سایت tipaxco.com تیپاکس چیست

سایت tipaxco.com تیپاکس چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
تیپاکس یک شرکت خصوصی است که در زمینه ارسال مرسولات پستی خدمات ارائه می نماید. برای استفاده از خدمات این شرکت مشتریان می توانند وارد سایت tipaxco.com شوند. افراد از طریق تیپاکس می توانند از سه روش تلفنی، آنلاین و مراجعه به نمایندگی های تیپاکس بسته و پاکت ارسال نمایند.





شرکت خصوصی تیپاکس همانند شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمل و نقل مرسولات پستی فعالیت دارد. زمان ارسال بسته پستی در تیپاکس مشتریان می توانند با توجه به فاصله مبدا تا مقصد نوع  خدماتی که برای ثبت ارسال بسته است را انتخاب نمایند.

با استفاده از خدماتی که در تی پاکس ارائه شده است مشتریان زمان رسیدن مرسوله به مقصد را تخمین بزنند. شرکت تیپاکس از جمله خدمات دیگری که ارائه نموده است پیگیری مرسولات تیپاکس به صورت آنلاین است. مشتریان می توانند برای استفاده از خدمات شرکت تیپاکس وارد سایت tipaxco.com شوند و در این سایت از تمامی خدمات این شرکت که شامل ارسال بسته و پاکت، پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری، پیگیری بسته با استفاده از بارکد، رهگیری با شماره قرار داد و غیره بهره مند شوند. در ادامه مقاله در رابطه با تی پاکس و نحوه استفاده از خدمات تیپاکس آورده شده است.




تیپاکس چیست؟
تیپاکس نام تجاری شرکت خصوصی قدیمی است که در زمینه ارسال مرسولات پستی خدمات نوینی را در سراسر کشور ارائه نموده است. شرکت تیپاکس توانسته است با تلاش بسیار و برقراری نمایندگی های فعال در استان های مختلف ارسال بسته پستی از مکانی به مکان دیگر را با ارائه خدمات متنوع و با ضمانت اینکه تمامی مرسولات که به صورت پیشتاز از تیپاکس ارسال شوند به این مرسولات بیمه ارائه می شود تا در صورت آنکه هنگام تحویل بسته هرگونه حوادثی پیش آید شخص فرستنده و گیرنده ضرر مالی نبینند که در این حالت مشتریان بسیاری را مشتاق برای استفاده از خدمات خود نماید.

حتما بخوانید: رهگیری تیپاکس


نحوه ورود به سایت تیپاکس tipaxco.com
مشتریان شرکت تیپاکس می توانند به راحتی برای ورود به سایت tipaxco.com اقدام نمایند. در این سایت شرکت تیپاکس سعی نموده است بسیاری از خدمات این شرکت را به صورت اینترنتی ارائه نماید.



مشتریان تیپاکس همانند تصویر زیر در مرورگر اینترنتی با جستجو صحیح نشانی tipaxco.com جهت ورود به سامانه تیپاکس اقدام نمایند.







افراد با ورود به سایت tipaxco.com به راحتی می توانند با انتخاب خدمت مورد نظر از تمامی بخش های این سایت به صورت آنلاین بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: پیگیری مرسوله پستی


نحوه ارسال بسته و پاکت در سایت تیپاکس
تیپاکس به‌عنوان اولین شرکت پست خصوصی در کشور سعی بسیاری دارد تا با ارائه خدمات فراوان پاسخگوی نیاز مشتریان برای ارسال مرسولات پستی باشد. شرکت تیپاکس برا ارائه سرویس درب به درب توانسته است برای مشتریان راهی آسان و خیالی آسوده برای ارسال بسته پستی درون شهری و یا ارسال بسته به تمام نقاط کشور را فراهم سازد. مشتریان می توانند به صورت مراجعه به نمایندگی های تی پاکس در سراسر کشور، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را برای ارسال بسته ثبت نمایند. در ادامه مراحل ارسال بسته و پاکت از طریق تیپاکس آورده شده است.

مشتریان با ورود به سایت tipaxco.com به راحتی می توانند در بالای صفحه سمت چپ با انتخاب ارسال بسته از خدمات ارسال بسته و پاکت تیپاکس استفاده نمایند.







پس از ثبت سفارش مشتریان از تیپاکس بسته توسط تیپاکس یار دریافت می شود و مراحل مختلفی را طی می کند تا به دست گیرنده برسد.

بیشتر بخوانید: کد رهگیری و بار کد تیپاکس


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تیپاکس به کانال تلگرامی مشاوره حقوقی دینا مراجعه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ارسال بسته از تیپاکس را پاسخ دهند.



سوالات متداول


1- ارسال مرسوله به صورت آنلاین از طریق تیپاکس امکان پذیر است؟
بله، از سایت تیپاکس برای ارسال آنلاین مرسوله می توان اقدام کرد که در متن مقاله کامل توضیح داده شده است.


2- شرکت تیپاکس در چه زمینه ای فعالیت دارد؟
شرکت تیپاکس در زمینه ارسال بسته های پستی به صورت خصوصی فعالیت می کند که در متن مقاله آورده شده است.


3- از خدمات تیپاکس چطور می توان استفاده کرد؟
برای استفاده از خدمات می توانید وارد سایت tipaxco.com شوید که در متن مقاله نحوه ورود به سایت بیان شده است.

منبع : سایت tipaxco.com تیپاکس چیست
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4Nln
نظرتان را بنویسید