دانلود برنامه تامین اجتماعی دیجیتال

دانلود برنامه تامین اجتماعی دیجیتال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
سازمان تامین اجتماعی برای راحتی بیمه گزاران خود نرم افزار تامین اجتماعی دیجیتال را برای موبایل طراحی و ارائه نموده است که کاربران بیمه تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری در هر لحظه و هر مکان بتوانند از خدمات این سازمان استفاده نمایند.

برای مشاوره دانلود برنامه تامین اجتماعی دیجیتال

سازمان تامین اجتماعی با در نظر گرفتن استعلام قابل توجهی از افراد در کشور که تحت پوشش بیمه ای خود دارد برای دسترسی هر چه راحت تر بیمه شدگان و کارفرمایان اقدام به طراحی و ارائه نرم افزار تامین اجتماعی دیجیتال به بیمه شدگان این سازمان برای ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین نموده است .

سازمان تامین اجتماعی پیش از این از طریق سامانه تامین اجتماعی امکان دسترسی به سوابق بیمه ای تامین اجتماعی، فیش بیمه کارفرمایان، فیش حقوقی مستمری بگیران و بسیاری از خدمات دیگر را به صورت آنلاین و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه به بیمه شدگان خود ارائه نموده ، برنامه تامین اجتماعی دیجیتال نیز به تازگی برای دسترسی به این امکانات از طریق تلفن همراه توسط سازمان تامین اجتماعی طراحی و در دسترس عموم قرار گرفته است .

دانلود و نصب این اپلیکیشن می تواند در هر لحظه امکان دسترسی به اطلاعات و خدمات بیمه ای تامین اجتماعی مورد نیاز را برای کاربران این سازمان فراهم آورد. در ادامه مطلب به توضیحات کاملی در خصوص دانلود و نصب برنامه تامین اجتماعی دیجیتال و همچنین امکانات این اپلیکیشن کاربردی پرداخته شده است .






دانلود برنامه تامین اجتماعی دیجیتال
افراد به منظور دانلود مستقیم برنامه تامین اجتماعی دیجیتال برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی دیجیتال برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه تامین اجتماعی دیجیتال برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.



برنامه تامین اجتماعی دیجیتال

نویسنده: سایت حقوقی دینا
حجم: 59.7مگابایت
منبع: tamin.ir
دانلود فایل



بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای دسترسی راحت به برنامه تامین اجتماعی دیجیتال نیز می توانند از سایت tamin.ir جهت دانلود این نرم افزار اقدام نمایند.



بیشتر بخوانید: سامانه بیمه تامین اجتماعی tamin.ir







نحوه نصب نرم افزار تامین اجتماعی دیجیتال
کاربران نرم افزار تامین اجتماعی دیجیتال پس از دانلود و نصب این نرم افزار بر روی موبایل می توانند با ورود به این برنامه از خدمات غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه استفاده از این اپلیکیشن آورده شده است .

پس از نصب نرم افزار تامین اجتماعی دیجیتال، صفحه ذیل برای کاربران به نمایش در می آید.







تمامی کاربران بیمه تامین اجتماعی اعم از کارفرمایان، مستمری بگیران و بیمه شدگان در این صفحه می توانند خدمت مورد نظر خود را انتخاب نموده و از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره گیرند.



بیشتر بخوانید: سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی nobat.tamin.ir


امکانات اپلیکیشن تامین اجتماعی دیجیتال
کارفرمایان، مستمری بگیران و تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی با استفاده از برنامه تامین اجتماعی دیجیتال به صورت آنلاین می توانند از امکانات این نرم افزار استفاده نمایند در ادامه به برخی از امکانات بخش های این نرم افزار اشاره شده است.

تمامی کاربران بیمه تامین اجتماعی در قسمت خدمات بیمه این اپلیکیشن می توانند از خدماتی نظیر مفاصاحساب، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، نامنویسی افراد تبعی توسط بیمه شده، احتساب سوابق خدمت نظام وظیفه، تکمیل سوابق بیمه کسری از ماه و ... که در این قسمت گنجانده شده اند خدمت مورد نظر را انتخاب نموده و به صورت آنلاین از خدمات تامین اجتماعی استفاده نمایند.







تمامی بیمه شدگان بیمه تامین اجتماعی در قسمت خدمات درمانی این نرم افزار می توانند از خدماتی نظیر نسخه الکترونیک، اخذ کمک هزینه اروتز و پروتز، کمیسیون ها و شوراهای پزشکی را که در این قسمت گنجانده شده اند خدمت مورد نظر را انتخاب نموده و پس از مطالعه به صورت آنلاین از خدمات تامین اجتماعی استفاده نمایند.







تمامی افراد بیمه گزار بیمه تامین اجتماعی در قسمت حمایت های کوتاه مدت این نرم افزار می توانند از خدماتی نظیر ثبت نام در سایت eservices.tamin.ir، غرامت دستمزد بیماری، درخواست هزینه بارداری، درخواست اروتز و پروتز، کمک هزینه ازدواج و... را که در این قسمت گنجانده شده اند خدمت مورد نظر را انتخاب نموده و پس از مطالعه به صورت آنلاین از خدمات کوتاه مدت تامین اجتماعی استفاده نمایند.







بیمه شدگان از این پس می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن تامین اجتماعی دیجیتال به راحتی از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده نمایند.



در ادامه بخوانید: مشاهده سوابق تامین اجتماعی
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دانلود برنامه تامین اجتماعی ​دیجیتال به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات برنامه تامین اجتماعی دیجیتال پاسخ دهند .










سوالات متداول


1- تمامی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند از نرم افزار تامین اجتماعی دیجیتال استفاده نمایند؟
بله تمامی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران می توانند از این اپلیکیش استفاده نمایند که در متن مقاله نیز به آن پرداخته شده است.


2- برای استفاده از خدمات بیمه درمانی از برنامه تامین اجتماعی دیجیتال استفاده نمود؟
بله، از قسمت خدمات درمانی این برنامه می توان از خدمات آن بهره برد که در متن مقاله آورده شده است.


3- برای ثبت نام در سامانه سوابق تامین اجتماعی می توان از برنامه تامین اجتماعی دیجیتال اقدام نمود؟
بله، از قسمت حمایت های کوتاه مدت می توان اقدام نمود که در متن مقاله بیان شده است.

منبع : دانلود برنامه تامین اجتماعی دیجیتال
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8j35
نظرتان را بنویسید