تعمیر پکیج 2000

تعمیر پکیج 2000
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیر پکیج ۲۰۰۰ (2000 water heater repair)برند 2000 از سال 1386 فعالیت خود را در زمینهٔ محصولات گرمایشی و سرمایشی در ایران آغاز نموده است. این برند در مدل‌های متنوع و با دارابودن راندمان حرارتی 90 % جایگزین مناسبی برای سیستم‌های گرمایشی قدیمی محسوب می‌شود. تهران سرویس آنلاین یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش پکیج 2000 است که به‌صورت گسترده در سراسر شهر تهران فعالیت می‌نماید.

https://www.tehranservic.com/package-repair-2000/

تمامی خدمات تعمیرات پکیج ۲۰۰۰، سرویس و نصب این برند محبوب با گارانتی ۶ ماه به‌صورت شبانه‌روزی توسط ذبده ترین کارشناسان تهران سرویس آنلاین در حال انجام است، کافی است برای ثبت درخواست خود با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین در تماس بوده و یا از طریق فرم درخواست خدمات با ما در ارتباط باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی تعمیر پکیج ۲۰۰۰ بپردازیم، با تهران سرویس همراه شوید.

سرویس کامل پکیج 2000 در تهران

سرویس کامل پکیج 2000 آخرین مرحله است. بله درست شنیدید. تیم متخصص و فنی تاسیسات vip با داشتن دانش بالا و تجربه موفق در این حوزه، بعد از نیاز سنجی دقیق شما آماده ی ارایه مشاوره رایگان خود به شماست. اگر به هر دلیلی مشکل رفع نشد، تکنسین های ما آماده ی ارایه سرویس کامل پکیج بویلر 2000 شما هستند. شما تنها چند کلیک ساده با سرویس کامل پکیج بویلر 2000 با ارزان ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن فاصله دارید. 

 در صورتی که شما قصد انجام تعمیر پکیج 2000 را دارید، برای این که هر دفعه مجبور نباشید که ، جهت سرویس پکیج 2000 هزینه گزافی را پرداخت کنید، می توانید در یک زمان مناسب از سال مثلا ابتدای فصل بهار، برای سرویس پکیج اقدام نمایید، تا در فصول دیگر مانند تابستان و فصل زمستان با مشکلات رایجی مثل مشکل کمبود فشار آب و یا مشکل گرم نشدن آب پکیج مواجه نشوید. 

 

هواگیری پکیج پکیج 2000

هواگیری پکیج 2000 به 2 روش انجام می شود، روش ساده و روشی پیچیده.

در روش ساده بعد از گرفتن مشاوره رایگان تیم تخصصی ما و با دنبال گرفتن الگوهای مشخص ممکن است بتوانید به تنهایی این کار را انجام دهید.

در روش پیچیده تر، هواگیری پکیج 2000 ملزم به حساسیت های بیشتری است و شما به یک تکنسین احتیاج دارید تا از صرف هزینه های گزاف و دیدن هر گونه ضرر و زیان جلوگیری کنید.

اما قبل از هر چیزی باید دید درستی به مساله داشته باشید تا درگیر مسایل بعدی نشوید.

صدا دادن پکیج 2000

 

صدا دادن پکیج 2000، یکی دیگر از مشکلات رایجی است که احتمال دارد برای این پکیج بوجود آید، صدا های رایجی مثل صدای پمپ پکیج 2000، اما اصلا نگران نباشید بهترین تعمیر کاران پکیج در جای جای شهر تهران در کنار شما هستند که پکیج دیواری را به خوبی برای شما تعمیر کنند.  

افت فشار آب پکیج 2000

کم شدن فشار آب پکیج 2000 یکی دیگر از مشکلات رایجی است که برای این پکیج خانگی به وجود می آید

 کم شدن فشار آب پکیج 2000 بیشتر برای افراد به وجود می‌آید که در آپارتمان ها زندگی می کند و در طبقات سوم یا چهارم آپارتمان ها سکونت دارند

وجود آمدن این مشکل در پکیج 2000 می تواند دلایل متعددی داشته باشد.

به عنوان مثال کم شدن فشار آب گرم پکیج ممکن است به دلیل نشتی در مدار بسته پکیج و رادیاتور باشد و یا می تواند به دلیل باز گذاشتن شیر پرکن پکیج 2000 باشد

و همینطور یکی دیگر از دلایلی که می تواند موجب کم شدن فشار آب پکیج 2000 شود می‌تواند به دلیل سوراخ بودن مبدل حرارتی در پکیج 2000 باشد

تمامی موارد ذکر شده بر اساس تجربه ما بوده است است و اگر شما با مشکل کم شدن آب گرم پکیج 2000 مواجه هستید

می توانید با ما تماس بگیرید تا با حضور متخصصان ما در محل این مشکل به طور دقیق تر بر بررسی شود

نشت آب از پکیج 2000

نشت کردن آب از پکیج 2000 می تواند دلایل متعددی داشته باشد مانند سوراخ شدن مبدل های حرارتی پاره شدن لوله و اتصالات درون دستگاه و یا خراب شدن شیر تخلیه دستگاه که البته همانطور که در قسمت بالا هم اشاره کردیم

باید متخصصین ما از نزدیک پکیج2000 شما را بررسی کنند تا بتوانند راه حل مفید و کارآمدی را برای حل این مشکل ارائه دهند

گرم نشدن آب پکیج 2000

گرم نشدن پکیج 2000 بیش تر در فصل زمستان به خصوص برای آن دسته از افرادی که در طبقات بالایی ساختمان ها زندگی می کنند بوجود می آید.

مخصوصا آن دسته از افرادی که در طبقات سوم به بالا در آپارتمان ها سکونت دارند با مشکل گرم نشدن آب پکیج 2000 مواجه می شوند که مطمئنا حضور تعمیر کاران پکیج می تواند این مشکل را برطرف نماید.

یشگیری از خرابی پکیج 2000 با عیب یابی به موقع

پکیج 2000 نیز مانند سایر وسیله های برقی و گازی به سرویس های دوره ای ( ماهیانه - سالیانه ) احتیاج دارند ، زیرا اگر به صورت منظم پکیج دیواری 2000 خود را بررسی و سرویس کنید ، ایرادات جزئی آن مشخص و برطرف می شود و از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری می کند ، در این شرایط هم هزینه کم تری برای تعمیر پکیج 2000 خود پرداخت می کنید و هم از خرابی های جدی تر جلوگیری می کنید.

سرویس کامل پکیج 2000 ( اورهال پکیج 2000 )

در سرویس کامل پکیج 2000 کلیه قطعات پکیج دمونتاژ و جدا میشود ، مبدل ها اسید شویی و بلوکهای هیدرولیکی و هوزینگ ها و لوله ها رسوبزدایی می شود ، مجموعه هود و فن شستشو و وضعیت منبع انبساط چک و باد آن شارژ می شود ، مجموعه کیت سرویس شیر سه طرفه تعمیر و در صورت نیاز تعویض میگردد ، عملکرد مانومتر ، ایرونت و شیرپرکن چک و رفع عیب می شود ، مجموعه برنر و شیرگاز تنظیم شعله می شود ، بدنه دستگاه کاملا نظافت میشود ( حتی قاب برد ) و بعد از چک و بررسی عملکرد قطعات و سنسورهای پکیج 2000 ، مجددا قطعات و لوله ها با واشرها و اورینگهای نو و با کیفیت بالا مونتاژ می گردد . ( مانند روز اول کارخانه ) لازم به ذکر هست که دستگاه پکیج 2000 بعد از مونتاژ ، مورد تست عملکرد قرار میگیرد .

برخی از اشکالات شایع پکیج دیواری 2000

برخی از پکیج های 2000 نسل جدید دارای مانیتور می باشند و تمامی عیب ها و خطا های پکیج 2000 به صورت یک ارور کد ( ERROR CODE ) روی صفحه نمایشگر آن ها مشخص می شود و تمامی این کد ها در دفترچه راهنمای پکیج 2000 آن برند ذکر شده است که هر کد نشانگر چه نوع خرابی در پکیج 2000 می باشد ، البته لازم به ذکر است که بدانید کد های خطای برند های مختلف برای نمونه پکیج 2000 با کد های خطای برند دیگر متفاوت است و ارورهای هر برند در دفترچه راهنمای آن یادداشت شده است ، حتی اگردفترچه راهنمای پکیج 2000 خود را نیز ندارید ، تنها با یک سرچ ساده می توانید آن ها را در این سایت مشاهده کنید .

 

اما برخی دیگر از پکیج ها 2000 نیز دارای صفحه مانیتوری نیستند و خطاهای آن ها به صورت کد روی صفحه نمایان نمی شود و نیاز دارند که هنگام بروز مشکل اول آن ها را عیب یابی کنیم و قطعه ای که احتمال خرابی در آن وجود دارد را بررسی کنیم ، در ادامه به عمده دلایل خرابی پکیج دیواری 2000 می پردازیم و دلایل خرابی آن ها را بررسی می کنیم ، البته بهترین نکته در هنگام تعمیر پکیج 2000 تماس با شرکت مدار سرویس می باشد ، اما آشنایی نسبی با مشکلات پکیج 2000 نیز برای هر فردی که در منزل خود یک دستگاه پکیج 2000 دارد لازم است .

کم بودن دمای آب گرم بهداشتی پکیج دیواری 2000

در ابتدا قابل ذکر است که ما فرض را براین می‌گذاریم که پکیج 2000 روشن بوده ، فشار آب داخل پکیج در حد نصاب خود یعنی بالای نیم بار قرار دارد و پکیج تمام مراحل تایید، تشخیص و ایمنی را انجام داده و شعله ایجاد و پایدار گشته اما آبگرم مصرفی یا بهداشتی به اندازه کافی گرم نیست و یا مدام سرد و گرم میگردد در این هنگام قبل از تعمیر پکیج 2000 لازم است که بدانید خرابی ممکن است ، از ایراد یک یا چند قطعه همچنین بهم خوردن تنظیمات و یا رسوب و گرفتگی دستگاه باشد که باید بررسی گردد . قطعاتی که می‌توانند معیوب باشند عبارتند از :

 

1 - فلوسوئچ یا فلورگلاتور و یا فلومتر پکیج 2000 ، این قطعات هر کدام به شکلی منحصر به‌ فرد وظیفه ی گزارش دادن باز بودن مسیر آب گرم بهداشتی را به برد دارا میباشند .

 

2 - سنسور تشخیص دمای آب گرم بهداشتی ، همانطور که از اسم این قطعه پیداست دمای لحظه ای آب گرم بهداشتی را در زمان کار کرد پکیج 2000 به برد گزارش می‌دهد پس به هر دلیل خرابی این قطعه می‌تواند گزارش غلط را به برد ارسال کرده و مانع از عملکرد صحیح پکیج 2000 گردد .

 

3 - نرسیدن حجم گاز کافی در زمان احتراق و تولید گرمای مد نظر

در این حالت ابتدا باید چک شود که دمای انتخابی برای آبگرم بهداشتی روی چه عددی تنظیم شده، اصولا این مقدار بین ۳۵ تا ۶۰ درجه سانتیگراد متغییر است پس با انتخاب دمای بالاتر آب گرمتری خواهیم داشت اما اگر دمای آب را بالا بردیم و شعله کم بود باید فیلتر گاز و تنظیمات شیر گاز بررسی گردد فشار گاز شهری داخل لوله ی گاز بعد از رگلاتور حدود ۲۵میلی بار و سهم پکیج 2000 از این فشار گاز در حالت شعله ی مینیمم حدود ۲ میلی بار و در حالت ماکزیمم حدود ۹ یا ۱۰ میلی بار میباشد که بهتر است توسط تکنسین مجرب تنظیم گردد

4 - گرفتگی مبدل که این مبحث در پکیج های تک مبدل 2000 و دو مبدل 2000 به شکلی کاملا جدا بررسی میگردد ولی بطور کلی هرگونه گرفتگی و رسوب داخل مبدل و همچنین مسیر گردش مایع ، مانع از انتقال صحیح انرژی حرارتی تعریف شده برای مایع در حال گرم شدن میشود .

مشکلات تغذیه برق پکیج دیواری 2000

در هنگام بروز چنین مشکلاتی کنترلر ها ، صفحه نمایش و چراغ های پکیج 2000 خود را بررسی کنید، در صورتی که در این قطعات ایرادی مشاهده نکردید، دیگر قطعات برقی پکیج 2000 را بررسی کنید و سپس اقدام به تعمیر پکیج کنید ، اما اگر تمام قطعات برقی پکیج به درستی کار می کردند ، باید جعبه تقسیم منزل را بررسی کنید تا کلید و یا فیوزی نپریده باشد . اگر با انجام مراحل بالا هیچگونه تغییری در روند کاری پکیج 2000 خود مشاهده نکردید،‌ فیوز پکیج را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن مشکل اقدام به تعمیر و یا تعویض فیوز با توجه به طرف کردن عامل خرابی فیوز در پکیج 2000 خود کنید و گرنه در صورت راه اندازی دوباره پکیج مجددا فیوز میسوزد.

عیب یابی کم شدن مداوم فشار آب پکیج دیواری 2000

هنگامی که فشار آب پکیج 2000 شما مدام افت پیدا میکند و محل قرار گیری پکیج 2000 مرطوب میباشد باید بدانید که دلیل آن در برخی موارد نشتی های داخلی در پکیج مدل دیواری 2000 می‌ باشد و برای رفع این مشکل باید نشتی و یا نشتی ها گرفته شود .

سرو صدای زیاد پکیج دیواری 2000

اگر پکیج 2000 شما هنگام کار صدای زیادی از خود تولید می کند، باید بدانیم که هر عامل حرکتی در پکیج میتواند تولید صدا کند این عوامل عبارتند از :

 

1 - روتور پمپ سیرکولاتور که در صورت خرابی آن را تعویض کنید .

 

2 - فن تهویه هوا که بخاطر حرکت نابالانس توربین در حال گردش ممکن است باعث لرزش و تولید صدا شود .

3 - حرکت و گردش آب در مبدل یا لوله ها و یا فضای داخلی بلوک‌ها و حفره های آن که بخاطر رسوب و اعوجاج قطعات داخل بلوک منحرف میگردد ممکن است تولید صدا کند .4 - از دیگر مشکلاتی در پکیج 2000 باعث بروز صدای زیاد و غیرمعقول هنگام کار کردن پکیج می باشد، هوا گیری نکردن پکیج 2000 می باشد، برای هواگیری به راحتی شیر هواگیری که معمولا روی بلوک پشت پمپ و یا همان هوزینگ پمپ پکیج 2000 قرار دارد را باز کنید و چند دقیقه صبر کنید تا هوای داخل پکیج خالی شود .

تعمیر پکیج ۲۰۰۰ در شمال تهران:

عزیزان ساکن در شمال شهر تهران میتوانند با تماس با شماره تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ نست به ثبت درخواست خود اقدام نمانید ، تا تکنسین پکیج تهران سروبس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر پکیج شما عزیزان نماید.

تعمیر پکیج ۲۰۰۰ در مرکز تهران :

مناطق مرکزی شهر تهران در صورت تمایل به استفاده از خدمات تهران سرویس آنلاین کافیست با شماره تماس ۶۶۵۹۳۳۶۸ تماس حاصل نمایند .

تعمیر پکیج ۲۰۰۰ در شرق تهران :

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران همواره در تلاش است ، در کمترین زمان ممکن نیروی متخصص را اعزام و مشکل را برطرف نمایند. ۷۷۲۴۱۵۰۵ شماره تماس نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران است.

تعمیر پکیج ۲۰۰۰ در غرب تهران :

برای تعمیر پکیج ۲۰۰۰ توسط متخصصان تهران سرویس آنلاین در غرب تهران کافیست با شعبه غرب ما با شماره تلفن ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس حاصل نمایید.

تعمیر پکیج ۲۰۰۰ در جنوب تهران :

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در جنوب تهران واقع در میدان الغدیر به سراسر مناطق جنوبی تهران در کمتر از یک ساعت خدمات رسانی خواهد کرد. کافیست با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تماس حاصل نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
نظرتان را بنویسید