بی توجهی مرد بعد از زایمان

بی توجهی مرد بعد از زایمان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
بی توجهی مرد بعد از زایمان یکی از موضوعات بسیار مهم است که از سال های گذشته تا به امروز ادامه یافته است. علت بی توجهی مرد بعد از زایمان مختلف است و ریشه در بسیاری از مسائل دارد. برخی از مردان به دلیل کاهش روابط جنسی ناراحت هستند و برخی از ظاهر و بدن زن پس از زایمان ایراد می گیرند و برخی دیگر دچار یک سری فشارهای روحی و روانی می شوند.

بانوان پس از زایمان نیاز به توجه بیشتری دارند بنابراین بی توجهی مرد بعد از زایمان سبب بروز افسردگی شده و دردسر زیادی برای افراد ایجاد می کند و بهتر است که مورد بررسی قرار بگیرد.



بی توجهی مرد بعد از زایمان زن
بی توجهی مرد بعد از زایمان موضوعی است که از سه زاویه قابل بررسی است:

1دیده می شود که آقایان پس از به دنیا آمدن فرزند خود وارد دنیای استرس و مسئولیت پذیری می شوند و این موضوع باعث می شود که نه زیاد با همسر خود صحبت کنند و نه ارتباط خوبی با نوزاد داشته باشند. این تصور در ذهن مرد گسترده تر شده و مشکلساز می شود.

2موضوع دیگر معمولاً وابسته به کاهش کیفیت رابطه جنسی است که برای آقایان غیر قابل درک بوده و این موضوع با بی توجهی همراه می شود یعنی مرد خلا جنسی و عاطفی زیادی استفاده می کند.

3از نگاه سوم، رفتارهای نادرست زن سبب بروز بی توجهی شده و مشکلات زیادی ایجاد می کند.

بی توجهی مرد بعد از زایمان سبک های مختلفی دارد. گاه مرد از صحبت کردن با همسر خود سر باز می زند. گاه دیده می شود که مرد اتاق و محل خواب خود را جدا می کند. بد اخلاقی و پرخاشگری و ایرادگیری های پی در پی از دیگر نشانه های بی توجهی مرد پس از زایمان است.

کلافگی و یا نبود تمرکز نیز برخی از نشانه های بی توجهی مرد پس از زایمان است به طوری که مرد در این راستا دچار مشکلات زیادی می شود و نمی تواند ارتباط خوبی با همسر خود داشته باشد.

بررسی ها نشان می دهد که آقایان نیز پس از زایمان همسر خود دچار افسردگی می شوند و افسردگی در مردان روی ذهن آنها تاثیرات بدی می گذارد به طوری که سردی جنسی نیز ایجاد شده و حمایت عاطفی به صفر می رسد.

کاهش نوازش های جنسی اصلی ترین دلیل بی توجهی مرد پس از زایمان محسوب می شود به طوری که زن و مرد برای ارتباط دوباره کمی دچار مشکل می شوند و باید دقت لازم در این زمینه را داشته باشند.

حتما بخوانید: رابطه جنسی بعد از زایمان




علت بی توجهی مرد پس از زایمان
بی توجهی مرد بعد از زایمان یک سری دلایل آشکار و یک سری دلایل پنهان دارد که دانستن هر یک می توان به رفع مشکل کمک نماید:

یکی از شایع ترین علت بی توجهی مرد پس از زایمان، این است که زن دچار افسردگی پس از زایمان می شود به طوری که به ظاهر خود اهمیت نمی دهد، کارهای روزمره او عقب می ماند و حوصله ای برای همسر خود ندارد.

بارها دیده شده که زن پس از پشت سر گذاشتن زایمان سخت، با درد و ترس زیادی همراه است و از هم آغوشی با مرد فاصله می گیرد و این مشکل به قدری گسترده می شود که روابط جنسی به حداقل رسیده و یا متوقف می شود.

موضوع دیگر به روابط صمیمی بین مادر و نوزاد بر می گیرد آمارها نشان می دهد که پس از زایمان معمولاً مادر توجه خود را به سمت کودک جلب می کند و این موضوع باعث می شود که روابط همیشگی با همسر خود نداشته باشد.

مسئولیت های جدید و نبود انرژی کافی از دیگر مواردی است که منجر به بی توجهی مرد پس از زایمان می شود به طوری که مرد خود را اضافی می بیند.

تغییر شکل بدن زن پس از زایمان برای بسیاری از آقایان غیر قابل قبول است که البته چنین رفتاری به دور از انصاف است.



گریه های پی در پی کودک برای بسیاری از آقایان غیر قابل قبول است،، آقایان به کودک آوری از خود علاقه زیادی دارند اما معمولاً از حوصله کافی برخوردار نیستند و وقتی کودک بی تابی می کند، مرد، همسر خود را مقصر دانسته و این موضوع باعث می شود که بر روی ذهنیت او تاثیر زیادی بگذارد دقت داشته باشید که بی توجهی مرد پس از زایمان بر اساس موقعیت زندگی، شرایط مالی و ... نیز سنجیده می شود گاه هزینه های زیاد پس از تولد فرزند نیز منجر به بی توجهی مرد پس از زایمان می شود و دردسرساز است.

حتما بخوانید: درمان افسردگی پس از زایمان


راه های رفع بی توجهی مرد بعد از زایمان
برای حل مشکل بی توجهی مرد پس از زایمان یک سری روش های مهم وجود دارد که چندان سخت نیست:

با همسر خود صحبت کنید:

از مشکلات و نگرانی های خود با همسر خود بگویید و سعی کنید همه مسائل را با او در میان بگذارید. او باید از حالات درونی شما اطلاعات کامل داشته باشد گاه عدم آگاهی سبب بروز یک سری مشکلات در زن و مرد شده و دردسر زیادی ایجاد می کند. بهتر است با همسر خود روراست باشید.

برنامه ریزی داشته باشید:

اینکه به بهانه نوزاد، از همه کارهای منزل سر باز بزنید اشتباه است. باید برنامه ای بریزید که هم به اندازه کافی استراحت کنید و هم به کارهای منزل برسید و هم سعی کنید با همسر خود وقت بیشتری بگذرانید.

به روابط جنسی و عاطفی با همسرتان اهمیت بیشتری دهید:

روابط جنسی برای آقایان از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین نباید اجازه دهید پس از زایمان برنامه ریزی جنسی تان بهم بخورد. می توانید روش های مختلف معاشقه را امتحان کنید.

به ظاهر خود بیشتر اهمیت دهید:

بانوان پس از زایمان خودشان را ول می کنند و فقط و فقط به فرزند خود اهمیت می دهند این تصور به کل اشتباه است. ظاهر آراسته برای زن بسیار پر اهمیت است و باید مدنظر قرار بگیرد.

رژیم غذایی درست:

اگر دچار اضافه وزن شدید می توانید با رعایت اصول تغذیه به وزن قبلی خود برگردید.

اعتماد به نفس خود را از دست ندهید:

وجود ترک های پوستی و جای بخیه پس از زایمان امر کاملاً طبیعی است پس خودتان را از همسرتان قائم نکنید و اعتماد به نفس داشته باشید.

ورزش کنید:

ورزش ذهن و روح شما را سالم تر نگه می دارد. بی توجهی مرد پس از زایمان معمولاً برگرفته یک سری از عادت های نادرست است که باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. راه حل بی توجهی مرد بعد از زایمان بر اساس نوع زندگی افراد مشخص می شود.

در ادامه بخوانید: خیانت مردان در دوران بارداری
کلام آخر

بی توجهی مرد بعد از زایمان مدل های مختلفی دارد. گاه مرد از صحبت کردن با همسر خود سر باز می زند. گاه دیده می شود که مرد اتاق و محل خواب خود را جدا می کند. بد اخلاقی و پرخاشگری و ایرادگیری های پی در پی از دیگر نشانه های بی توجهی مرد پس از زایمان است. در صورت ادامه دار بودن این مسئله می توانید به مشاوره و رواندرمانگر مخصوص مراجعه کنید.




سوالات متداول


1- بی توجهی مرد بعد از زایمان زن چیست؟
​ بی توجهی مرد بعد از زایمان موضوعی است که از سه زاویه قابل بررسی است که در متن مقاله به طور کامل شرح داده شده است.




2- علت بی توجهی مرد پس از زایمان چیست؟
​ بی توجهی مرد بعد از زایمان یک سری دلایل آشکار و یک سری دلایل پنهان دارد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.




3- راه های رفع بی توجهی مرد بعد از زایمان چیست؟
برای حل مشکل بی توجهی مرد پس از زایمان یک سری روش های مهم وجود دارد که در متن مقاله توضیح آن وجود دارد.

منبع : بی توجهی مرد بعد از زایمان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KJyR
نظرتان را بنویسید