ساخت پودر استخوان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دکتر علی سجودی
استفاده از پودر استخوان در جراحی ایمپلنت
ایمپلنت دندان یکی از جدیدترین روش‌های درمانی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است که برای انجام آن، استخوان فک باید دارای تراکم کافی باشد. یعنی استخوان فک باید شرایط و فضای کافی داشته باشد تا دندانپزشک بتواند میله‌های باریک ایمپلنت را در درون آن قرار دهد. اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که فرد برای انجام ایمپلنت دندان تراکم استخوانی کافی ندارد و یا ارتفاع و قطر استخوان فک برای کاشت ایمپلنت مناسب نیست. در چنین موقعیتی باید با توجه به شرایط فک و سلیقه بیمار از یکی از انواع پودر استخوان استفاده شود تا این کمبود استخوان کافی در فک جبران گردد. آمار مربوط به کاشت ایمپلنت دندان نشان می‌دهند که تقریبا نیمی از افراد برای کاشت ایمپلنت به پیوند پودر استخوان نیاز دارند.

پودر استخوان کاربردهای بسیاری در دندانپزشکی دارد که مهم‌ترین آن در جراحی و کاشت ایمپلنت دندان است. استفاده از پودر استخوان در ایمپلنت دندان موجب بهبود کیفیت و تراکم استخوان فک در ناحیه کاشت ایمپلت شده که پس از پیوند، خون‌رسانی و گردش خون در استخوان بهتر و موثرتر انجام شده و موجب رشد استخوان آن ناحیه می‌شود. علاوه بر این، استفاده از پودر استخوان در کاشت ایمپلنت باعث جوش خوردن بهتر اتصالات استخوان فک، درمان استخوان تحلیل رفته، ترمیم استخوان‌های آسیب دیده و شکسته می‌شود.

بنابراین استفاده از پودر استخوان در جراحی ایمپلنت نه‌تنها ضرر یا عارضه‌ای برای فرد به دنبال نخواهد داشت بلکه موجب بهبود و درمان استخوان تحلیل رفته و آسیب دیده او نیز خواهد شد. علاوه بر این، انواع پودر استخوان برای پیوند استخوان فک و بر طرف ساختن نواقص آن مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند موجب بهبود رشد و افزایش طول استخوان شوند.

کلیه امور مربوط به کاشت ایمپلنت دندان با استفاده از انواع پودر استخوان در کلینیک دندانپزشکی تمام دیجیتال باران به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود. متخصصین این مرکز با استفاده از بهترین پودرهای استخوانی، عمل کاشت ایمپلنت را انجام می‌دهند و استخوان‌های تحلیل رفته فک شما را درمان می‌کنند بنابراین با خیال آسوده می‌توانید جراحی کاشت ایمپلنت یا پیوند پودر استخوان فک خود را به دندانپزشکان حاذق کلینیک باران رشت بسپارید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Ezwm
نظرتان را بنویسید