ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر ساله همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته این دانشگاه ، امکان ویرایش فرم انتخاب رشته ( جابه جایی اولویت ها ، حذف یا اضافه کردن ) را برای همه داوطلبان فراهم می کند . بنابراین آن دسته از متقاضیانی که بنا به هر دلیلی دچار خطا و اشتباه شده اند ، می توانند از طریق سایت azmoon.org تغییرات دلخواه را اعمال نمایند .




پس از برگزاری کنکور 99 ، نتایج این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . با توجه به اینکه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری به صورت مستقل از انتخاب رشته دانشگاه آزاد برگزار می شود ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می توانند در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با گروه آزمایشی که در کنکور آن شرکت نمودند اقدام نمایند .

همچنین دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته امکان ویرایش کد رشته محل های انتخابی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد . آن دسته از داوطلبانی که قصد تغییر ، حذف یا اضافه کردن اولویت های انتخابی خود را دارند می توانند در زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 ، انتخاب های خود را ویرایش نمایند . با توجه به اهمیت این فرآیند برای متقاضیان در ادامه این مقاله زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ارائه شده است .



زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99
سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد چند روز پس از آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 ، امکان جابجایی اولویت در انتخاب ها ، حذف یا اضافه نمودن یک رشته محل را به داوطلبان خواهد داد . با توجه به این که در حال حاضر زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد  99 مشخص نیست توصیه می کینم برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته کنکور آزاد 99 عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا شوید .




به محض مشخص شدن زمان  ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد










نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99
داوطلبان به منظور تغییر اولویت ، حذف و یا اضافه نمودن کد رشته محلی به فرم انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 می بایست در موعد مقرر به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کنند .

بعد از ورود به سایت مذکور مطابق پیکان زیر بر روی گزینه انتخاب رشته آزمون سراسری 99 کلیک کنند .






سپس صفحه ای باز می شود که با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانید به مرحله بعد وارد شوید . 

بیشتر بخوانید: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد







داوطلبان متقاضی ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در این بخش می بایست از طریق منوی سمت راست گزینه ویرایش انتخاب رشته را انتخاب کنند .








در این صفحه فرم انتخاب رشته قبلی داوطلب باز می شود که داوطلب می تواند با زدن گزینه  رشته های انتخابی خود را حذف کند و همچنین با انتخاب نام رشته و نام استان و واحد دانشگاهی مورد نظر کد رشته محل جدید را اضافه کند . 








در نهایت گزینه " ثبت نهایی " را انتخاب کرده تا ویرایش با موفقیت ثبت گردد .



بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد



مشاوره ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99
با توجه به این که احتمالا در زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد نیز محدودیت هایی برای داوطلبان در نظر گرفته می شود توصیه می کنیم حتما دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه کرده و رشته محل های خود را با دقت و به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته درج نمایید . 
در صورتی که پس از اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ، نتیجه مورد نظر را کسب نکرده یا موفق به قبولی در هیچ یک از انتخاب های خود نشدید می توانید شانس خود را در مراحل بعدی شامل تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد امتحان کنید همچنین می توانید در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ، پیام نور و علمی و کاربردی شرکت کنید .


اگر در زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 با مشکلی مواجه شده و نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید . کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا شما را در کلیه مراحل کنکور سراسری یاری خواهند نمود .



در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد










سوالات متداول


1- در زمان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد امکان ویرایش چه اطلاعاتی را داریم ؟
در این زمان امکان حذف ، جابه جایی و اضافه نمودن کد رشته محل امکان پذیر است که در این مقاله به نحوه تغییر اولویت انتخاب رشته دانشگاه آزاد پرداخته شده است .




2- ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه صورتی انجام می شود ؟
به صورت اینترنتی انجام می شود که در این مقاله با راهنمای تصویری به توضیح آن پرداخته ایم .




3- برای ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که با مطالعه مقاله می توانید نحوه ورود به ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد را به صورت تصویری مشاهده نمایید  .

منبع : ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wLQm
نظرتان را بنویسید