راهنمای ثبت نام آزمون جانمایی سمپاد تهران

ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اولیا دانش موزان پایه نهم مدارس سمپاد یا تیزهوشان می بایست به منظور ثبت نام فرزندشان در آزمون جانمایی مدارس سمپاد ، بعد از مطالعه فایل راهنما و تکمیل فرم ، با در دست داشتن مدارک لازم ، تا تاریخ 10 تیر ماه 99 به اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه نمایند .




بخشنامه آزمون جا نمایی مدارس سمپاد ، به معنای انتخاب دبیرستان متوسطه دوره دوم بوده و تنها ملاک جا به جایی و نقل و انتقال دانش آموزان پایه نهم به دهم صرفا به نتایج آزمون جا نمایی بستگی دارد . زمان برگزاری آزمون جانمایی در ابتدا در تاریخ 4 اردیبهشت 99 تعیین گردید بود اما با توجه به شرایط فرگیری بیماری کرونا در کشور و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ، تاریخ این آزمون به 20 تیر ماه 99 موکول گردید .





نکات مهم در برگزاری آزمون جانمایی مدارس سمپاد شهر تهران
اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان شهر تهران ، با مراجعه اولیا و تماس تلفنی ایشان در جریان سوالات و شبهات اولیا محترم قرار گرفت . لذا پس از جمع بندی موارد مطرح شده اولیا محترم ، پاسخ سوالات به شرح زیر اعلام شده است .

 شرکت در این آزمون برای دانش آموزان آزاد بوده و هیچ اجباری در آن نیست .

شرکت دانش آموز و عدم پذیرش ایشان در دبیرستان غیرمتناظر دوره دوم خللی در ادامه تحصیل دانش آموز در دبیرستان متناظری که از قبل برای ایشان در نظر گرفته شده بود ، نمی شود .

هیچ نوع تقاضای انتقال دانش آموز پایه نهم به دهم بعد از برگزاری آمون و اعلام نتایج پذیرفته نمی شود .

اولیایی که تا کنون نسب به ثبت نا اقدام ننموهده اند ، فرم پیوست را تکمیل و همراه با پدر دانش آموز و کپی شناسنامه دانش آموز تا تاریخ 10 تیر 99 به اداره استعدادهای درخشان شهر تهران به آدرس زیر تحویل نمایند .

میدان فلسطین -خیابان طالقانی - نبش خیابان سرپرست شمالی - اداره کل آموزش و پرورش شهر تهراندهای درخشان شهر تهران

محتوی و منابع آزمون جانمایی مدارس سمپاد شهر تهران در جدول زیر آمده است .

ردیف منابع آزمون تعداد سوال
1 آموزش قرآن و پیام های آسمانی 10
2 فارسی 15
3 عربی 8
4 مطالعات اجتماعی ( جغرافیا ، تاریخ ، مدنی ) 10
5 زبان انگلیسی 7
6 علوم تجربی 25
7 ریاضی 25
جمع کل 100


منبع : راهنمای ثبت نام آزمون جانمایی سمپاد تهران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ApM3
نظرتان را بنویسید