ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 99-1400

ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 99-1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد > ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 99-1400
ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد
انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون آزمون ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید. لازم به ذکر است که تعداد مجاز انتخاب رشته برای ثبت نام کاردانی و کارشناسی متفاوت می باشد ، جهت تکمیل اطلاعات خود با ما همراه باشید.


جهت اطلاع از ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب


علاوه بر دانشگاه های سراسری ، دانشگاه های آزاد نیز به شیوه بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . اکثر رشته های دانشگاه آزاد به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی ، در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون ارائه می شوند
بت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 در چه مقاطعی آغاز شده است؟
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 98 – 99 : شامل دو نیمسال ورودی تحصیلی می شود که به ترتیب اولویت بندی زمان ثبت نام:
1. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر ماه 98
2. ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98-99
در این مطلب سعی داریم به تمامی سوالات که متقاظیان واجد شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 1398 مهر – بهمن پاسخ دهیم.
زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 98 – 99 : زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 بر خلاف سال های گذشته که برای نیمسال اول از مرداد ماه همان سال شروع می شد امسال از 26 اسفند ماه 97 آغاز شده است. با این تفاوت که تنها در دو مقطع تحصیلی در این زمان اعلام شده داریم که به ترتیب شامل :
1. ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته 98 بر اساس سوابق تحصیلی
2. ثبت نام دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته 98 بر اساس سوابق تحصیلی
Source: ثبت نام دانشگاه آزاد ترم بهمن
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/686555
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Eorg
نظرتان را بنویسید