مطالب مفید برای کسانی که در المپیادها شرکت میکنند

مطالب مفید برای کسانی که در المپیادها شرکت میکنند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

دانش آموزان پایه های تحصیلی دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه که قصد دارند در المپیاد ریاضی شرکت کنند ، می توانند با دانلود سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی سال های قبل و بررسی آنها ، با نحوه طراحی سوالات آشنا شوند و با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون حضور یابند. لینک دانلود دفترچه سوالات المپیاد رشته های مختلف از جمله رشته ریاضی در سایت oly.medu.ir قرار داده می شود و کلید نهایی به همراه پاسخ نامه تشریحی ، چند روز پس از برگزاری آزمون مراحل مختلف ، از طریق سایت فوق قابل دسترسی است.

در ادامه این مطلب ضمن قرار دادن لینک دانلود دفترچه سوال مرحله اول و مرحله دوم المپیاد ریاضی دانش آموزی ، شما را با نحوه برگزاری و محتوای آزمون مراحل مختلف المپیاد ریاضی آشنا خواهیم کرد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص شرایط شرکت در المپیاد دانش آموزی و دریافت نمونه سوالات المپیاد ریاضی با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 دانلود دفترچه سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی 
2 مراحل المپیاد ریاضی 
2.1 سوالات متداول
دانلود دفترچه سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی 
المپیاد ریاضی برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه های تحصیلی دهم و یازدهم برگزار می شود و شامل مراحل اول ، دوم ، دوره تابستانی و دوره انتخابی تیم ملی است. دانش آموزانی که در هر مرحله نمره لازم را به دست آورند می توانند وارد مرحله بعد شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام المپیاد شیمی 1400 - زمان ، شرایط و راهنمای ثبت نام المپیاد شیمی
سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی از 4 مبحث ترکیبات ، جبر ، هندسه و نظریه اعداد طراحی می شود که در سه مرحله نیز این آزمون برگزار می گردد. دانش آموزان حدود 3 الی 4 ساعت فرصت دارند که به حدود 30 سوال چند گزینه ای که البته تعداد سوالات در مراحل مختلف ، متفاوت است ، پاسخ دهند و برترین آنها که بیشترین نمره را کسب کرده ند ، وارد مرحله بعد خواهند شد.

دانلود سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی + کلید مرحله اول

دانلود دفترچه سوال المپیاد ریاضی دانش آموزی + کلید مرحله دوم

برای دانلود سوالات مرحله اول و مرحله دوم المپیاد ریاضیات دانش آموزی می توانید بر روی لینک های فوق کلیک نمایید.

مراحل المپیاد ریاضی 
همانطور که گفته شد ، المپیاد ریاضی در چند مرحله برگزار می شود که زمان برگزاری آزمون مرحله اول در زمستان و در دی ماه بوده و حدود 1500 نفر از میان 10 هزار نفر انتخاب شده و وارد مرحله دوم می شوند.

مرحله دوم المپیاد ریاضی طی دو روز برگزار می شود که روز اول برای سوالات تستی و روز دوم برای سوالات تشریحی است. از میان حدود 1500 دانش آموزی که در آزمون مرحله اول حضور دارند ، حداکثر 40 نفر آنها انتخاب شده و برای دوره دو ماهه آموزشی تابستان معرفی می شوند.

در پایان دوره آموزشی تابستان ، به 12 نفر مدال طلا اهدا می شود و می توانند وارد مراحل بالاتر شوند. همچنین نیمی از شرکت کنندگان مدال نقره و نیمی دیگر مدال برنز دریافت می کنند. مسئول برگزاری المپیاد های علمی دانش آموزی ، باشگاه دانش پژوهان جوان است و مدال آوران طلا ، نقره و برنز کشوری المپیاد ها ، عضو باشگاه دانش پژوهان جوان می شوند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9Jq8
نظرتان را بنویسید