مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان 1400 - 1401 جهت تکمیل فرم ثبت نام به اطلاعات مندرج در مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نیاز دارند . داوطلبان پس از مراجعه به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان باید با توجه به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند .



مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان هر ساله جهت پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان اقدام به برگزاری آزمون  ورودی می نماید . کلیه متقاضیان آزمون تیزهوشان می بایست در زمان ثبت نام آزمونورودی تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1400 - 1401 به سایت ثبت نام استعداد های درخشان ، برای تکمیل فرم ثبت نام با توجه به اطلاعات مندرج در مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون ورودی هفتم و دهم مراجعه نمایند . در ادامه به معرفی مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1400 - 1401 جهت ورود به پایه هفتم و دهم می پردازیم .



مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1400 - 1401 می بایست جهت شرکت در این آزمون در زمان مقرر ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان را آماده نموده تا در سایت ثبت نام azmoon.medu.ir و یا سامانه همگام مدارس بارگذاری نمایند . این مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموز می باشد که در ادامه به معرفی آن پرداخته شده است :


مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم 1400 - 1401

اطلاعات فردی مثل : رشته تحصيلی مورد تقاضا - استان و شهرستان مورد تقاضا - لیست مدارس تیزهوشان مورد نظر - اطلاعات شناسنامه ای 


عکس پرسنلی دانش آموز ( فرمت jpg ، اندازه 200 در 300 و یا 300 در 400 ، حجم عکس حداکثر 70 کلیوبایت و عکس مربوط به سال جاری باشد )


کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم ( اینترنتی ) جهت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون ورودی پایه دهم 1400 - 1401



در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان













توصیه می شود برای اطلاع دقیق از تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 عضو صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان شوید . داوطلبان می توانند کلیه سوالات خود را از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسند . 










سوالات متداول


1-  مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان شامل چه اطلاعاتی است ؟
 مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان شامل اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموز می باشد که در این مقاله به جزئیات آن ها اشاره شده است .




2-  مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه سایتی باید بارگذاری شود ؟
 کلیه مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان انجام می شود که در این مقاله به طور کامل شرح داده شده است .




3-  هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به چه صورت پرداخت می شود ؟
 هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت می شود که در این مقاله به آن اشاره شده است .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ggMr
نظرتان را بنویسید