کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱، داوطلبان نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دارند. کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی 1401 در موعد مقرر در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود.

 

 

آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در سال ۱۴۰۱ نیز برگزار شده و داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی داشته و در زمان مقرر باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

از آنجا که داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه دارند، در این مقاله زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ به طور کامل توضیح داده شده است.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۱

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر سال از طریق برگزاری آزمون دستیاری پزشکی تخصصی اقدام به جذب نیروی دستیار پزشک می نماید. در سال ۱۴۰۱ نیز این آزمون برگزار شده و جزئیات مربوط به آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود. همچنین اطلاعات مربوط به زمان بندی مراحل مختلف آزمون در اطلاعیه های این سایت منتشر می شود.

 

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون های مختلف مانند آزمون دستیاری دندانپزشکی، چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون منتشر شده و داوطلبان می توانند نسبت به دریافت اینترنتی کارت اقدام کنند. آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و متقاضیان شرکت در این آزمون چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال گذشته در تاریخ پنجم لغایت هفتم تیرماه بوده است. انتظار می رود زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ نیز در همین تاریخ بوده و داوطلبان در این تاریخ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند. ممکن است زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401و زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده که در این صورت تاریخ جدید در این مقاله قرار داده می شود.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

به محض انتشار اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی مبنی بر زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401، این مقاله به روز رسانی شده و در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام آزمون های هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۱

همانطور که پیش از این توضیح داده شد، برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ مانند آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می باشد. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تخصصی پزشکی به صورت اینترنتی داوطلبان باید در زمان مقرر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به دریافت کارت در سایت sanjeshp.ir اقدام کنند.

 

ابتدا داوطلبان سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند. در این صفحه از منوی سمت راست، بر روی گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی کلیک نمایند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

 

سپس از منوی باز شده بر روی گزینه دستیاری تخصصی پزشکی کلیک نمایند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

 

در این مرحله داوطلبان باید بر روی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک نمایند.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

 

در این صفحه داوطلبان بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک نموده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در صفحه بعد، کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 را دریافت نمایند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 1401

 

در صورت وجود هرگونه تغییر در سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی را دارند، با مطالعه مقاله زیر می توانند از شرایط این آزمون مطلع شوند.

 

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

 

 

 

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱

آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی در سال ۱۴۰۱ زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور برگزار شده و جزئیات مربوط به آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود. همچنین اطلاعات مربوط به زمان بندی مراحل مختلف آزمون در اطلاعیه های این سایت منتشر می شود.

 

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون های مختلف مانند کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی، چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون منتشر شده و داوطلبان می توانند نسبت به دریافت اینترنتی کارت اقدام کنند. آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و متقاضیان شرکت در این آزمون چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی دوره گذشته در دی ماه بوده است. پیش بینی می شود زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 نیز در همین بازه زمانی بوده و داوطلبان در این تاریخ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. ممکن است زمان برگزاری آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 و زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده که در این صورت تاریخ جدید در این مقاله قرار داده می شود.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

به محض انتشار اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی مبنی بر زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401، این مقاله به روز رسانی شده و در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام آزمون های هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: شرایط آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی

 

 

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱

 

همانطور که پیش از این توضیح داده شد، برای شرکت در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ مانند آزمون دکتری وزارت بهداشت نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می باشد. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فوق تخصصی پزشکی 1401 به صورت اینترنتی داوطلبان باید در زمان مقرر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به دریافت کارت در سایت sanjeshp.ir اقدام کنند.

 

ابتدا داوطلبان سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند. در این صفحه از منوی سمت راست، بر روی گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی کلیک نمایند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

 

سپس از منوی باز شده بر روی گزینه دستیاری فوق تخصصی پزشکی کلیک نمایند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی تخصصی

 

در مرحله بعدی داوطلبان باید بر روی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک نموده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در صفحه بعد، کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 را دریافت نمایند.

 

در صورت وجود هرگونه تغییر در سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۱ و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

 

در ادامه بخوانید: آزمون استخدامی وزارت بهداشت



 

سوالات متداول

 

1- ✔️کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در چه تاریخی منتشر می شود؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در تیر ماه منتشر شده که تاریخ دقیق انتشار در این مقاله توضیح داده شده است.



 

2- ✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی چه تاریخی است؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی در دی ماه منتشر شده که تاریخ دقیق انتشار در این مقاله توضیح داده شده است.



 

3- ✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی چگونه است؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده که نحوه دریافت آن در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LjZ4
نظرتان را بنویسید