطلبان نظام قدیم
دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی ​99
دانلود سوالات اختصاصی کنکور تجربی 99
دانلود دفترچه فرهنگ و معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی






دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری تجربی 99 داوطلبان خارج از کشور ویژه داوطلبان نظام جدید
دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی ​99
دانلود سوالات اختصاصی کنکور تجربی 99
دانلود دفترچه فرهنگ و معارف اقليت ‌های دينی و زبان‌ های خارجی غيرانگليسی


 برای دریافت پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی 99، مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی 99





نحوه اعتراض به پاسخنامه کنکور سراسری تجربی 99
هرساله بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری با داوطلبانی رو به رو هستیم که نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند و هر کدام دلایل خودشان را اعم از ( اشتباه در محاسبه درصد هر درس با توجه به پاسخبرگ، اشتباه در قرارگیری تصویر پاسخبرگ، اشتباه در اطلاعات سهمیه کنکور و... ) برای این اعتراض دارند. سازمان سنجش به منظور آرامش خاطر برای این دسته از داوطلبان، امکان ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری را در سایت خود فراهم کرده است. داوطلبان می توانند بعد از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از منوی سمت چپ بخش سیستم پاسخگویی، اعتراض خود را ثبت نمایند. 

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور سراسری









مشاوره کنکور سراسری 99
داوطلبان سایر گروه های آزمایشی امتحانی نیز می توانند با مراجعه به مقاله دفترچه سوالات کنکور سراسری 99، سوالات مربوط به رشته و نظام آموزشی امتحانی خود را دریافت نمایند. بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 99 این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا پس از محاسبه درصد دروس امتحانی، با استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه، رتبه و شانس قبولی خود را تخمین زده و قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری به بررسی شانس قبولی خود بپردازند.

از این رو کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با طراحی نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا امکان تخمین رتبه را برای داوطلبان رشته های پرطرفدار فراهم کرده اند. همچنین نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری نیز ابزار کمکی دیگری است که بر اساس آمار واقعی داوطلبان سال گذشته طراحی شده و راهنمای مناسبی برای انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به منظور جلوگیری از اشتباهات رایج در انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. 

در ادامه بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه







 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا، پاسخگوی سوالات شما در خصوص جزئیات کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 و مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد هستند. پل ارتباطی شما با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی، سیستم مشاوره تلفنی هیوا می باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تمام اخبار مربوط به کنکور سراسری عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.




سوالات متداول


1- دفترچه سوالات کنکور تجربی چه زمانی منتشر می شود؟
این دفترچه سوالات، به فاصله چند ساعت از آزمون منتشر می شود که در این مقاله لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی ارائه شده است.




2- دفترچه سوالات و پاسخنامه کلیدی تجربی به چه صورت منتشر می شود؟
این دفترچه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود که در این مقاله لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کلیدی تجربی قرار داده شده است.




3- کلید سوالات کنکور سراسری تجربی چه زمانی منتشر می شود؟
چند روز بعد از برگزاری کنکور سراسری، کلید اولیه سوالات در سایت سازمان سنجش منتشر می شود که به منظور دسترسی راحت داوطلبان لینک دریافت پاسخنامه کنکور تجربی در این مقاله قرار داده شده است.

منبع : دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JMNg
نظرتان را بنویسید