سایت سامانه سخا حوزه علمیه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
سامانه سخا حوز علمیه با هدف ارائه خدمات و امکانات مناسب به طلاب راه اندازی شده تا این افراد بتونن با ورود به سامانه service.csis.ir و یا دانلود سخا موبایل از خدمات ارائه شده به صورت غیر حضوری استفاده کنن.




سامانه سخا که مربوط به حوزه علمیه هست، سامانه ایه که با هدف خدمت رسانی به طلاب حوزه علمیه روی کار اومده. سامانه سخا حوزه علمیه بسیاری از خدمات مربوط به طلاب رو به صورت غیر حضوری به
اون ها ارائه میده و طلاب هم می تونن به سادگی و تنها با مراجعه به سایت سامانه سخا، مراحل مربوط به امکانات غیر حضوری مورد نیاز خودشون رو انجام بدن.

با توجه به اینکه شاید بعضی از طلاب باید نحوه ورود به سامانه سخا حوزه علمیه به آدرس service.csis.ir آشنا نباشن، در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه ورود به این سامانه و نکات مربوط به اون رو توضیح بدیم.



امکانات و خدمات سامانه سخا حوزه علمیه
سامانه سخا حوزه علمیه به آدرس service.csis.ir برای خدمت رسانی به طلاب حوزه های علمیه در سراسر کشور راه اندازی شده. بنابراین، طلاب می تونن با مراجعه به این سامانه بسیاری از امور مربوط به خود را به صورت غیر حضوری انجام بدن. اما امکانات سامانه سخا حوزه علمیه چه چیزهایی هست؟ در ادامه بعضی از مهم ترین این امکانات رو برای شما شرح میدیم.



پذیرش و به روزسانی در سامانه حوزه علمیه:

این امکان برای اون دسته از افرادی قابل استفاده هست که در مدارس حوزه علمیه خواهران یا برادران قبول شدن و قصد ادامه تحصیل در این مدارس رو دارن. این افراد باید به سامانه سخا مراجعه کنن و اطلاعات هویتی خود را تکمیل کنن.



خدمات خوابگاه یا مسکن حوزه های علمیه:

افرادی که در مسکن های مربوط به حوزه های علمیه یا خوابگاه های سکونت دارن، میتونن با کمک این امکان به سامانه وارد شوند و امور مربوط به خوابگاه هاريال مثل تغییر محل خوابگاه یا پرداخت هزینه اجاره رو انجام بدن.



درخواست تسهیلات از حوزه علمیه:

یکی از امکانات سامانه سخا حوزه علمیه، این است که افراد می تونن با مراجعه به اون درخواست دریافت وام بدن و یا امور مربوط به وام های قبلی خودشون مثل پرداخت اقساط و ... رو انجام بدن.



تسهیلات مربوط به بیمه:

طلاب با کمک این امکان می تونن تمامی مراحل مربوط به بیمه های مختلف رو انجام بدن. به طور مثال از جمله بیمه هایی که در این قسمت قرار گرفتن، میتونیم به بیمه سلامت، بیمه تکمیلی و عمر، بیمه تامین اجتماعی و کادکس مربوط به پرداخت ها و ... اشاره کرد.

یک سری امکانات دیگه هم در این سامانه وجود داره که در ادامه اون ها رو ذکر کردیم.

درخواست رزرو هتل

تسهیلات مربوط به مستمری

تبرعات و خیریه

خدمات مربوط به معیشت و کارآفرینی

فروشگاه

خدمات مربوط به اینترنت



دانشگاه آزاد هم خدمات خودش رو از طریق سامانه آموزشیار در اختیار دانشجوهاش میذاره.

بیشتر بخوانید: سامانه آموزشیار


سایت سامانه سخا حوزه علمیه
برادران و خواهران در مدارس مختلف حوزه های علمیه، می تونن با کمک سایت سخا حوزه علمیه به آدرس service.csis.ir به صورت غیر حضوری بسیاری از امور مربوط به مدارس حوزه علمیه خودشون رو انجام بدن. دقت کنین که این سامانه به سامانه سخا حوزه علمیه معروفه و نباید با سامانه های دیگه اشتباه گرفته بشه.

سایت سخا حوزه علمیه، امکانات مختلفی رو به طلاب سراسر کشور ارائه میده، به طوری که یکی از مهم ترین سایت هایی هست که طلاب حوزه های علمیه به اون نیاز دارن. در ادامه نحوه ورود به سامانه سخا حوزه علمیه رو توضیح خواهیم داد؛ اما باید بدونین که در حال حاضر این سایت در دو نسخه جدید آزمایشی و نسخه قدیمی موجوده و افرادی که قصد انجام امور مربوط به حوزه های علمیه رو دارن، باید با مراجعه به این سامانه و وارد کردن کد مرکز خدمت به عنوان نام کاربری و رمز عبور به سامانه وارد بشن.

طلاب حوزه های علمیه ای که جدید الورود هستن، باید بعد از ورود به سایت سامانه سخا حوزه علمیه به آدرس service.csis.ir مراحل مربوط به تشکیل پرونده الکترونیکی خودشون رو انجام بدن و بعد از تشکیل پرونده با رمز عبور و نام کاربری به سامانه سخا وارد بشن.





برای ورود به سامانه سخا حوزه علمیه کلیک کنید.



برای ورود به سامانه مدرس حوزه علمیه خواهران هم می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: سامانه مدرس


نحوه ورود به سامانه سخا حوزه علمیه
شاید بعضی از طلاب حوزه علمیه که جدید الورود هستن، اطلاعات کافی در رابطه با نحوه و مراحل ورود به سامانه سخا حوزه علمیه نداشته باشن. به طور کلی مراحل ورود به این سامانه سخا حوزه علمیه به چند مرحله اصلی تقسیم بندی میشه. ابتدا شما باید به سایت service.csis.ir مراجعه کنین و مراحل مربوط به ورود خودتون، مثل وارد کردن نام کاربری و رمز عبور رو انجام بدین. بعد از اون به راحتی وارد سامانه میشین و می تونین از طریق گزینه های موجود، از امکانات سامانه سخا استفاده کنین.

پس به طور کلی مراحل ورود به سامانه سخا حوزه علمیه به صورت زیر تقسیم بندی میشه. تا اینجا با این مراحل آشنا بشین که در ادامه مقاله روش تصویری برای ورود به این سامانه رو برای شما توضیح میدیم.

ورود به سایت سامانه سخا حوزه علمیه  به آدرس service.csis.ir

انتخاب یکی از نسخه های ورود به سامانه (نسخه جدید یا نسخه قدیم)

انجام مراحل ورود به سامانه مانند وارد کردن نام کاربری و رمز عبور

ورود به پورتال شخصی سامانه سخا حوزه های علمیه

انتخاب خدمت مورد نظر و انجام مراحل مربوط به امکانات این سامانه

نحوه ورود به سامانه سخا حوزه علمیه
تا اینجا با مراحل ورود به سامانه سخا حوزه علمیه آشنا شدیم؛ ولی الان میخوایم با هم طبق آموزش تصویری زیر پیش بریم و مراحل ورود به سامانه سخا حوزه علمیه رو انجام بدیم.

ابتدا وارد سامانه سخا مربوط به حوزه علمیه به آدرس service.csis.ir وارد بشین و نام کاربری یا کد مرکز خدمت و در قسمت دوم رمز عبور خودتون رو وارد کنین و بعد از اون روی گزینه ورود کلیک کنین.







به همین راحتی! شما وارد پورتال شخصی خودتون در سامانه سخا حوزه علمیه شدین و میتونین از هر یک از امکانات این سامانه استفاده کنین.







دانلود برنامه موبایل سامانه سخا حوزه علمیه
یکی از روش هایی که طلاب در سراسر کشور می تونن از اون استفاده کنن و مراحل مربوط به خدمات سامانه سخا رو انجام بدن، دانلود کردن برنامه سامانه سخا حوزه علمیه هست. افرادی که در یکی از مدارس حوزه علمیه در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستن می تونن با ورود به سایت سامانه سخا حوزه های علمیه، یا با دانلود کردن نسخه موبایل سامانه سخا، مراحل ورود به این سامانه رو انجام بدن.

البته این نکته رو بدونین که در حال حاضر، برنامه موبایل سامانه سخا حوزه علمیه، فقط و فقط برای نسخه های اندروید قابل دانلود هست و افرادی که دارای گوشی های آیفون با سیستم عامل IOS هستن، نمیتونن این برنامه رو دانلود و روی گوشی های خودشون نصب کنن.

برای دانلود برنامه سخا موبایل حوزه علمیه کلیک کنید.

نحوه دریافت وام از سامانه سخا حوزه علمیه
یکی از امکانات مهم سامانه سخا حوزه علمیه، دریافت وام از این سامانه هست. افرادی که واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه از حوزه های علمیه هستن، می تونن با مراجعه به سامانه سخا ، درخواست خودشون رو ثبت کنند.

برای ثبت درخواست وام قرض الحسنه در این سامانه، ابتدا شما باید به سامانه سخا حوزه علمیه به آدرس service.csis.ir وارد بشین و مراحل ورود به سامانهکه مربوط به وارد کردن اطلاعات شما مانند نام کاربری و رمز عبور هست، رو انجام بدین.

زمانی که شما وارد سامانه سخا میشین، امکانات مختلفی رو مشاهده می کنین. یکی از امکانات این سامانه صندوق قرض الحسنه هست؛ کافیه مثل تصویر زیر روی اون کلیک کنین تا وارد قسمت وام سیستم حوزه علمیه بشین.







در مرحله بعدی هم باید روی گزینه درخواست وام کلیک کنین و مراحل مربوط به دریافت وام رو انجام بدین.







نکته: تمامی مراحل ذکر شده برای دریافت وام قرض الحسنه از سامانه سخا حوزه های علمیه، از طریق برنامه اندروید سامانه سخا نیز انجام می شود. کافیه برنامه رو روی گوشی اندرویدی خودتون نصب کنین و از امکانات مربوط به وام حوزه علمیه استفاده کنین.

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سامانه سخا حوزه علمیه داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین.




سوالات متداول


1- سامانه سخا چه خدماتی رو به طلاب ارائه میده؟
از جمله خدماتی که سامانه سخا در اختیار طلاب میذاره دریافت وام دانشجویی که بقیه خدمات در این مقاله گفته شده.


2- نحوه ورود به سامانه سخا به چه صورتی باید انجام بشه ؟
طلاب برای ورود به این سامانه باید ابتدا وارد سایت service.csis.ir بشن که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.


3- آیا امکان نصب این برنامه برای تلفن همراه وجود دارد ؟
بله با دانلود نسخه سخا موبایل، می تونین این برنامه رو بر روی تلفن همراه خودتون نصب کنین که لینک دانلود در این مقاله گذاشته شده.

منبع : سایت سامانه سخا حوزه علمیه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3MzO
نظرتان را بنویسید