انتخاب واحد دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد

انتخاب واحد دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

سامانه انتخاب واحد دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد سایت آموزشیار می‌باشد و افرادی که قبلاً درخواست مهمانی در دانشگاه دیگر داده و با درخواست آنها موافقت شده، می‌توانند در موعد مقرر برای انتخاب واحد خود اقدامات لازم را انجام دهند.

شرایط انتخاب واحد دانشجویان مهمان

👈 انتخاب واحد دانشجویان مهمان از دغدغه‌های دانشجویان دانشگاه آزاد است که با درخواست مهمانی آن‌ها موافقت شده است. ما در شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای شما شرایط عمومی و اختصاصی نقل و انتقال و همچنین مدارک موردنیاز برای درخواست نقل و انتقال را شرح دادیم. و اگر مقاله‌های قبلی ما در مورد دانشگاه آزاد آیین نامه نقل و انتقالات را مطالعه نموده باشید، ما بارها بر اطلاع کامل در مورد نقل و انتقال و همچنین شرایط و… تأکید کرده ایم.

👈اکثر دانشجویان متقاضی پس از اینکه نسبت به درخواست اقدام می‌نمایند ممکن است به دلیل عدم آگاهی از این شرایط دچار مشکل شوند. انتخاب واحد دانشجویان مهمان نیز همانند شرایط و قوانین نقل و انتقال دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد. بنابراین حتماً در مورد نحوه انتخاب واحد دانشجویان مهمان دانشگاه آزاداطلاعات لازم را کسب نمایید و با شرایط انتخاب واحد دانشجویان مهمان کاملاً آشنا شوید.

معرفی سامانه انتخاب واحد دانشجویان مهمان

👈 آن دسته از دانشجویانی که مایلند در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد مهمان شوند، قبل از هر چیز لازم است که بدانند قوانین پیش نیاز و هم نیاز انتخاب واحد چیست و از چه طریق می‌توانند واحدهای خود را ثبت کنند. به این منظور دانشگاه آزاد سامانه آموزشیار را برای ثبت واحدهای درسی دانشجویان مهمان اختصاص داده است و دانشجویان باید در موعد مقرر برای ثبت دروس انتخابی خود اقدام کنند.

👈برای ثبت درخواست در دانشگاه آزاد جهت مهمان شدن در یک واحد، باید افراد از قبل درخواست خود را ثبت کره باشند و پس از اینکه دانشگاه آزاد به درخواست افراد رسیدگی و موافقت کند، می‌توانند برای یک یا چندترم به عنوان مهمان مشغول به تحصیل شوند. چنانچه شما دانشجوی گرامی قبلاً درخواست ممانی داده اید، اما اکنون قصد لغو درخاوست خود را درید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

نحوه انتخاب واحد دانشجویان مهمان

👈برای برخی از دانشجویان این سؤال مطرح می‌شود که  انتخاب واحد دانشجویان مهمان در دانشگاه مبدأ صورت می‌پذیرد و یا دانشگاه مقصد؟ همچنین یکی از سؤالات دیگر در این موارد نمراتی است که دانشجویان در دانشگاه مقصد داشته‌اند و همچنین نمرات جدید آن‌ها پس از پذیرش درخواست در واحد جدید می‌باشد. در این مقاله قصد داریم انتخاب واحد دانشجویان مهمان را همانند انتخاب واحد دانشگاه آزاد، به صورت کامل برای شما شرح دهیم تا اطلاعات کاملی در این رابطه کسب نمایید و پاسخ سؤالات خود را در این زمینه به صورت کامل بیایید.

✔️ دانشجویانی که با درخواست انتقالی آن‌ها موافقت شده است، و در همان رشته و همان مقطع تحصیلی خود در واحد دیگر به صورت مهمان در حال تدریس می‌باشند، نمرات دانشجویان اعم از نمرات قبولی، مشروطی، ردی، و در کل می‌تواند گفت تمامی سوابق تحصیلی آن‌ها  از واحد دانشگاهی مبدأ در کارنامه دانشگاهی مقصد ثبت می‌شود. این گروه از دانشجویان همچنین مشمول پرداخت هزینه انتقال ، برابر با آخرین تعرفه انتخاب واحد دانشجویان مهمان می‌باشند.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86/

نظرتان را بنویسید